Mullekkin hieman uutta toi turbotus mut.
kone ilmeisesti ihka vakio
jos hyvä tuuri siellä on muut kuin ohc perus veivit
-laita ainaski ne F veivit jos ei ole jo
OHC kampura on ihan hyvä
IS kansi plussaa sitäkään ei erota jos imusarja paikoillaan.
turbo pakosarja plussaa
mut jos käy ja kukkuu eikä pöläyttele sinistä putkesta kaasuttelun aikana
öljynkierto varmaan oikein öljynpaineanturin juuresta ja paluu 16 mm ö-pohjaan pinnan alalpuolelle
kun koneen käytät auki laita suosilla cossun veivit about 200-250 ekua menee ilman kikkailuja
ja tietysti arp pultit alakertaan
loiskelevy ö-pohjaan auttaa kummasti laita vaik 2wd kossun ö-pohja luulis että siinä on moinen valmiina
uus vakio ö-pumppu halpa varmistus
noilla eväillä paljon turvallisia ajoja edessä
jos pahoja mokia niin moittia saa
