Ja pikku tietoruiske muutenkin kyseisestä koneesta tekis ihan hunajaa(2.0i dohc rieska)...


Valvoja: CRSC Hallitus
Joo olen kuullu kyllä että hankalaa tekee tommosen viritys ja rahallisesti tekee hubaa mut jotenki kiinnostais ku ei NIIN kauheesti kuitenkaan noita nää viritettynä...Ford is God kirjoitti:Jos kyseessä Sierran 2.0 Dokki, niin hommaa suosiolla OHC.Tai zetecci tai joku muu oikee moottori.
Nojoo eivaas saa kaikkee yrittää jos hermot ja tilipussi kestää, kyllähän enkuissa jotkut hullut noita dokkejakin virittelee.
Ehkä joku osaa tääläkin auttaa?
Joo, jos tuohon joku ryhtyy niin kyllä muakin kiinnostaa seurata että mitä siitä tulee. passionford.com voit kokeilla kattoo jos tuolta löytäs jotain, hämärä muistikuva olis että siä olis noista jotain mainintaa... Joskin hämärää on myös peri-englantilaisten murre-pohjainen kirjotusasu.Jassukka kirjoitti:Joo olen kuullu kyllä että hankalaa tekee tommosen viritys ja rahallisesti tekee hubaa mut jotenki kiinnostais ku ei NIIN kauheesti kuitenkaan noita nää viritettynä...Ford is God kirjoitti:Jos kyseessä Sierran 2.0 Dokki, niin hommaa suosiolla OHC.Tai zetecci tai joku muu oikee moottori.
Nojoo eivaas saa kaikkee yrittää jos hermot ja tilipussi kestää, kyllähän enkuissa jotkut hullut noita dokkejakin virittelee.
Ehkä joku osaa tääläkin auttaa?
Juu... Ajattelin vain että vois keräillä kokemuksia ja tietoa että mitä PITÄIS ja KANNATTAIS tehdä ettei tule niitä että "kuulin et yks on laittanu tota ja tätä"...henu kirjoitti:Tossa vähä alempanaha on tää topic http://www.cosworthrsclub.com/foorumi/v ... hp?t=91202
Mulla olis sulle se ohc jos ostatJassukka kirjoitti:Eli ois kiva tietää millasia osia kannattais käyttää ja mitä kannattais tehdä ja kannesta olis kiva saada mahdollisimman paljon kaiken näköistä nippelitietoo... kaikki vihjeet/neuvot olis ihan jees.
Ja pikku tietoruiske muutenkin kyseisestä koneesta tekis ihan hunajaa(2.0i dohc rieska)...![]()
hahha.. tuli semmonen päähänpisto taas... mää kattelen tota dohcia ja tutkailen ja säädän ja ihmettelen ja tuun sit ostaan sulta sen ohc:nMikitic kirjoitti:Mulla olis sulle se ohc jos ostatJassukka kirjoitti:Eli ois kiva tietää millasia osia kannattais käyttää ja mitä kannattais tehdä ja kannesta olis kiva saada mahdollisimman paljon kaiken näköistä nippelitietoo... kaikki vihjeet/neuvot olis ihan jees.
Ja pikku tietoruiske muutenkin kyseisestä koneesta tekis ihan hunajaa(2.0i dohc rieska)...![]()
-90 koriltaan mut koneesta en osaa varmaks mennä sanomaan kun on kuulemma otettu skorpiosta... (edellinen omistaja oli amish joka luuli tietävänsä jotai tai sit puhu vaan lämpimikseen..)Hesus kirjoitti:Vuosmalli oli?
Jos on meinaan vähäpäästöinen dokki niin pikkubudjetilla sitä ei ahdeta. Tarvii mittauttaa vtt:llä. Katitonta ruiskudokkia ei vissiin oo tehtaalta tullu..?
eihän se ole dokki alunperin ollutkaan. eikös tuo ole ohc ollutkin vakiona ja ei ole kattia nytkään.Jassukka kirjoitti:-90 koriltaan mut koneesta en osaa varmaks mennä sanomaan kun on kuulemma otettu skorpiosta... (edellinen omistaja oli amish joka luuli tietävänsä jotai tai sit puhu vaan lämpimikseen..)Hesus kirjoitti:Vuosmalli oli?
Jos on meinaan vähäpäästöinen dokki niin pikkubudjetilla sitä ei ahdeta. Tarvii mittauttaa vtt:llä. Katitonta ruiskudokkia ei vissiin oo tehtaalta tullu..?
Joo niinhän se tais olla.hoopee kirjoitti:Kyllähän niitä dohc:ja on ilman kattiakin tehty. eli is 125 heppaa kun pelkkä i katilla 120.
Ja voihan siitä rekisteriotteessa lukea että katalysaattori mutta vähänpäästöisestä ei mainintaa. Onhan tästä keskusteltu muissakin topiceissa.
Mulla on ollut 3-ovinen ritilämaskilla/lyhyellä pellillä varustettu 2.0i CLX DOHC, 92kW, Ei ollut vähäpäästöinen. Vuosimalli 1990. Ei mainintaa sanallakaan otteessa että pitäis olla katalysaattori. Eikä sellasta kyllä ollut.hoopee kirjoitti:Kyllähän niitä dohc:ja on ilman kattiakin tehty. eli is 125 heppaa kun pelkkä i katilla 120.
Ja voihan siitä rekisteriotteessa lukea että katalysaattori mutta vähänpäästöisestä ei mainintaa. Onhan tästä keskusteltu muissakin topiceissa.