KE-Jetronic ongelmia

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

paperman
Viestit: 1699
Liittynyt: Pe Heinäkuu 11. 16:53:02 2003
Paikkakunta: Muikkukukko #496

KE-Jetronic ongelmia

Viesti Kirjoittaja paperman » Ti Lokakuu 9. 10:31:29 2007

Potilas ei ole Fordi, mutta kysynpä kuitenkin. :wink: Oireet seuraavat:

- Kylmänä lähtee hyvin käyntiin
- Käy lämpimäksi, niin tukehtuu ja sammuu
- Sen jälkeen saa sahata vaikka koko päivän, mutta ei käynnisty
- Ei silloin kastele tulppiakaan
- Jäähtyy, niin taas lähtee käyntiin ihan nätisti

Kiitos jo etukäteen vinkeistä. Työkaverin Audi kyseessä!
Ford Escort RS2000 mk2 Rf
Ford Mondeo 2.0 Stw Ghia -03
http://www.valkonenracing.com

Varkauden työttömät Ry (Vitun Karvinen...)
Inkilänmäen AikamiesPoikamiehet Ry (Oma moka...)

Epäonnistumisen vaara on suurin, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta!

Jasu
Viestit: 1987
Liittynyt: Ma Kesäkuu 3. 19:53:15 2002
Paikkakunta: Tampere / Isojoki

Viesti Kirjoittaja Jasu » Ti Lokakuu 9. 10:41:53 2007

Kannattaa tarkistaa seuraavat:
-imuvuoto (esim. käynnistyssuutin)
-lämpöaikakytkin
-lämpöanturi
Jäsen 194.
HOMMA HANSKASSA, HANSKAT RANSKASSA.

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Viesti Kirjoittaja Vesku » Ti Lokakuu 9. 12:52:57 2007

Ota ryyppysuuttimen piuha irti ja jos sitten vielä tukehtuu lämpimänä, niin vika ei ole ainakaan lämpö/aikakytkimessä.
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

Sivonen
Viestit: 84
Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen » Ti Lokakuu 9. 12:57:54 2007

Ainakin Mersuissa lambda ohjailee seoksia. Repäse siltä piuhat irti ja kahto alakaako pelaamaan.

Imuvuodot tosiaan vaikuttaa. Tiijä sitten minkälainen rakennelma audissa on, mutta edelleen horisen Mersuista... Kaasuläpän ja ilmamäärämittarin välissä on semmonen hölömö kumiholokki. Se repeää ennemmin tai myöhemmin halki. Aiheuttaa kaikenlaista vikaa. Myös imuletkut kannattaa käydä läpi, saattaa näyttää ihan ehjiltä, mutta taivuttelemalla löytyy murtumia. Pelimies korjaa sikafleksillä, rahamies ostaa uudet letkut... :roll:

Mitenkäs virranjakaja? Mersussa (<- yllätys :lol: ) on jakaja siinä nokka-akselin päässä, ja jos siinä on vikaa, niin lämmetessään alkaa renaamaan.

Hörähtääkös se lämpösenä jos kippaa koneeseen bensaa? Jos kyllä, niin ei se ainakaan sytkävika ole. :roll:
MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu

Vastaa Viestiin