Cossun kansipahvi asiaa.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
Cossun kansipahvi asiaa.
Onko mitään vakiota parempaa massa pahvia saatavilla?
Tai mikä olisi hyvä pahvi ja pultti kokoon pano jotka kestäisivät 1.6bar paineet? Vakio kun ei omassa venyvillä pulteilla pitänyt ja tasot olivat oikaistu ennen asennusta..
Onko sitä paolonin alu liekkirenkailla olevaa pahvia viellä saatavilla jostain? eikös siitä ole ollut ihan hyviä kokemuksia porukoilla?
Ja autohan oli 2wd cossu..
Tai mikä olisi hyvä pahvi ja pultti kokoon pano jotka kestäisivät 1.6bar paineet? Vakio kun ei omassa venyvillä pulteilla pitänyt ja tasot olivat oikaistu ennen asennusta..
Onko sitä paolonin alu liekkirenkailla olevaa pahvia viellä saatavilla jostain? eikös siitä ole ollut ihan hyviä kokemuksia porukoilla?
Ja autohan oli 2wd cossu..
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
- Viestit: 1516
- Liittynyt: Ke Toukokuu 18. 23:16:11 2005
- Paikkakunta: Kontiolahti
Rally race kauppaa Reinzin pahvia. Sellanen tuntuu mulla ainakin pitävän 1,5-1,6 bar paineilla, koeponnistettu penkissä ja lentokentällä...
Paolonkin tiivistettä kaiketi saa edelleen, eikös se ole navaline tjsp?
Edit: nii, kovilla ARP-pulteilla siis mulla tuo Reinz.
Paolonkin tiivistettä kaiketi saa edelleen, eikös se ole navaline tjsp?
Edit: nii, kovilla ARP-pulteilla siis mulla tuo Reinz.
Escort RS Cosworth -93
Mondeo STW -99
Mondeo STW -99
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
Rally race pahvi oli nyttenki mutta vaan vakio pulteilla.. mutta ilmeisesti kovat pultit toimii massa tiivisteellä? taas toisin kun cometicilla.. mutta mites kun kovat pultit meinaa aina kaivautua lohkosta irti.. meinaan nimi merkki kokemusta yksi cossun lohko hajonnut.. Oli pultit kiristetty arvojen mukaan.tony the tiger kirjoitti:Rally race kauppaa Reinzin pahvia. Sellanen tuntuu mulla ainakin pitävän 1,5-1,6 bar paineilla, koeponnistettu penkissä ja lentokentällä...
Paolonkin tiivistettä kaiketi saa edelleen, eikös se ole navaline tjsp?
Edit: nii, kovilla ARP-pulteilla siis mulla tuo Reinz.
Joutuuko kovia ARP-pultteja kiristelemään vähän väliä massan kanssa?? Vai toimiiko kerta kiristyksellä?
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
Onko nyky päivänä minkä hintainen? ja ilmeisesti ei tarvitse mitään ylimääräisiä toimen piteitä kannelle tai lohkolle muuta kun lätkäsee nippuun?THR kirjoitti:normipultit A-ryhmän pahvinkans pitää,mut jos haluaa parasta niin navolia paololta...Toimitus aika 3viikkoa...
Viimeksi muokannut Mikke, Ma Elokuu 25. 23:16:36 2008. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
190e ja ei oo muutakun ilmottaa lohkon porauksen eli jos on vaikka 91,6 niin se ja sillä tulee just oikea...Eikä tartte koneistaa mitään...<siipicossu> kirjoitti:Onko nyky päivänä minkä hintainen? ja ilmeisesti ei tarvitse mitään ylimääräisiä toimen piteitä kannelle tai lohkolle muuta kun lätkäsee nippuun?THR kirjoitti:normipultit A-ryhmän pahvinkans pitää,mut jos haluaa parasta niin navolia paololta...Toimitus aika 3viikkoa...
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
Oliko millä pulteilla kasattu ja milla paineella paineistettu?THR kirjoitti:190e ja ei oo muutakun ilmottaa lohkon porauksen eli jos on vaikka 91,6 niin se ja sillä tulee just oikea...Eikä tartte koneistaa mitään...<siipicossu> kirjoitti:Onko nyky päivänä minkä hintainen? ja ilmeisesti ei tarvitse mitään ylimääräisiä toimen piteitä kannelle tai lohkolle muuta kun lätkäsee nippuun?THR kirjoitti:normipultit A-ryhmän pahvinkans pitää,mut jos haluaa parasta niin navolia paololta...Toimitus aika 3viikkoa...
Onko sulla jääny paolon numero niin voisin vaikka huomenna soitella.
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
kiitoksia!THR kirjoitti:Tuossa numero 0505207695 ja ite oon ajanu kovilla,mut skorppi normipulteilla...
Kansipahvi asiasta löytyy minun kirjottama juttu täällä...
Juu sitä kävin jo lueskelemassa.. mutta ilmeisesti pahvi pitää olla irto liekki renkailla eika kiinteillä. ja paolon antaa vissin ohjeita jos on tarvis?
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Tämä plootu taitaa olla 2,25mm paksu eli pahvilla rupeaa olemaan merkitystä jo koneen speksien suunnittelussa.Yrkesman kirjoitti:Yks vaihtoehto on se cossun 4-kerros wrc pahvi, sitä saa nykyään ~250eurolla.
Ja em. paksuuteen liittyen kysymys, kuinka paljon WRC-koneessa männät tulee yli kansitason, koska aika reilusti laen täytyy nousta lohkosta, kun puristukset on 10 paikkeilla?
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Onko tämä saman tapainen kun edellinen versio?Metallinen monikerros vai joku special?Ilkka_H kirjoitti:350€ ovh. auts...Ilkka_H kirjoitti:Cometiciltä tuli just ulos uusi pahvi kovemmille paineille.
Ei kyllä ole ihan ilmainen mutta varmasti laadukas. Voisin vähän tiedustella lisää aiheesta kun pääsee takaisin duuniin.
-
- Viestit: 926
- Liittynyt: To Tammikuu 10. 9:24:06 2002
- Paikkakunta: Kuortane
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
En ole vielä livenä nähnyt, tukkuri vain tuosta mainitsi että saivat ensimmäiset varastoon tuossa kuukausitakaperin.THR kirjoitti:Onko tämä saman tapainen kun edellinen versio?Metallinen monikerros vai joku special?Ilkka_H kirjoitti:350€ ovh. auts...Ilkka_H kirjoitti:Cometiciltä tuli just ulos uusi pahvi kovemmille paineille.
Ei kyllä ole ihan ilmainen mutta varmasti laadukas. Voisin vähän tiedustella lisää aiheesta kun pääsee takaisin duuniin.
Kuulemma siinä on irtonaiset liekkirenkaat. ( ei tarvitse kuitenkaan upottaa )
Cometicin peruspahvilla valmistajan ehdoton yläraja paineille on 1.6bar, ja tämä uusi on sitten siitä ylöspäin.
1.295 mm paksu , 93mm reiällä.
http://www.cometic.com/phuzion.aspx
#6
Escort -75
Escort -75
-
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Kuka on tuo tukkuri jolta saa noita?Ilkka_H kirjoitti:En ole vielä livenä nähnyt, tukkuri vain tuosta mainitsi että saivat ensimmäiset varastoon tuossa kuukausitakaperin.THR kirjoitti:Onko tämä saman tapainen kun edellinen versio?Metallinen monikerros vai joku special?Ilkka_H kirjoitti: 350€ ovh. auts...
Kuulemma siinä on irtonaiset liekkirenkaat. ( ei tarvitse kuitenkaan upottaa )
Cometicin peruspahvilla valmistajan ehdoton yläraja paineille on 1.6bar, ja tämä uusi on sitten siitä ylöspäin.
1.295 mm paksu , 93mm reiällä.
http://www.cometic.com/phuzion.aspx
Mulla on tuo kiinni nyt.
Ite ostin ruotsin kautta.
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Tilasin just kans itelle...Kuulema joku muukin tilannu<siipicossu> kirjoitti:Juu tilasin paololta pahvin ja tulee ensi kuun alustaonneksi sai noinkin nopeesti

Viimeksi muokannut THR, To Syyskuu 4. 17:41:44 2008. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Viestit: 530
- Liittynyt: To Huhtikuu 19. 16:08:57 2007
- Paikkakunta: Jämesjärvi
-
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Eikös tossa Paolon tiivisteessä ollut se "huono puoli" että jättää Cossussa kanteen painaumat (liekkirenkaat), eli purettaessa pitää taas uusia tiiviste ja koneistaa kansi puhtaaks?<siipicossu> kirjoitti:Oliko millä pulteilla kasattu ja milla paineella paineistettu?THR kirjoitti:190e ja ei oo muutakun ilmottaa lohkon porauksen eli jos on vaikka 91,6 niin se ja sillä tulee just oikea...Eikä tartte koneistaa mitään...<siipicossu> kirjoitti: Onko nyky päivänä minkä hintainen? ja ilmeisesti ei tarvitse mitään ylimääräisiä toimen piteitä kannelle tai lohkolle muuta kun lätkäsee nippuun?
Onko sulla jääny paolon numero niin voisin vaikka huomenna soitella.
Näin jossain toisessa topikissa oli puhe?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
- Viesti:
Jää sinne kuulemma jälki mutta niin jää normipahvistakin varsinkin jos kuumaksi on päässyt.tumppe kirjoitti: Eikös tossa Paolon tiivisteessä ollut se "huono puoli" että jättää Cossussa kanteen painaumat (liekkirenkaat), eli purettaessa pitää taas uusia tiiviste ja koneistaa kansi puhtaaks?
Näin jossain toisessa topikissa oli puhe?
Onko joku joskus oikeesti laittanut plaanaamattoman kannen kiinni?
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa
Pari muutakin autoa
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Ilmeisesti ainaki Cometicillä onnistuu, mitä noi jotkut jäsenet on höpötelly.caltsu kirjoitti:Jää sinne kuulemma jälki mutta niin jää normipahvistakin varsinkin jos kuumaksi on päässyt.tumppe kirjoitti: Eikös tossa Paolon tiivisteessä ollut se "huono puoli" että jättää Cossussa kanteen painaumat (liekkirenkaat), eli purettaessa pitää taas uusia tiiviste ja koneistaa kansi puhtaaks?
Näin jossain toisessa topikissa oli puhe?
Onko joku joskus oikeesti laittanut plaanaamattoman kannen kiinni?

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Mutta tuo cometic on muuten niin paska etten edes harkistsis laittavani sitätumppe kirjoitti:Ilmeisesti ainaki Cometicillä onnistuu, mitä noi jotkut jäsenet on höpötelly.caltsu kirjoitti:Jää sinne kuulemma jälki mutta niin jää normipahvistakin varsinkin jos kuumaksi on päässyt.tumppe kirjoitti: Eikös tossa Paolon tiivisteessä ollut se "huono puoli" että jättää Cossussa kanteen painaumat (liekkirenkaat), eli purettaessa pitää taas uusia tiiviste ja koneistaa kansi puhtaaks?
Näin jossain toisessa topikissa oli puhe?
Onko joku joskus oikeesti laittanut plaanaamattoman kannen kiinni?
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
niin siis on ollut keskutelua siitä että jotkut ovat laittaneet kertaalleen käytetyn cometicin takaisin ja on toiminut ihan ok. mutta se että kasaisi koneen kantta oikaisematta, enpä ole moista kuullut, vaikka varmasti joku on niinkin tehnyt.. cometic jo uutenakin pitää huonosti, vaikea kuvitella sen toimivan uusiokäytettynä hyvin ja ainakaan silloin jos kansikin on vanhaa uraa ja paskaa täynnä. mut tiedä häntä ja heitä, kasaajia on monenlaisia..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Onkos porukalla kuinka kokemuksia A-ryhmän pahvista, niin ja kovilla pulteilla tai pitkillä pinnapulteilla?
Ite oon aatellu molempiin Cossuihin laittaa A-ryhmäläisen.
Mikäs paffi sulla Timo on, onks sullaki tuo Paolon tiiviste ja pitkät pinnapultit?
Ite oon aatellu molempiin Cossuihin laittaa A-ryhmäläisen.
Mikäs paffi sulla Timo on, onks sullaki tuo Paolon tiiviste ja pitkät pinnapultit?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
On kestänyt toistaiseksi A-ryhmäläinen , vakiopultit paineet ~1.5bar . käytettävä ehdottomasti vakiopultteja . Eräällä klubilaisella isolla hyrrällä +1.8bar paineet ja kestänyt . Tosin varoiteltu että kestää max 1.5bar .tumppe kirjoitti:Onkos porukalla kuinka kokemuksia A-ryhmän pahvista, niin ja kovilla pulteilla tai pitkillä pinnapulteilla?
Ite oon aatellu molempiin Cossuihin laittaa A-ryhmäläisen.
ex Jäsen #10
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
tietääkseni A-ryhmäläisen kanssa ei ole pakko käyttää vakiopultteja, vaan cometicin kanssa olisi niitä hyvä käyttää (metallitiiviste ja venyvä pultti, massatiiviste ja kova pultti). A-ryhmäläinen tykkää kyllä ARP/pitkistä pinnapulteista..
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Joo, bpasin kans juteltiinki jo tosta jälki kiristyksestä, pitää ny sit koittaa tota A-ryhmäläistä, se kun tahtoo olla kovasti hyvä hinta/laatu suhteeltaan...
AnttiLag mistäs löysit 90€.lla?
Voisin tilata 2-3 kansipahvia ja mahdollisesti yläpään sarja yms.?
AnttiLag mistäs löysit 90€.lla?
Voisin tilata 2-3 kansipahvia ja mahdollisesti yläpään sarja yms.?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 1516
- Liittynyt: Ke Toukokuu 18. 23:16:11 2005
- Paikkakunta: Kontiolahti
Rally race myy suurinpiirtein 90€.tumppe kirjoitti:Joo, bpasin kans juteltiinki jo tosta jälki kiristyksestä, pitää ny sit koittaa tota A-ryhmäläistä, se kun tahtoo olla kovasti hyvä hinta/laatu suhteeltaan...
AnttiLag mistäs löysit 90€.lla?
Voisin tilata 2-3 kansipahvia ja mahdollisesti yläpään sarja yms.?
Ja sieltä suositteli juuri kyseistä pahvia koville pulteille.
Escort RS Cosworth -93
Mondeo STW -99
Mondeo STW -99
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 707
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 1. 17:08:15 2003
Mulla tuli nyt toi A-ryhmäläinen volkkarin pulteilla. Eilen annoin ekan kerran happea kolmos-vaihteella 1,5-1,6bar paineilla ja samantien sylkäsi nesteet kakkospyttyyn. Sitä tietoa noista ww-pulttien kovuudesta on vähän jos jonkin laista.. Vedin nyt kiinni ihan orkkispulttien kiristysohjeilla. Olisko nämä pitänyt jälkikiristää lämpimäksikäytön jälkeen? Mut luulenpa et vika on koneistamon jäljiltä
Kansi kävi plaanattavana. Siinä oli syöpymää vesikanavassa kakkosen palotilaanpäin. Koneistamosta soitettiin jos he täytehitsaisivat siitä ennen plaanausta. Sanoin et OK jos niin tulee hyvä.
