Kiitos jo etukäteen hyvistä vinkeistä

Valvoja: CRSC Hallitus
On kokeiltu muitakin suuttimia, mm cossun harmaita ja vihreitä, samalla menestyksellä.VooDoo kirjoitti:Ettei olis suuttimien tuotossa eroa.. Ettei oo tasasesti seokset. Vaihda vaikka ykkösen ja kakkosen suuttimien paikat ja kato vaihtaako vika samalla paikkaansa.
Sälät asennettiin uuden ahtimen tultua, kun ei voinut käyttää kun 1 bar paineita, alko sytkä temppuilee yläpaineilla niin pahasti! vikaa yritettiin "korjata" noilla sälöillä mut ei siitä tullu sitte näköjään mitää. kun laittaa uudet tulpat ni se kestää "hetken" ennenkuin ongelma taas tulee, eli vastaus on kyllä toimii... jotain on pielessä ku aina vaan silti hajoaa..kyllä siellä tehoa on mun mielestä. Pakosarja on 2wd cossusta, ite tehdyllä hukkis lähdöllä. Imusarja on edelleen vakio cossun.olafu kirjoitti:Onko noi sytytyspuolen uudet sälät asennettu ennen vai jälkeen ongelman ilmestymisen?
Käykö moottori normaalisti uudella tulpalla? Tehot tallella?
Minkälainen imusarja ja pakosarja? (ihan mielenkiinnosta kysyn)
puristukset on kaikki tasan 8.0 :1 koko kansi on laitettu uusiksi 1.5 vuotta sitten. öljyä se vie jonkun verran...voihan sieltä koneesta löytyä sitten jotain vikaa myöskin sisältä kun se pitäis nyt pikapuoliin ottaa käsittelyyn.Timppa kirjoitti:olisko 1nen kunnossa ja 2-3-4 öljyä palotilassa,2nen jo vähä naulaa(eniten öljyä palotilassa,heikentää seoksen puristus kestävyyttä) ku tulppa noin huonona,miten puristus paineet,ohivuodot,öljynkulutus
Ihan varmuuden vuoksi kysytään et olihan kyse puristuspaineesta ei puristussuhteesta.Kaapro kirjoitti:puristukset on kaikki tasan 8.0 :1 koko kansi on laitettu uusiksi 1.5 vuotta sitten. öljyä se vie jonkun verran...voihan sieltä koneesta löytyä sitten jotain vikaa myöskin sisältä kun se pitäis nyt pikapuoliin ottaa käsittelyyn.Timppa kirjoitti:olisko 1nen kunnossa ja 2-3-4 öljyä palotilassa,2nen jo vähä naulaa(eniten öljyä palotilassa,heikentää seoksen puristus kestävyyttä) ku tulppa noin huonona,miten puristus paineet,ohivuodot,öljynkulutus
nyt mulla on boschit ihan niin tavalliset ku voi olla..ennen koitin nelikärkiä ja sitä ennen mulla on NGK ***** platinatulpat..olafu kirjoitti:Minkä merkkisiä tulppia käytät? NGK:sta on ittellä hieman kehnoja kokemuksia, pimenee mun kokemuksien mukaan kaikkein herkimmin, densot ja boschit kestää pisimpään.