mistä bosch 044 pumppu
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 5538
- Liittynyt: Su Joulukuu 29. 21:31:47 2002
- Paikkakunta: Keski-Uusimaa
- Viesti:
Kun noita pumppuja aikoinaan ihmettelin, niin jossain foorumilla törmäsin oheiseen lausahdukseen 044 pumpuista.
If I were you, I would order the Motorsport version of this pump, which is part number B 261 205 413.
It is the same pump as above, but Bosch has tested and certified the pump to flow its rated capacity at 8 bar (116 PSI).
If I were you, I would order the Motorsport version of this pump, which is part number B 261 205 413.
It is the same pump as above, but Bosch has tested and certified the pump to flow its rated capacity at 8 bar (116 PSI).
Escort, käyttö STw Focus ja Supermoto...
ja toinen
Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

Katoksessa myös https://www.lahdenkattohuolto.fi/ PASKANPUHUJAN myymä Hijazu. Poliisit kerto että autoo myydes voi puhuu paskaa niin paljon ku haluu ja ehtii eikä oo rikollinen!! Hyvä tietää ku myy rojuja

-
- Viestit: 409
- Liittynyt: To Toukokuu 9. 15:57:46 2002
-
- Viestit: 580
- Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
- Paikkakunta: Tampere & Virrat
Tässä mun pumpussa on imupuolella kierteet banjoliitokselle. 

Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
044-pumppu on Bosch Motorsport luettelossa ihan omallakin numerollaan.
044-pumpuissa on molemmissa päissä kierteet.
Lukeeko kaikissa pumpuissa 10bar kyljessä, ainakin noissa vähän käytetyissä "Motorsport" pumpuissa lukee?
Edit tuli tarkistettua eli "tavallisessa" 044 pumpussa ei ole 10bar kaiverrusta kyljessä.
044-pumpuissa on molemmissa päissä kierteet.
Lukeeko kaikissa pumpuissa 10bar kyljessä, ainakin noissa vähän käytetyissä "Motorsport" pumpuissa lukee?
Edit tuli tarkistettua eli "tavallisessa" 044 pumpussa ei ole 10bar kaiverrusta kyljessä.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 690
- Liittynyt: La Tammikuu 8. 0:14:14 2005
- Paikkakunta: vantaa
voitko kysyä välikädeltä toimittaisko se meille kasan pumppuja,mulle 3kplTimo kirjoitti:se tuli välikäden kautta ilmeisesti saksasta. kyseinen välikäsi ottakoon itse kantaa mikäli haluaa, en halua ylityöllistää häntä, koska hän teki homman "epävirallisesti". 300e ko pumppu oli yleisesti täällä suunnalla ja samoin esim alppilan autohuollossa.Hena kirjoitti:Mistä sen nyt sitten loppupeleissä hommasit?Timo kirjoitti:180e. ehkä sitä taas kannatti muutaman rivin kirjoitella..

Timppa 24V
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
se välikäsi on ihan klubilaisia ja lukee tätäkin viestiketjua, ja valitettavasti se mun oma ei ole se banjo-liitoksella oleva eli motorsport-versio, mutta mulla on kaksi pumppua niin se ei haittaa, tuottoa riittää kyllä. laitan privana nimimerkin, kun kaveri ei ainakaan silloin halunnut enempää asiaa mainostaa..TIMPPA24V6 kirjoitti:voitko kysyä välikädeltä toimittaisko se meille kasan pumppuja,mulle 3kplTimo kirjoitti:se tuli välikäden kautta ilmeisesti saksasta. kyseinen välikäsi ottakoon itse kantaa mikäli haluaa, en halua ylityöllistää häntä, koska hän teki homman "epävirallisesti". 300e ko pumppu oli yleisesti täällä suunnalla ja samoin esim alppilan autohuollossa.Hena kirjoitti: Mistä sen nyt sitten loppupeleissä hommasit?vähän niin kuin kimppa tilauksena ja oisko tää just se 10bar motorsport pumppu
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
"banjo-liitoksella oleva eli motorsport-versio" Mitä tällä tarkoitetaan, ei mun pumpuissa liitoksissa mitään eroa ole, kahdessa vaan tuo 10bar merkintä?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
sori, nyt hieman hätäilin enkä lukenut aiempaa viestiäs kunnolla, eli minulla on siis se 044-letkuliitosmalli, mikä oli se halvempi, ja ilmeisesti se toinen 044-malli niillä jenga-liitoksilla on se tehokkaampi, yhdistin sen motorsport-malliin joka voipi olla ihan joku muu. eli puhun koko ajan samalla numerosarjalla olevista bosch pumpuista, mitä onkin kaksi eri versiota. täytyy tarkistaa lukeeko mulla se 10bar tuossa, tuskin..SLEI kirjoitti:"banjo-liitoksella oleva eli motorsport-versio" Mitä tällä tarkoitetaan, ei mun pumpuissa liitoksissa mitään eroa ole, kahdessa vaan tuo 10bar merkintä?
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Totta. On ne sikäli hyviä pumppuja että ne on tarkotettu paljon korkeemmille paineille kun EFI-pumput. Ittellä oli taunuksessa 2.8 twincam K-jet mersun pumppu, vähän yli 300hp / 4.5bar (painemittarin mukaan) ja sitten romahti paine, kun piti saada tehoo lisää. Piti laittaa vielä SAAB-K-jet pumppu siihen rinnalle kaveriks niin sitten alko soppa riittämään.tony the tiger kirjoitti:Harinen muistaakseni dynopäivillä kehui juuri k- ja ke-jetroniciin tarkoitettuja pumppuja.jouni kirjoitti:0 580 254 910MouTine kirjoitti:Mikä se kax-kasi-koo-jetin pumppu on?
http://www.ee.oulu.fi/~ppeussa/pumput.xls
http://www.injectacarb.com.au/fuel-pump ... 20a539b789
Hmmm...?
EDIT. Eli 2.8 k-jetissä käytetty pumppu riittäisi 500hv asti?
Tuloputken halkasija on kans näköjään tärkee noissa, kun näkyy olevan sen tyyppinen pumppu, että jos imupuolta ahdistaa vähänkin niin tuotto tippuu rajusti (Kokeiltu). Jos mahdollista niin joku harva sihtisuodatin imupuolelle, tai jos on välisäiliö, niin ei välttämättä mitään suodatinta. Riippuu siitä voiko välisäiliöstä tulla mitään roskia. Yksikin metallilastu saattaa hajottaa koko pumpun.
Banjoliitinkin on nätti imupuolella mutta virtausvastus on aivan jotain muuta. Suoria liittimiä käyttäisin...
Jäsen #606
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Ei mun pumpuissa ole liitännöissä eroa eli tulopäässä on iso mutteri kuoressa, jossa ilmeisesti M18 kierre ja lähdössä M12, en ole mitannut noita arvio/kirjallisuuteen perustuvat.
Motorsport pumpuissa ei ole mitään nippeleitä kiinni ja "taviksessa" on letkuliitin ilmeisesti takaiskulla varustettuna lähdössä. Tavis on vielä korkkaamattomana pussissa, mutta kyllä se pussin läpikin on helposti todettavissa saman kokoiseksi liitännäksi.
Kierteisiin saa sitten ruuvailla nippeleitä oman makunsa ja tarpeensa mukaan, on minullakin jossain tulopuolelle nippeli Cossun tankkiletkua varten.
Motorsport pumpuissa ei ole mitään nippeleitä kiinni ja "taviksessa" on letkuliitin ilmeisesti takaiskulla varustettuna lähdössä. Tavis on vielä korkkaamattomana pussissa, mutta kyllä se pussin läpikin on helposti todettavissa saman kokoiseksi liitännäksi.
Kierteisiin saa sitten ruuvailla nippeleitä oman makunsa ja tarpeensa mukaan, on minullakin jossain tulopuolelle nippeli Cossun tankkiletkua varten.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Kaveri hiljan tilas mulle uuden -044 australiasta ja se tuli noin kahdessa viikossa ovelle toimitettuna 157 E.j.kangas kirjoitti:Tarkistelin tossa aikani kuluksi noita boschin saldoja niin tolle 261205413:lle on saatavuus aika heikko, kun taas noita 0580254044:sia saa päivän toimitusajalla ja hintana 200e.
-
- Viestit: 470
- Liittynyt: Ke Elokuu 13. 22:31:04 2003
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Mä otin itelle tommosen 023 mallin ja ainakin vielä on pelannu ja riittäny hyvin.pehkos69 kirjoitti:Mikähän olisi paras vaihtoehto Esco cossuun? Sumujen saarilla käyttävät näköjään paljolti -023:sta. Kait tuon -044:n voi asentaa tankin sisäisesti? Ainakin Audi klubin puolella asentaneet..Jos ron -044:n asentaa, niin mistä imusihti siihen? Arvoisan raadin mielipidettä kaivataan.
-
- Viestit: 580
- Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 4:26:26 2005
- Paikkakunta: Tampere & Virrat
Eipä taida todellinen hinta Boschilla paljoo olla, jos Tsekeissä valmistetun osan saa tuohon hintaan maapallon ympäri kierrätettynä.Colognevsa kirjoitti:Kaveri hiljan tilas mulle uuden -044 australiasta ja se tuli noin kahdessa viikossa ovelle toimitettuna 157 E.j.kangas kirjoitti:Tarkistelin tossa aikani kuluksi noita boschin saldoja niin tolle 261205413:lle on saatavuus aika heikko, kun taas noita 0580254044:sia saa päivän toimitusajalla ja hintana 200e.

Jäsen #1114
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89
Kayttöauto: BMW 320d M-Sport '03
Harrasteato: Sierra Cosworth 2wd '89
Ex-autot: Sierra Cosworth 4x4 '92 MYYTY, Sierra 2wd Cosworth-look, Sierra Cosworth '87, Sierra DOHC '89
-
- Viestit: 7350
- Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
- Paikkakunta: Siuntio
Täähän ei oo mikään uus juttu..SeppoJJ kirjoitti:Eli täälläpäin on välikäsillä kovat katteet.
Ite oon kans miettiny tohon omaan eri pumppu vaihtoehtoja ja toi 044 motorsport on aika vahvoilla. Hinta ei vaan oikeen miellytä.
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler