Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ti Toukokuu 15. 21:16:43 2007
Ainainen etujarrulevyjen kirrous vaivaa taas.. kolmannet levyt vuoden sisään kierona :-/ puslat uudet, nivelissä ei välyksiä, pyörätkin painoissa, 1000-10000km ja taas hakkaa sormille. Yks tuttu kertoi appiukkonsa taiteilleen kuparipellistä jarrukilvet ja nyt on kuulemma pari vuotta samat kertaalleen sorvatut levyt toimineet hyvin..
kysynkin että onko teistä kukaan laittanut sierran etupäähän jarrukilpiä ja jos niin mistä automallista parhaiten sopii? mun viitseliäisyys ei tosiaankaan riitä suorasta pellistä taivuttelemiseen..

mun autossa on 260mm eli v6/abs levyt joten sen kokoisiin laikkoihin kaipaan kilpiä. vois ainakin kokeilla tuollaista...
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Viesti
Kirjoittaja Arska » Ti Toukokuu 15. 21:45:46 2007
Katso ensiksi heittokellolla miten kierot on pyörännavat, siis ne laipat mitä vasten levy tulee.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
Sierra XR
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sierra XR » Ti Toukokuu 15. 21:54:22 2007
joo kyllä vaiva on luultavasti muu kun jarrukilven tarve:mulla on samankokoiset jarrut noissa molemmissa sirpoissa ja toisella on radallakin ajettu mutta ei vaan jarrut ravista vieläkään.
-
Arska
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Viesti
Kirjoittaja Arska » Ti Toukokuu 15. 22:38:55 2007
Yksi potentiaalinen vaihtoehto on myös se, että ne levyä paikallaan pitävät prikat kun on poistettu, niin aina kun pyörä irroitetaan, levy liikahtaa ja sieltä levyn sisäpuolelta irtoaa kuraa ja paskaa sinne levyn ja navan väliin. Kun fillari laitetaan takaisin paikoilleen, ei levy asetu tiiviisti napaa vasten kun sitä sontaa on välissä. Itse keräsin käytettyjä prikkoja ja yritin laittaa niitä, mutta eivät enää kiristyneet kunnolla, pitää kysyä voortilta josko niitä saisi sieltä. Tarvikavanteilijat vatkatkoot kaikessa rauhassa, prikat ei käy rumien tuning valssien kanssa.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
Newis
- Viestit: 399
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 1. 10:14:43 2002
Viesti
Kirjoittaja Newis » Ti Toukokuu 15. 23:06:45 2007
Pääsin itse eroon ravistuksista yms. ostamalla kylmän viileesti alkuperäiset levyt sekä palat Fordilta.
Maksoi aivan helvetisti (xr4), mutta 3-4 vuotta ne ainakin on ollut.
Paloissa sopivasti sen verran pintaa kuin levyä vielä "jäljellä" eli melkein puolet vielä

.
-
scorpio4x4
- Viestit: 252
- Liittynyt: To Joulukuu 18. 20:16:46 2003
- Paikkakunta: Suomen hollanti
Viesti
Kirjoittaja scorpio4x4 » Ti Toukokuu 15. 23:17:41 2007
Foordin kirous..... kuulemma.
Miun nelikosta loppu ku putsas sen navan ja levyn välin.
#636
Mitsu L200 Intense Magnum TCL -07
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -03
Mitsu Pajero 3.2 DI-D Elegance A. -00
Oonkohan oikeessa kerhossa jäsenenä?????? Noo, taivaspaikka on jo ansaittu

-
Zipi
- Viestit: 761
- Liittynyt: To Syyskuu 22. 22:39:30 2005
- Paikkakunta: Imatra
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Zipi » Ke Toukokuu 16. 1:21:31 2007
Minun kokemukseni mukaan se etutukivarsien keskihelasarja on suurin syyllinen ravistukseen jarruttaessa... On näitä Sierroja ollut ja parissa missä on alkanut sheikkaamaan, niin keskihelasatsi vaihtoon ja taas on menty ilman ongelmia. (voihan sitä muutakin vikaa tietysti olla)
Varsinkin ne metallirunkoiset helat on ihan hanurista... Joita tulee joidenkin tukivarsien mukana (kumia vain ihan minimaallisen vähän vain niitä prikkoja vasten ja tukivarren sisään menevä osa täysin metallia). Se vahvistettu malli jossa vain metalliputki sisällä ja kumipuslat vaikuttaa olevan ehdottomasti paras. Uretaanien kanssa en ole "leikkinyt" eli testaamati ovat...
Kulkineet:
Focus '02 (kesäkäyttis)
Sierra '91 Sedan nelikkodokki (talvikäyttis)
+X kpl tekeytymässä olevia projekteja
-
wex4
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 293
- Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
- Paikkakunta: 09-area border guard
Viesti
Kirjoittaja wex4 » Ke Toukokuu 16. 7:09:54 2007
Yksi asiakas ajannut doch:llaan n,700 000km väitti ajavansa toisilla levyillä. Eikä ravista.
Ravistuksen syyksi väitti hissuttelu jarrutuksen.
Omissa sierroissa jos on ravistannut jarrut,muutama voimakas lyhyt jarrutus (oma ajotapa)ja ravistukset hävinnyt.
En tiedä onko mutua,mutta omissa sierroissa ei levyt ole ravistanut.
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ke Toukokuu 16. 7:19:05 2007
Olen myös sitä mieltä, että noi kieroontumis ongelmat vaivaa huonoja osia. Cossussa on uretaanipuslat, orkkis levyt ja ebc palat. Jarrutettu on kovista vauhdeista useasti ja ei mitään ongelmia ole ollut.
Scorpiossa oli ostettaessa etulevyt loppu ja takakontissa mukana jotkut "motonet" levyt. Mulkkarin eturipustus on ihan erilainen kun vanhassa, mutta vaihdoin silti varmuuden vuoksi kolmiotukivarsien puslat uusiin ja samalla uudet levyt. Vajaa pari tuhatta kilometriä ajoin ja levyt kierot. Levyt sorvattiin, taas meni vajaat pari tuhatta kilometriä ja levyt kieroksi. Sitten ostin ebc:n levyt, joilla nyt on ajettu ~30tkm ilman ongelmia.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Ke Toukokuu 16. 7:23:37 2007
Zipi kirjoitti:Minun kokemukseni mukaan se etutukivarsien keskihelasarja on suurin syyllinen ravistukseen jarruttaessa... On näitä Sierroja ollut ja parissa missä on alkanut sheikkaamaan, niin keskihelasatsi vaihtoon ja taas on menty ilman ongelmia. (voihan sitä muutakin vikaa tietysti olla)
Varsinkin ne metallirunkoiset helat on ihan hanurista... Joita tulee joidenkin tukivarsien mukana (kumia vain ihan minimaallisen vähän vain niitä prikkoja vasten ja tukivarren sisään menevä osa täysin metallia). Se vahvistettu malli jossa vain metalliputki sisällä ja kumipuslat vaikuttaa olevan ehdottomasti paras. Uretaanien kanssa en ole "leikkinyt" eli testaamati ovat...
Mitä kovempi pusla sitä voimakkaammin se tärinä välittyy ruoriin jos on kiero levy. Metallirunkoiset on varmaan n. 10 kertaa paremmat ku ne mukamas vahvistetut kumipallot. Uretaanit vielä paremmat.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
Hesus
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Viesti
Kirjoittaja Hesus » Ke Toukokuu 16. 7:27:14 2007
Skorppi kirjoitti:Olen myös sitä mieltä, että noi kieroontumis ongelmat vaivaa huonoja osia. Cossussa on uretaanipuslat, orkkis levyt ja ebc palat. Jarrutettu on kovista vauhdeista useasti ja ei mitään ongelmia ole ollut.
Scorpiossa oli ostettaessa etulevyt loppu ja takakontissa mukana jotkut "motonet" levyt. Mulkkarin eturipustus on ihan erilainen kun vanhassa, mutta vaihdoin silti varmuuden vuoksi kolmiotukivarsien puslat uusiin ja samalla uudet levyt. Vajaa pari tuhatta kilometriä ajoin ja levyt kierot. Levyt sorvattiin, taas meni vajaat pari tuhatta kilometriä ja levyt kieroksi. Sitten ostin ebc:n levyt, joilla nyt on ajettu ~30tkm ilman ongelmia.
Olen kyllä samaa mieltä noista osista,"motonetin" levyt jätän ainakin ihan suosiolla hyllyyn.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
JesseT
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja JesseT » Ke Toukokuu 16. 7:46:06 2007
Jarruihmiset sanovat usein että jarrutuksen tärinää laitetaan usein kierojen levyjen piikkiin turhaan. Itsekin olen heittokellolla mitannut täysin suoria ravistavia levyjä. Yleisin syy kuulemma epätasaisesti lasittuneet/palaneet levyt ja sen huomaa siitä kun hitaassakin nopeudessa jarrua painaessa hidastuvuus vaihtelee pyörän asennon mukaan auton rullatessa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ke Toukokuu 16. 9:39:33 2007
kunnolla puhdistetut navat ja levyjen takapuolet, uudet HD puslat, tiiviit pallonivelet. Ostaessa paikallaan olleet levyt tärisivät kai vanhuuttaan, seuraavat motonetin QH:t kestivät 1000km, nyt käytetyt uudenveroiset V6 levyt (timppaanen myi) olivat asennettaessa hyvät ja suorat n 10tkm ajan, ei enää.
peltivanteista saan näppyjä esinahan alle joten sellaisilla en ala todellakaan ajaa. nykyisillä 9*16" kokoisilla vanteilla ei ravista sen enempää kun 7*15" kokoisillakaan..
mutta alkuperäiseen kysymykseeni ei siis ole vielä vastausta tullut, joten toistan: onko joku laittanut jarrukilpiä sierraan eteen ja jos niin mistä mallista. vois kokeilla kun hyvä kokemus tutun kautta niistä on, joka tapauksessa halvempi kun ostaa kaikki eteen uutta fordin tiskiltä.
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ke Toukokuu 16. 10:11:08 2007
Alkuperäiseen kysymykseen vastaus: tuo jarrukilpi juttu on täyttä paskaa, millä mekanismilla ne jotain vaikuttaa?
Motonetissä taitaa maksaa 30e kpl etulevyt, ebc:n oli reilu 40e, ei todellakaan paha hintaero ja toimii. Uretaanipuslat ei myöskään taida olla kun parikymppiä pala.
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
dexta
- Viestit: 764
- Liittynyt: Ke Lokakuu 16. 17:58:38 2002
- Paikkakunta: Etelä-savo
Viesti
Kirjoittaja dexta » Ke Toukokuu 16. 10:53:16 2007
Onhan niillä se henkinen vaikutus ja tietysti kuumilla jarruilla lätäkköön pyyhkästäessä vähän estää kylmän veden roiskumista kuumille levyille, olisko tossa mitä perää kieroutumiselle?
-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ke Toukokuu 16. 11:06:17 2007
dexta kirjoitti:Onhan niillä se henkinen vaikutus ja tietysti kuumilla jarruilla lätäkköön pyyhkästäessä vähän estää kylmän veden roiskumista kuumille levyille, olisko tossa mitä perää kieroutumiselle?
Edelleen, kunnon levyillä ei kieroudu. Miksi hoitaa oiretta kun voi poistaa koko ongelman ?
Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mikitic » Ke Toukokuu 16. 14:08:45 2007
Tarviihan levytkin "sisään-ajon" eli varovasti ajaa ne lämpösiks
-
Etuveto
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja Etuveto » Ke Toukokuu 16. 15:34:07 2007
Taitaa nykyään olla valukikkareet liikka nopeesti työstettävänä,eivät ole "tekeytyneet" tarpeeksi kauan... ja voi myös kiinailmiö nakertaa näitten valmistuksen tasoa huomattavasti
Tuskin näitäkään kappaleita puhtaasta malmista tehdään, hinta pakottaa lisäämään valuihin enemmän romurautaa jotka ei välttämättä sitä puhtainta ole.
En kylläkään ole vastaan romujen kierrättämisessä mutta ongelmia tulee varmasti olemaan jatkossa jos valmistustekniikoita ei muuteta.
-
shr1
- Viestit: 435
- Liittynyt: Ma Toukokuu 9. 9:35:22 2005
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Viesti
Kirjoittaja shr1 » Ke Toukokuu 16. 19:24:40 2007
Skorppi kirjoitti:dexta kirjoitti:Onhan niillä se henkinen vaikutus ja tietysti kuumilla jarruilla lätäkköön pyyhkästäessä vähän estää kylmän veden roiskumista kuumille levyille, olisko tossa mitä perää kieroutumiselle?
Edelleen, kunnon levyillä ei kieroudu. Miksi hoitaa oiretta kun voi poistaa koko ongelman ?
Niinno, reilun 10 tkm:n ajelulla on huolella asennetut Zimmermann Sport-levyt menettäneet muotonsa, ovh. noilla muistaakseni 120e / kpl. Kovaa on jarruteltu ainoastaan ne muutamat ratakierrokset, ensimmäiset tosin kanoottikelissä Alastarolla. Tod. näk. eivät vaan kestä reilua käyttöä märissä oloissa, kun sen jälkeen ongelma ilmaantui. Normikruisailussa menevät toki, mut radalle ei oo enää asiaa noilla.
-
caddy
- Viestit: 2075
- Liittynyt: Ke Helmikuu 23. 21:34:28 2005
- Paikkakunta: Toivala
Viesti
Kirjoittaja caddy » Ke Toukokuu 16. 19:27:41 2007
shr1 kirjoitti:Skorppi kirjoitti:dexta kirjoitti:Onhan niillä se henkinen vaikutus ja tietysti kuumilla jarruilla lätäkköön pyyhkästäessä vähän estää kylmän veden roiskumista kuumille levyille, olisko tossa mitä perää kieroutumiselle?
Edelleen, kunnon levyillä ei kieroudu. Miksi hoitaa oiretta kun voi poistaa koko ongelman ?
Niinno, reilun 10 tkm:n ajelulla on huolella asennetut Zimmermann Sport-levyt menettäneet muotonsa, ovh. noilla muistaakseni 120e / kpl. Kovaa on jarruteltu ainoastaan ne muutamat ratakierrokset, ensimmäiset tosin kanoottikelissä Alastarolla. Tod. näk. eivät vaan kestä reilua käyttöä märissä oloissa, kun sen jälkeen ongelma ilmaantui. Normikruisailussa menevät toki, mut radalle ei oo enää asiaa noilla.
Alastarolla hyvin kesti samaisessa kelissä halvimmat mahdolliset tarvike levyt... kierroksia ajoin monta
Mondeo -02 ST220
Sierra -86 iS --> M52B25
#1398
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ke Toukokuu 16. 19:34:25 2007
perkele pitää vissiin mennä varaosakaupan hyllylle vertailemaan eri kilpiä.. ajattelin edes kokeilla moista. kaupungista en tiedä tai rata-ajosta mutta ainakin täällä Ilimajoella ihan päivittäisessä ajossa lentää kuravesi joka paikkaan, se kai se suurin syy on kieroksi vetämiseen; siihenpä tuo jarrukilpi voisi auttaa.
-
Bootsi
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Viesti
Kirjoittaja Bootsi » Ke Toukokuu 16. 19:56:35 2007
Mikitic kirjoitti:Tarviihan levytkin "sisään-ajon" eli varovasti ajaa ne lämpösiks
Tuon luulisin olevan monen levyn kieroutumisen syy... sisäänajon puute.
Itse oon ostellu aina ihan vaan tarvike levyjä, eikä ravistelu ongelmia ole ollut koskaan.
Jarrukilvillä ja ilman.
..ja on ajettu kovaa jääradalla, ja penkkoja pöllyytellen... eli on levyt saaneet "shokkihoitoa" mutta silti pysyneet suorina.

-
tupu
- Viestit: 769
- Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
- Paikkakunta: E-P
Viesti
Kirjoittaja tupu » Ke Toukokuu 16. 19:56:44 2007
Joku noita kilpiä sierraan teki joskus vuosia sitten, muistaakseni koskenkorvalla, tai sielä päin, en vain muista kuka.
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ke Toukokuu 16. 20:12:09 2007
tupu onkos tietoa kenellä olis tollaiset ja onko ollut apuja?
levyjä vaihtaessa olen aina siivonnut navan ja levyn hyvin, laittanut uuteen levyyn uudet palat, sisäänajokin on muistettu..

-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ke Toukokuu 16. 20:19:31 2007
shr1 kirjoitti:Skorppi kirjoitti:dexta kirjoitti:Onhan niillä se henkinen vaikutus ja tietysti kuumilla jarruilla lätäkköön pyyhkästäessä vähän estää kylmän veden roiskumista kuumille levyille, olisko tossa mitä perää kieroutumiselle?
Edelleen, kunnon levyillä ei kieroudu. Miksi hoitaa oiretta kun voi poistaa koko ongelman ?
Niinno, reilun 10 tkm:n ajelulla on huolella asennetut Zimmermann Sport-levyt menettäneet muotonsa, ovh. noilla muistaakseni 120e / kpl. Kovaa on jarruteltu ainoastaan ne muutamat ratakierrokset, ensimmäiset tosin kanoottikelissä Alastarolla. Tod. näk. eivät vaan kestä reilua käyttöä märissä oloissa, kun sen jälkeen ongelma ilmaantui. Normikruisailussa menevät toki, mut radalle ei oo enää asiaa noilla.
Edelleen kunnon levyt, nakkaa ne zimmermannit kuuseen vaikka maksas miljoonan jos ei pysy suorana

Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
tupu
- Viestit: 769
- Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
- Paikkakunta: E-P
Viesti
Kirjoittaja tupu » Ke Toukokuu 16. 20:27:48 2007
samiharju kirjoitti:tupu onkos tietoa kenellä olis tollaiset ja onko ollut apuja?
levyjä vaihtaessa olen aina siivonnut navan ja levyn hyvin, laittanut uuteen levyyn uudet palat, sisäänajokin on muistettu..

laitoin privalla nimen jampasta, toimivuudesta ei ole kokemusta.
-
shr1
- Viestit: 435
- Liittynyt: Ma Toukokuu 9. 9:35:22 2005
- Paikkakunta: Kanta-Häme
Viesti
Kirjoittaja shr1 » Ke Toukokuu 16. 21:35:44 2007
Skorppi kirjoitti:shr1 kirjoitti:Skorppi kirjoitti:
Edelleen, kunnon levyillä ei kieroudu. Miksi hoitaa oiretta kun voi poistaa koko ongelman ?
Niinno, reilun 10 tkm:n ajelulla on huolella asennetut Zimmermann Sport-levyt menettäneet muotonsa, ovh. noilla muistaakseni 120e / kpl. Kovaa on jarruteltu ainoastaan ne muutamat ratakierrokset, ensimmäiset tosin kanoottikelissä Alastarolla. Tod. näk. eivät vaan kestä reilua käyttöä märissä oloissa, kun sen jälkeen ongelma ilmaantui. Normikruisailussa menevät toki, mut radalle ei oo enää asiaa noilla.
Edelleen kunnon levyt, nakkaa ne zimmermannit kuuseen vaikka maksas miljoonan jos ei pysy suorana

Itse asias olin jo viskaamas niitä tohon pihamäntyyn, kun naapurin kissa mourus siellä 2 viikkoa, onnekseen saivat katin ajoissa alas.

Sorry Sami OT...
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ke Toukokuu 16. 22:23:46 2007
offtopikki on homman suola
tupulle kiitoksia, soittelen täs jonain päivänä tuonne.
on tää kyllä ihme sakkia, täysin toimivaa ratkaisua ei kenelläkään ole tarjota, kun tuntuu olevan tuurista kiinni mitkä levyt toimii ja mitkä ei, sit kun jotain muuta ollaan kokeilemassa niin heti suosiolla turhaksi touhuksi moititaan

-
Skorppi
- Viestit: 1961
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 18:42:49 2001
- Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Skorppi » Ke Toukokuu 16. 22:31:00 2007
samiharju kirjoitti:offtopikki on homman suola
tupulle kiitoksia, soittelen täs jonain päivänä tuonne.
on tää kyllä ihme sakkia, täysin toimivaa ratkaisua ei kenelläkään ole tarjota, kun tuntuu olevan tuurista kiinni mitkä levyt toimii ja mitkä ei, sit kun jotain muuta ollaan kokeilemassa niin heti suosiolla turhaksi touhuksi moititaan

Oon samaa mieltä, että ihme sakkia kun ei millään mene jakeluun mikä toimii vaikka monta kertaa jo sanottu

Corvette C5 Supercharged
- 500whp.net -
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Ke Toukokuu 16. 22:47:48 2007
Skorppi kirjoitti:samiharju kirjoitti:offtopikki on homman suola
tupulle kiitoksia, soittelen täs jonain päivänä tuonne.
on tää kyllä ihme sakkia, täysin toimivaa ratkaisua ei kenelläkään ole tarjota, kun tuntuu olevan tuurista kiinni mitkä levyt toimii ja mitkä ei, sit kun jotain muuta ollaan kokeilemassa niin heti suosiolla turhaksi touhuksi moititaan

Oon samaa mieltä, että ihme sakkia kun ei millään mene jakeluun mikä toimii vaikka monta kertaa jo sanottu

ja on myös sanottu ettei auttanut tuokaan..

-
SLEI
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Viesti
Kirjoittaja SLEI » La Toukokuu 26. 13:04:31 2007
Miten tuollaisesta valuköntistä jännitteet päästetään? Jos käsittelisi uudet levyt ja sitten tarkistaisi/sorvaisi kondikseen.
Jenkeissä uittelevat osia nestetypessä ja toisenlainen hoito niille oli joku matalataajuinen väristely saattoi olla ultrakin, lienevätkö noi millaista huuhaata?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
tupu
- Viestit: 769
- Liittynyt: To Maaliskuu 2. 20:45:25 2006
- Paikkakunta: E-P
Viesti
Kirjoittaja tupu » La Toukokuu 26. 21:07:36 2007
Tuli vain mieleen, että joskus escortissa pyöräytin levyjä 180astetta, ja tärinä lakkasi, tais olla tuuria...

-
AnttiR
- Viestit: 1185
- Liittynyt: To Huhtikuu 28. 14:30:06 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja AnttiR » La Toukokuu 26. 21:21:54 2007
tupu kirjoitti:Tuli vain mieleen, että joskus escortissa pyöräytin levyjä 180astetta, ja tärinä lakkasi, tais olla tuuria...

Tai jotain paskaa levyn ja navan välissä.
Jäsen #1112
-
samiharju
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja samiharju » Su Toukokuu 27. 9:49:22 2007
AnttiR kirjoitti:tupu kirjoitti:Tuli vain mieleen, että joskus escortissa pyöräytin levyjä 180astetta, ja tärinä lakkasi, tais olla tuuria...

Tai jotain paskaa levyn ja navan välissä.
ja nyt sitä paskaa on vain yhtä paljon joka paikassa
