Hommassahan on sellainen pieni mutta, eli pitäisi saada muutettua joko niihin volvon vetareihin 4x108 jako (volvossa 5x108) tai sitten noihin caprin tolppien etunapoihin 5x108 mikä ei ole kovin hyvä vaihtoehto
Eli kaikkia mahdollisia vinkkejä kaivataan toteutuksen kannalta
Sen verran tuossa kerkesin tutkimaan että yksi pultti osuu jo valmiiksi kohdalleen ja vastakkainen pultti siitä osuu juuri vanhojen reikien väliin mutta kaksi muuta reikää osuukin sitten aivan vanhojen reikien reunalle

Kannattaako käyttää niitä booritettuja pultteja vai tehdä kierteet vetarin laippaan, katselin että on vähän ohut jos kierteitä tekisi
Yksi vaihtoehto olisi tehdä sellainen "spaceri" joka pultattaisiin 5x108 jaolla kiinni ja siinä olisi sitten 4x108 mutta sen täytyisi olla ainakin about 3cm paksu jotta onnistuu ja tuo akseli on jo 4cm yhteensä liian leveä, tulisi jo 10cm liikaa leveyttä