Nelivetotekniikan istuttaminen pikkuautoon.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1255
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Nelivetotekniikan istuttaminen pikkuautoon.
Näin talven kynnyksellä alkaa taas mielessä pyöriä tulevat projektit. Nyt kiinnostaisi kovasti pieni, kevyt ja tehokas neliveto. Maailmalla ja netissä on kaiken maailman rakennelmia, mutta nyt kaipaisin niitä parhaita juttuja netistä. Eli jos tiedät jonkun hyvän projektisivun tms. ni linkkiä vaa tähän.
Puhutaan siis kokoluokasta Fiesta + nelivetotekniikka. Meinaan esim. Fiesta maustettuna audin luotettavalla 5-mukisella 4wd tekniikalla vois olla aika tulinen. En sitte tiedä miten tommosessa alkaa menee painojakaumat ym. ei varmasti mikään kevyin moottorivaihtoehto. Pienesssä autossa olisi varmasti myös paljon vähemmän murheita voimansiirron kanssa.
Mielessä pyörii siis ihan puhdas ratapeli jolla olisi kiva päästellä niin kesän asfalteilla kuin talven jääratapäivilläkin.
Puhutaan siis kokoluokasta Fiesta + nelivetotekniikka. Meinaan esim. Fiesta maustettuna audin luotettavalla 5-mukisella 4wd tekniikalla vois olla aika tulinen. En sitte tiedä miten tommosessa alkaa menee painojakaumat ym. ei varmasti mikään kevyin moottorivaihtoehto. Pienesssä autossa olisi varmasti myös paljon vähemmän murheita voimansiirron kanssa.
Mielessä pyörii siis ihan puhdas ratapeli jolla olisi kiva päästellä niin kesän asfalteilla kuin talven jääratapäivilläkin.
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Kerran osui kohdalle jonkun britin projektisivut (ei löytynyt just tähän hätään) missä oli Fiestaan (mk3?) laitettu zetecin kaveriksi A3 tai S3 quattro audin vaihteisto ja takavetosysteemit. Tuossa kuva lootasta ihan vaan ebaystä:
http://i19.ebayimg.com/06/i/000/b1/db/17c0_1.JPG
http://i15.ebayimg.com/03/i/000/b1/db/1892_1.JPG
Startissa ja kytkimessä lienee jonkin verran ratkaistavaa, mutta mikään ei estä laittamasta koko 1.8t konettakin.
http://i19.ebayimg.com/06/i/000/b1/db/17c0_1.JPG
http://i15.ebayimg.com/03/i/000/b1/db/1892_1.JPG
Startissa ja kytkimessä lienee jonkin verran ratkaistavaa, mutta mikään ei estä laittamasta koko 1.8t konettakin.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 1255
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
- Paikkakunta: Vantaa
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Helpointa varmaan on, jos pääsee tekniikanluovuttajasta laikkaamaan vaihteistojen ja akselistojen kiinnityskohdat ainakin mukaan. Mitä noita joitain sivuja oon seuraillut, niin yleisin tapa on ollut käyttää koko pohjalevyä, ja laikata korista pohja irti ja sovitella se pohjalevyn ja tekniikan päälle, ja rakennella tulipellit sun muut sitten sen mukaan, itse ainakin tekisin niin jos olis aikaa rakennella. Ideana ihan hauska ja itsekkin monasti miettinyt vastaavia. Viimeksi on ollut mielessä ottaa jostain tehokkaasta etuvetosesta esim. peugeot mi16 koko etukelkka tekniikkoineen ja istuttaa se fiestan takapenkin tilalle, mutta jotenkin toi perheellisen elämä rajoittaa kaikkia hullujen ideoiden toteuttamisia..
Classicford lehdessä oli joskus vanha anglia, johon oli laitettu lyhennetty Scorpion pohjalevy 2,9 4x4 tekniikalla, ja koria oli levitetty keskeltä. Ei kyllä päällepäin huomannut mitään. Ja tais olla uudempikin anglia joskus jollain subarun 4x4 tekniikalla.
Classicford lehdessä oli joskus vanha anglia, johon oli laitettu lyhennetty Scorpion pohjalevy 2,9 4x4 tekniikalla, ja koria oli levitetty keskeltä. Ei kyllä päällepäin huomannut mitään. Ja tais olla uudempikin anglia joskus jollain subarun 4x4 tekniikalla.
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 1143
- Liittynyt: Su Huhtikuu 20. 14:02:09 2003
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 592
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 6. 13:04:29 2002
Itsekin olen välillä miettinyt jos vaikka siirtäis ton tekniikan pienempään autoon (fiesta), mutta kun kattelee korin mittoja niin eipä siinä paljon säästä.
Kyllähän noista tosiaan kannattaa pohjalevyä käyttää hyväksi, toisaalta jos kaikki iskareista lähtien tulee uutta niin kiinnikekohdat ei käy kuitenkaan, joten
.
Kyllähän noista tosiaan kannattaa pohjalevyä käyttää hyväksi, toisaalta jos kaikki iskareista lähtien tulee uutta niin kiinnikekohdat ei käy kuitenkaan, joten

#736
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
escort mk1 4x4 cosworth 440hv, 510Nm, 1.5Bar
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
-
- Viestit: 1255
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
- Paikkakunta: Vantaa
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
kyllähä se dokkikin jotain menoa antaa, tälläkin foorumilla yli 300hp sellanen on. Dokin öljypohjaa voi hyödyntää esim sit rs2000 koneen kanssa. Nettiautossa oli myynnissä mk5 escortti subaru leonen tekniikalla. Sellanenkin on yksi vaihtoehto eikä subarut ole kovin hinnoissaan.kemes kirjoitti:4x4 Cossun tekniikan istuttaminen on melko kallis ratkaisu ja sitten taas DOHC sierra ei tarjoa suoraan sitä kaivattua performanssia. Oisko muilta automerkeiltä jotain potenttiaalisia tekniikanluovuttajia. Torsenit ois mukavat ja vaikka 4-mukinen turbokattila.
-
- Ylläpitäjä
Re: Nelivetotekniikan istuttaminen pikkuautoon.
Jossain englannin foordilehdessä taisi olla Anglia koppa ja Subarun alusta.kemes kirjoitti:Puhutaan siis kokoluokasta Fiesta + nelivetotekniikka. .
-
- Viestit: 1255
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Nelivetotekniikan istuttaminen pikkuautoon.
http://www.my105e.com/?page_id=28Arto65FB kirjoitti:Jossain englannin foordilehdessä taisi olla Anglia koppa ja Subarun alusta.kemes kirjoitti:Puhutaan siis kokoluokasta Fiesta + nelivetotekniikka. .
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v
-
- Viestit: 1255
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
- Paikkakunta: Vantaa
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1647772
Tommosesta pääsis halvalla liikkeelle, mutta sitten kokonaan toinen asia on ton tekniikan taso. ~300hp, tuskin luonnistuu ilman uudelleen rakentamista.
Tommosesta pääsis halvalla liikkeelle, mutta sitten kokonaan toinen asia on ton tekniikan taso. ~300hp, tuskin luonnistuu ilman uudelleen rakentamista.
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 925
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
- Paikkakunta: suomi
leonessa on paria eri laatikkoa jatkuva neliveto 50/50 suhteella en muista oliko alennusvaihdetta ja näissä tais osassa olla sähkö lukkoa taka akselille.
etuveto/kepistä neliveto/neliveto alennusvaihteella takana ei pitäis olla lukkoa. etuveto/napista neliveto.
ps. kaverilla olis myytävänä tuolla keppinelivedolla oleva voimansiirto/koko alusta akseleineen kaikkineen ja olis melko halpa
etuveto/kepistä neliveto/neliveto alennusvaihteella takana ei pitäis olla lukkoa. etuveto/napista neliveto.
ps. kaverilla olis myytävänä tuolla keppinelivedolla oleva voimansiirto/koko alusta akseleineen kaikkineen ja olis melko halpa
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07
-
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
- Viesti:
Itsellä ei ole Leonesta kokemusta kuin etuvetosen ykskutosen verran. Joskus meinasin 1.8 turbonelikon ostaa, mutta kaveri pisti kapuloita rattaisiin, sanoi että se kone ei kestä mitään (viritettynä). En kyllä muista mikä siinä oli heikko lenkki, mutta sen verran vakuuttava oli selitys, että jäi urabus ostamatta.
Mitenkäs 1.5-litranen Tojota Tercel? Liekö siinä sama kone kuin Liteacessa? Jos on, niin jopas alkoi viritysosia löytymään, niitähän ne isot pojat rallissa kutittelee. Voimansiirrosta en sitten mitään tiedäkään.
No Golfista ainakin pitäisi tehoa saada. Niitähän on nelikkona Syncro ja Country (vai mitäneoli?). Jälleen tietämykseni loppuu siihen, että Golfin koneesta kyllä saa tehoa, voimansiirron toimintaa ja kestävyyttä en osaa edes arvailla.

Mitenkäs 1.5-litranen Tojota Tercel? Liekö siinä sama kone kuin Liteacessa? Jos on, niin jopas alkoi viritysosia löytymään, niitähän ne isot pojat rallissa kutittelee. Voimansiirrosta en sitten mitään tiedäkään.
No Golfista ainakin pitäisi tehoa saada. Niitähän on nelikkona Syncro ja Country (vai mitäneoli?). Jälleen tietämykseni loppuu siihen, että Golfin koneesta kyllä saa tehoa, voimansiirron toimintaa ja kestävyyttä en osaa edes arvailla.
MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
-
- Viestit: 920
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 10. 20:10:17 2003
- Paikkakunta: Jkl
Suben koneesta pettää kannet ekana, koska pakosarja on alunperin todella surkea, eikä siinä ole cooleria vakiona -> hirveä lämpökuorma. Oleellisesti kestävämmän koneen saa tekemällä uuden pakosarjan ja asentamalla coolerin. Seuraava heikko lenkki onkin sitten kytkin.Sivonen kirjoitti:Itsellä ei ole Leonesta kokemusta kuin etuvetosen ykskutosen verran. Joskus meinasin 1.8 turbonelikon ostaa, mutta kaveri pisti kapuloita rattaisiin, sanoi että se kone ei kestä mitään (viritettynä). En kyllä muista mikä siinä oli heikko lenkki, mutta sen verran vakuuttava oli selitys, että jäi urabus ostamatta.![]()
Sierra RS Cosworth -86
Cossu 4x4 x2
#654
Cossu 4x4 x2
#654
-
- Viestit: 1241
- Liittynyt: Pe Joulukuu 27. 21:41:37 2002
- Paikkakunta: Salocon Valley #584
- Viesti:
Tästä jutusta ilmeisesti kyse? Tota kun silmäilee niin "helpointa" olisi istuttaa RS2000 nelivetotekniikka mk3 Fiestaan. Tosin osia joutuu hieman jatkojalostaa jos aikoo ajella hieman argressiivisemmin, varmaan ekana antautuu jakolaatikko.JesseT kirjoitti:Kerran osui kohdalle jonkun britin projektisivut (ei löytynyt just tähän hätään) missä oli Fiestaan (mk3?) laitettu zetecin kaveriksi A3 tai S3 quattro audin vaihteisto ja takavetosysteemit. Tuossa kuva lootasta ihan vaan ebaystä:
http://i19.ebayimg.com/06/i/000/b1/db/17c0_1.JPG
http://i15.ebayimg.com/03/i/000/b1/db/1892_1.JPG
Startissa ja kytkimessä lienee jonkin verran ratkaistavaa, mutta mikään ei estä laittamasta koko 1.8t konettakin.
- Toyota Corolla 1.4 D4D -06
Ford Escort mk3 3d 1.3 farmari
Chevrolet K1500 4x4 pick-up
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
ja kytkimeksi kävi joku vw:n lt:n kytkin jolla sitten pitää hyvin.ylimark kirjoitti:Suben koneesta pettää kannet ekana, koska pakosarja on alunperin todella surkea, eikä siinä ole cooleria vakiona -> hirveä lämpökuorma. Oleellisesti kestävämmän koneen saa tekemällä uuden pakosarjan ja asentamalla coolerin. Seuraava heikko lenkki onkin sitten kytkin.Sivonen kirjoitti:Itsellä ei ole Leonesta kokemusta kuin etuvetosen ykskutosen verran. Joskus meinasin 1.8 turbonelikon ostaa, mutta kaveri pisti kapuloita rattaisiin, sanoi että se kone ei kestä mitään (viritettynä). En kyllä muista mikä siinä oli heikko lenkki, mutta sen verran vakuuttava oli selitys, että jäi urabus ostamatta.![]()
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
Pistetään tännekkin vielä nelivetoa
Mahtavaa rakentamista !
Jossain oli juttu Wanhakoppa Esco 68-74 joka oli roverin kasilla. Laatikko oli Lada Nivasta ja etupään hilppeet etuveto escosta.
Takakseli tais olla peräti takapotku escon oma jossa lukkoperä.
tietysti 15" vanteet. jos en väärin muista Suomessa ja kaikin puolin katsastettu siviilikäyttöön.
talvella liikennevalolähdöt kaikinpuolin hauskoja miljoona bemut ja mersut jäi pyöritteleen pipoa mahtoiko ajaa testivoittaja talvirenkailla HEH.
Maavaraa on tietysti vakiota enemmän myöskin pääsee käymään hillassa jne.
Osien hinnat ainakin kohdallaan harrastajahinta löytyy joka romikselta hiilikuiturakentajat erikseen.
Jossain oli juttu Wanhakoppa Esco 68-74 joka oli roverin kasilla. Laatikko oli Lada Nivasta ja etupään hilppeet etuveto escosta.
Takakseli tais olla peräti takapotku escon oma jossa lukkoperä.
tietysti 15" vanteet. jos en väärin muista Suomessa ja kaikin puolin katsastettu siviilikäyttöön.
talvella liikennevalolähdöt kaikinpuolin hauskoja miljoona bemut ja mersut jäi pyöritteleen pipoa mahtoiko ajaa testivoittaja talvirenkailla HEH.
Maavaraa on tietysti vakiota enemmän myöskin pääsee käymään hillassa jne.
Osien hinnat ainakin kohdallaan harrastajahinta löytyy joka romikselta hiilikuiturakentajat erikseen.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
neliveto Mk1 68-74 eskon selvyys
Eiköhän tuo talven mittaan selviä. kiinnostaa vaan kovasti kun sattuu tuo MK1 Esco löytymään anttilan pahvilaatikosta. jos tollainen olis viel mahdollista rakentaa tämänpäivän luvilla. ainaski rosentti asiat ilmeisesti on muuttunu harrastajan eduksi.
Jos oikein omistajan luvalla sais tänne tekniikan puolesta selvityksen lupa yms. asiat niin alkais nelivetoja löytyy enemmälti. Joka tuntee ja tietää auton niin tietoa jos mahdollista.
kovat paketit parhaita nelivetopaketti kerkee viel aatoksi.
T:Reke
Jos oikein omistajan luvalla sais tänne tekniikan puolesta selvityksen lupa yms. asiat niin alkais nelivetoja löytyy enemmälti. Joka tuntee ja tietää auton niin tietoa jos mahdollista.
kovat paketit parhaita nelivetopaketti kerkee viel aatoksi.
T:Reke
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Ensinäkin tommonen muutos vaatii vetotavan muutosluvan ja kasia sinne ei saa laillisesti mitenkään. Tai no,erikoisluvalla mut niitä ei puissa kasva. Prossien puitteissa se saattais olla mahdollista mutta muuten on kyllä aika tuhoon tuomittu ajatus ainakin jos se kadulle pitäis saada.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Taitaapa olla se nelikko mk1 ekkeri tehty Roverin rungolle, eli ekkeristä on vaan koriste rungon päällä.
Elikkäs tähän tyyliin.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1652670
Elikkäs tähän tyyliin.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1652670
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
Ei varsinaisesti. Kyseisessä mk1 Escortissa on Escon oma kori/runko, lisäksi alustassa on putkipalkista tehty apurunko johon akselistot ovat osittain kiinnitetty.ytte kirjoitti:Taitaapa olla se nelikko mk1 ekkeri tehty Roverin rungolle, eli ekkeristä on vaan koriste rungon päällä.
Elikkäs tähän tyyliin.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1652670
Kannattaa varmaan etsiä kyseinen Spinneri, siinä taisi tekniikkakin olla selvitetty kohtuullisen hyvin.
Kyllähän sen poikkeusluvan todennäköisesti saa vetotavan vaihtoon, kunhan homma pysyy jossakin järkevissä rajoissa ja hakemus on asiallinen.
-
- Viestit: 1255
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 0:02:33 2002
- Paikkakunta: Vantaa
Tollanen ois pähee! Minkäköhänlainen voimansiirto + muu tekniikka tossa on. Noita näyttäs nettiautossa olevan GTi mallina. Rallipelejäkin muutama.Kinsky kirjoitti:Mites tämmöinen Mazda toimis aihiona?? Tollaista itseasiassa mietin toissa talvena talviautoksi...
Escort mk4 RS Turbo 2.0 16v
-
- Viestit: 3618
- Liittynyt: To Toukokuu 8. 11:39:48 2003
- Paikkakunta: Tampere #376
Eikös H.Mikkola tälläisellä ajanu??kemes kirjoitti:Tollanen ois pähee! Minkäköhänlainen voimansiirto + muu tekniikka tossa on. Noita näyttäs nettiautossa olevan GTi mallina. Rallipelejäkin muutama.Kinsky kirjoitti:Mites tämmöinen Mazda toimis aihiona?? Tollaista itseasiassa mietin toissa talvena talviautoksi...
Kyll toi leikkikaluksi mullekki kelpais.. Harvoin noita on myynnissä. Tosiaan 1.6 turbo, saanu joko etu-(gt-s)/nelivetoisena(gt-x). Hiukka alle 150heppaa vakiona.. Ohan noista +200heppaa revitty...
Muutama linkki..
http://www.snowmoose.com/motorsports/323gtx.html
http://home.hetnet.nl/~pzj70/
Joku viisaampi tarkentakoot...
EDIT: kuva
-
- Viestit: 2216
- Liittynyt: La Marraskuu 4. 16:57:31 2006
- Paikkakunta: otalampi
mul oli tommone 1.6t. joku 240hp oli kuulemma tehoa. iha kiva vekotin kyllä oli, ajokilometrejä ei kyllä tullut kuin vähän yli 100 kilsaa, sillä perustein oli ihan kiva peli ja liikku suht rivakasti. 4" downpipe ja 3" suora putki, metelistä vähän miinusta 
http://irc-galleria.net/view.php?nick=j ... d=57180870

http://irc-galleria.net/view.php?nick=j ... d=57180870
Ford Sierra Cosworth 4x4 -90
Ford Sierra Rs Cosworth -86
Ford Sierra Rs Cosworth -86
-
- Viestit: 146
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 20:06:35 2002
- Paikkakunta: JKL
Mites GTI-R Sunny? Pulsarina myös tunnettu...
-> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1695374
Ois 200sx s14 autoista tunnettu SR20DET pellin alla, neliveto jne... Ei tartteis kun skuuppi heittää mäkeen
Saksasta löytyy "oikeen" puoleisella ohjauksella...
-> http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1695374
Ois 200sx s14 autoista tunnettu SR20DET pellin alla, neliveto jne... Ei tartteis kun skuuppi heittää mäkeen

Saksasta löytyy "oikeen" puoleisella ohjauksella...
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Juu eivät ole kovinkaan kestävää tekoa. Etuperä porsii noista yleensä ensimmäisenä ja sen jälkeen kyllä pystyy ajelemaan ihan takavetoisenakin kun laittaa keskilukon kiinni.jjs kirjoitti:Noiden mazdojen vaihdelaatikot/jakolootat ovat ilmeisesti yhtä heikkoja kuin RS2000 4x4:ssä. Jo uutena.
Kohtuullisen vinkeitä ilmeitä sain aikaiseksi kun ajelin yhden talven tuollaisella(1,6L GTX) taka tupparina

Käytin jopa leimalla silloin kun etuperä vainaa.
No loppui se leikki sitten aikanaan kun laatikko narahti 200km/h jumiin.
Toi R taisi jo olla hieman vahvempaa tekoa laatikon osalta.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer