Sine kirjoitti:Tekstissä on nyt ristiriitoja. Scorpiossa vuonna -86 ei ollut 2.9 moottori, vaan 2.8. Uudempi 2.9 V6 tuli mallivuodelle 1988, myytiin jo 1987. Sähköinen kick-down tuli loppuvuodesta 1986. Siinä on erilainen kaasuvaijerin pää kaasuläpän päässä, johon tulee johto. En ole tutustunut sen toimintaa tarkemmin. Vanhemmissa oli se mekaaninen kick-down, josta meni vaijeri vaihelaatikkoon asti. Toiminta ei ollut niin varmaa kuin sähköisellä.
Pinnijärjestykseen en osaa sanoa.
nii...netti on täynnä ristriitoja...A4ld /e/E laatikkoa tuskin on koskaan ollu mekaanisella kickdownilla ?
tää on nyt sitte hienosti toimiva BOA:n laatikko...toimii niin hienosti että kelpaa mullekkin..

(no pari pikku modausta vaati venttili koneistoon ym... mutta laakista hyvä) ,sähköt alkuperäiset jotka toi papparainen(eka omistaja siis) sai kaupasta kun osti ton 2,9 V6 Ghian uutena ja 203 000km sitten vuonna -86,just ruuvasin noi 20v vanhat piikkipyörät alle,pitää yrittää käydä leima vonkaa

,on sitte korppion hyvä talvehtia...ku on talvipyörätkin alla
Pinnijärjestykseenkään en osaa sanoa...
tää oli tosi tärkeä vastaus,kiitos siitä