Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
Minkähän kokoiset sisäkurkut noin perstuntumalla oli hyvät?
koneen speksit:
-205 ohc vakio alakerta
-205 oma kansi, hieman laskettu, kanavat siistitty, rempattu
-Burton BLF134 nenä, säädettävä nokkapyörä
-Martelius iso peltisarja ja putki
-Kaasarit Dellorto DHLA40H, lyhyet suppilot ja sukkaputsarit, imusarja 70mm Misab.
Tällä hetkellä on 32mm (=liian pienet?)
Tehoveikkauksia saa kans esittää, menossa penkkiin ennen kevättä..
koneen speksit:
-205 ohc vakio alakerta
-205 oma kansi, hieman laskettu, kanavat siistitty, rempattu
-Burton BLF134 nenä, säädettävä nokkapyörä
-Martelius iso peltisarja ja putki
-Kaasarit Dellorto DHLA40H, lyhyet suppilot ja sukkaputsarit, imusarja 70mm Misab.
Tällä hetkellä on 32mm (=liian pienet?)
Tehoveikkauksia saa kans esittää, menossa penkkiin ennen kevättä..
-
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
Re: Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
34 kurkut taitas olla passelit.
130heppaa
130heppaa

-
- Viestit: 2565
- Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
- Paikkakunta: Kurikka
Re: Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
Oliko vuodesta mitää puhetta? Eikö se oo jo piansamiharju kirjoitti: -- menossa penkkiin ennen kevättä..

Escort Mk4 "RS2300i"
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re: Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
noo, ei puutu sitä vaille ku tulppien ja johtojen uusiminen, huohotinsäiliön asennus ja nuo sisäkurkut..
-
- Viestit: 1696
- Liittynyt: La Tammikuu 14. 12:56:26 2006
Re: Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
http://i183.photobucket.com/albums/x118 ... /lappu.jpgsamiharju kirjoitti: Tehoveikkauksia saa kans esittää, menossa penkkiin ennen kevättä..

-
- Viestit: 1858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
- Paikkakunta: Nummela
Re: Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
Tuota tuota, jos vaihtaa kurkut niin menee varmaan suuttimetkin vaihtoon=halpaa
. 32mm sisäkurkut oli lortoissa jotka oli aikoinaan viripaja kasannut turbokäyttöön, ja omista kokemuksista voin sanoo et mielestäni liian pienet vaparikäytössä(kauhee meteli mutta mitään ei tapahdu). Tosin noilla 32mm kurkuilla 125 suuttimilla ainetta ei vie kuin sen 8litraa...36mm kurkut, 175 suuttimet, isoimmat (olikohan 7) seosputket ja 190 ilmat ja ainetta meni nätillä ajolla +13l/100km.
Mopo-sport osaa neuvoa varmaan asiassa paremmin kuin hyvin...

Mopo-sport osaa neuvoa varmaan asiassa paremmin kuin hyvin...

-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re: Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
suuttimia jne pitää muutenki vaihdella, niitä on muutama tuossa nurkassa..
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re: Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
taitaa olla liian vanhan liiton virityksiä nää, pitänee kysellä kai classic puolelta.. 

-
- Viestit: 1858
- Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
- Paikkakunta: Nummela
Re: Dellorto DHLA40 sisäkurkut?
Tuo kurkkujen koko riipu siitä mitä haluat myllystä pihalle ja mihin käyttöön oot ajatellut.
Perstuntumalla joku 150-160hp oli noilla mun lortoilla 36mm kurkuilla, 65mm imutorvilla, 70mm imusarjalla, kc fr33 nokalla(300/297ast, 11.68/11.25mm) , peltisarjalla, 2,5 putki ja hieman lasketulla kannella jossa vakio venttiilit, kanavat avattu, siistitty ja imusarja sovitettu mahdollisimman hyvin kanteen. Syttynä toimi granen fb xr3000. Tulppia meni jokunen satsi ennen kuin vaihdoin putiikkia ja löysin paremman lämpöarvon tulpat. Vakio tanarin lohko jossa männät tulee dekki-tasolle, joka kesti muuten hyvin, mutta männänhelma tipahti kerran ylikierroksien takia öljypohjaan.
Oli joskus 25mm laippasarjakin, joka otti kierroksia hyvin, mutten juurikaan huomannu eroa pisempään vaihtamalla. Joku nero väitti et pisemmällä saa paremman väännön...
Ykköskoppasta escoo kiikutti tarpeeksi kyläpyörityksessä, matkaa nyt ei tommosella kukaan halunnu lähtee tekemään
Perstuntumalla joku 150-160hp oli noilla mun lortoilla 36mm kurkuilla, 65mm imutorvilla, 70mm imusarjalla, kc fr33 nokalla(300/297ast, 11.68/11.25mm) , peltisarjalla, 2,5 putki ja hieman lasketulla kannella jossa vakio venttiilit, kanavat avattu, siistitty ja imusarja sovitettu mahdollisimman hyvin kanteen. Syttynä toimi granen fb xr3000. Tulppia meni jokunen satsi ennen kuin vaihdoin putiikkia ja löysin paremman lämpöarvon tulpat. Vakio tanarin lohko jossa männät tulee dekki-tasolle, joka kesti muuten hyvin, mutta männänhelma tipahti kerran ylikierroksien takia öljypohjaan.
Oli joskus 25mm laippasarjakin, joka otti kierroksia hyvin, mutten juurikaan huomannu eroa pisempään vaihtamalla. Joku nero väitti et pisemmällä saa paremman väännön...
Ykköskoppasta escoo kiikutti tarpeeksi kyläpyörityksessä, matkaa nyt ei tommosella kukaan halunnu lähtee tekemään

-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis