Mitä kaikkee pitää purkaa ?
Ei ole tullut roplattua näitä edestäraapivia

t,esko
Valvoja: CRSC Hallitus
Hyvin pitkälti samanlainen systeemi kuin Fiestassa oletan, vaijeri on etuosassaan kiinni kahvan lähettyvillä tappi-sokka-liitoksella ja säätöruuvissa on muovitappi lukituksena. Itse vaijeri on korissa kiinni taka-akselin etupuolella ruuveilla ja luonnollisesti silmukat jarrukengissä, joten rummut pois. Samalla putsaa automaagisen säädön hammastuksen ja vaihtaa kuluneet kengätesko kirjoitti:Ensikatsomalla näyttää isolta hommalta. Vaijeri tuskin näkyy muualla kun takapyörien luona.
Mitä kaikkee pitää purkaa ?
Ei ole tullut roplattua näitä edestäraapivia![]()
t,esko
Ei kannata ottaa pultteja irti, pelkkä navan mutterin irroitus riittää, että saa rummun irti.Sine kirjoitti:Käsijarrun vaijeri on tosiaan jarrukengissä kiinni ja jarrurummut pitää ottaa irti. Rummun takaa neljä pulttia irti ja rumpu napoineen päivineen lähtee irti. Toista päätä ei ole ollut tarvetta tutkia.