Sytytys tulpista
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 252
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
- Paikkakunta: Suomen hollanti
Sytytys tulpista
Mikä on ero ko. motocraft tulppien välillä?
AGPS-32C
AGRF-32C1
Ylin 2.9 katittomaan
Alempi 2.9 katilliseen
Käykö katittoman katilliseen?
Onkohan tälläne tulppa sitten mihin voortiin käypäne?
AGFS-32C1
AGPS-32C
AGRF-32C1
Ylin 2.9 katittomaan
Alempi 2.9 katilliseen
Käykö katittoman katilliseen?
Onkohan tälläne tulppa sitten mihin voortiin käypäne?
AGFS-32C1
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu

-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Re: Sytytys tulpista
AGFS-32C1 = FIESTA 1,4 - 1,3 KATscorpio4x4 kirjoitti:Mikä on ero ko. motocraft tulppien välillä?
AGPS-32C
AGRF-32C1
Ylin 2.9 katittomaan
Alempi 2.9 katilliseen
Käykö katittoman katilliseen?
Onkohan tälläne tulppa sitten mihin voortiin käypäne?
AGFS-32C1
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 252
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
- Paikkakunta: Suomen hollanti
juupa juu..
Omassa katillisessa oli paikallaan tiivisterenkaalliset. Lienöökö sitten oikeenlaiset
Jos ei ni sitte on eräs korjaamo ryssiny.....
Omassa katillisessa oli paikallaan tiivisterenkaalliset. Lienöökö sitten oikeenlaiset

Jos ei ni sitte on eräs korjaamo ryssiny.....
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu

-
- Viestit: 769
- Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
- Paikkakunta: E-P
-
- Viestit: 528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 1:26:23 2001
- Paikkakunta: Lpr
- Viesti:
Molempia vaihtoehtoja on ollu myös tuossa XR:ssä, mitään eroa ko tulppien välillä en keksiny. Molemmilla kävin samalla tavalla rykien
No joo, ei kai siinä muuten mitään mutta jos siellä on ollu ne kartiolliset niin voi olla se tiivisterenkaan vastapinta vähän paskanen, molemmat siihen kyllä muuten tiivistyy. Ja se sitten että mitä eroa niillä tulpilla muuten on, en kommentoi

No joo, ei kai siinä muuten mitään mutta jos siellä on ollu ne kartiolliset niin voi olla se tiivisterenkaan vastapinta vähän paskanen, molemmat siihen kyllä muuten tiivistyy. Ja se sitten että mitä eroa niillä tulpilla muuten on, en kommentoi

Mondeo 2.2 Tdci Titanium Wagon -05
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338
Mitsu Pajero 3.2 DID
Escort mk4 RWD 2.9 24V Cosworth tic kilpuri projekti
Jäsen 338