http://s3.photobucket.com/albums/y87/ta ... 091205.jpg
http://s3.photobucket.com/albums/y87/ta ... 091206.jpg
http://s3.photobucket.com/albums/y87/ta ... 091207.jpg
http://s3.photobucket.com/albums/y87/ta ... 091208.jpg
http://s3.photobucket.com/albums/y87/ta ... 091209.jpg
Kytkin on ACT valmiste jolle lupaillaa väännönkestoa +630nm (autosta penkitetty 550nm), kykimellä oli ajettu ennen antautumista n.1000km ja ennen asennusta vautipyörä oli sorvattu ja asetelma shimmautettu alan firmalla.
No niin ja lähtö jolla tuo antautui kiekat paikalla n.5000rpm ja pykälä 2 kytkin laakista ylös ja jäi luistamaan lopputulos tämä, aiemmin ei mitään luistoa eikä ole luistatettu.
Onkohan kytkin vain ollut liian heppoinen vai kenties valmistusvikaa paloissa tai väärin tehty shimmaus, kitka palat oli kyllä omasta mielestä murentuneet ihmeen pahoin
