Sytytys tulpista

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Sytytys tulpista

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » La Huhtikuu 21. 9:09:39 2007

Mikä on ero ko. motocraft tulppien välillä?

AGPS-32C

AGRF-32C1

Ylin 2.9 katittomaan

Alempi 2.9 katilliseen

Käykö katittoman katilliseen?


Onkohan tälläne tulppa sitten mihin voortiin käypäne?

AGFS-32C1
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Re: Sytytys tulpista

Viesti Kirjoittaja siipicossu » La Huhtikuu 21. 13:58:43 2007

scorpio4x4 kirjoitti:Mikä on ero ko. motocraft tulppien välillä?

AGPS-32C

AGRF-32C1

Ylin 2.9 katittomaan

Alempi 2.9 katilliseen

Käykö katittoman katilliseen?


Onkohan tälläne tulppa sitten mihin voortiin käypäne?

AGFS-32C1
AGFS-32C1 = FIESTA 1,4 - 1,3 KAT
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » La Huhtikuu 21. 22:26:05 2007

2.9 katittoman ja katillisen tulpassa on se ero että toinen on tiivisterenkaalla ja toinen kartiotiivistyksellä.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

scorpio4x4
Viestit: 252
Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
Paikkakunta: Suomen hollanti

Viesti Kirjoittaja scorpio4x4 » La Huhtikuu 21. 23:20:26 2007

juupa juu..

Omassa katillisessa oli paikallaan tiivisterenkaalliset. Lienöökö sitten oikeenlaiset :?

Jos ei ni sitte on eräs korjaamo ryssiny.....
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu ;)

Arska
Viestit: 3835
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001

Viesti Kirjoittaja Arska » La Huhtikuu 21. 23:51:27 2007

Kattikoneessa kartiot, katittomaan tiivisterenkaalliset.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5

tupu
Viestit: 769
Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
Paikkakunta: E-P

Viesti Kirjoittaja tupu » La Huhtikuu 21. 23:56:07 2007

On vissiin sitte mullaki väärät tulpat, kun on tiiisterenkaalliset tos katillises. :?

Corleone
Viestit: 528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 1:26:23 2001
Paikkakunta: Lpr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Corleone » Su Huhtikuu 22. 9:26:18 2007

Molempia vaihtoehtoja on ollu myös tuossa XR:ssä, mitään eroa ko tulppien välillä en keksiny. Molemmilla kävin samalla tavalla rykien :twisted:

No joo, ei kai siinä muuten mitään mutta jos siellä on ollu ne kartiolliset niin voi olla se tiivisterenkaan vastapinta vähän paskanen, molemmat siihen kyllä muuten tiivistyy. Ja se sitten että mitä eroa niillä tulpilla muuten on, en kommentoi 8)
Mondeo 2.2 Tdci Titanium Wagon -05
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338

Vastaa Viestiin