Tuntuu kyllä oudolta et eka veto ja heti pettää. Eikä varmasti käyny laihalla.

Tuntuu kyllä oudolta et eka veto ja heti pettää. Eikä varmasti käyny laihalla.
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 188
- Liittynyt: La Joulukuu 2. 23:17:24 2006
- Paikkakunta: Nummela
-
- Viestit: 83
- Liittynyt: Pe Helmikuu 29. 13:49:27 2008
- Paikkakunta: Jyväskylä
Tuon en usko pitävän paikkaansa...ei ainakaan keväällä saanu tuohoon hintaan vaan makso 130€
Tuskin sami myy nuin halvalla[/quote]
Heh, hyvin sut on rahastettu !! Soitappa sille samillesi ja kysy hinta uudestaan. 93,10euroa maksoi. (lasku numero 2870 ja päivätty 21.8.2008)

Heh, hyvin sut on rahastettu !! Soitappa sille samillesi ja kysy hinta uudestaan. 93,10euroa maksoi. (lasku numero 2870 ja päivätty 21.8.2008)
Ford Sierra Cosworth -88
Skoda Octavia -17 (Facelift)
Harley Davidson V-Rod Muscle -12
Skoda Octavia -17 (Facelift)
Harley Davidson V-Rod Muscle -12
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Kovat pultit pitää aina jälkikiristää. Mielellään 2 kertaa...harry81 kirjoitti:Mulla tuli nyt toi A-ryhmäläinen volkkarin pulteilla. Eilen annoin ekan kerran happea kolmos-vaihteella 1,5-1,6bar paineilla ja samantien sylkäsi nesteet kakkospyttyyn. Sitä tietoa noista ww-pulttien kovuudesta on vähän jos jonkin laista.. Vedin nyt kiinni ihan orkkispulttien kiristysohjeilla. Olisko nämä pitänyt jälkikiristää lämpimäksikäytön jälkeen? Mut luulenpa et vika on koneistamon jäljiltäKansi kävi plaanattavana. Siinä oli syöpymää vesikanavassa kakkosen palotilaanpäin. Koneistamosta soitettiin jos he täytehitsaisivat siitä ennen plaanausta. Sanoin et OK jos niin tulee hyvä.
Tuntuu kyllä oudolta et eka veto ja heti pettää. Eikä varmasti käyny laihalla.
Muita vaihtoehtoja (tai lisäksi) on mm. liian pitkät pultit, jotain nestettä kierteen pohjalla jne.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re:
Soittelin tänään ja tilasin 2kpl A-ryhmän tiivisteitä Rally Racesta 95€/kpl netto, tämä ilmeisesti tilaus hinta, noutamalla saattaa pari euroa olla halvempi.AnttiLag kirjoitti:Tumppe, Rally racelta. Netissä olevan hinnaston mukaan 150e, mutta 90 kymppiin myyvät.
Ja kyllä tuo 150€.kin pitää paikkaansa, nimittäin 2 samaa pahvia, joista kalliimmat ovat Fordin YB sarjanumerolla 147€ netto, toiset taas ilman "Ford leimaa" tuon 95€.

Näin kertoi mulle puhelimessa ku rupateltiin...

MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 6264
- Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
- Paikkakunta: Pohjanmaa
Re: Cossun kansipahvi asiaa.
Jää nähtäväks... Miks ei?Jake kirjoitti:OT:Tuleeko noi siihen sun 700hv/9000rpm koneeseen
Voit alkaa sit bpasin kans väittelemään siitä miks ei, ilmeiseti sekin aikoo käyttää moista pahvia, toki herra saa ite kommentoida jos huvittaa...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)
-
- Viestit: 2229
- Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001
Re: Cossun kansipahvi asiaa.
ehkä siks se kannattaa laittaa et on varma paikka mistä hajoaa, niinsanottu sulake.. ei ehdi pytyt halkeilemaan eikä kansi sulamaan, kun paffi pettää aina ekaks.. 

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv