Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
eksu
- Viestit: 117
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 16. 19:08:12 2008
- Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja eksu » Su Toukokuu 31. 21:06:06 2009
Eli tarkoituksena olis tämmönen auto käydä enkuista hakemassa, maksavat vähemmän ku hyväkuntonen dokkisierra Suomenmaalla...
Onko kellään mitään tietoa kyseisen vehkeen tyyppivioista niin korin kuin tekniikankin osalta? ja onko murheissa mitattuna väliä onko manuaali vai automaatti (onko laatikot susia tms?)
Kaikki mikä kyseisestä autosta tulee mieleen niin negaatiot kuin positiotkin ovat tervetulleita
-Joonas
-
puliukk0
- Viestit: 3928
- Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja puliukk0 » Su Toukokuu 31. 21:31:22 2009
Duunissa kävi tommonen, huomioi että osat aika kalliita. Duuni alennuksineen etulaakeri oli jotain 200e. Osissa luki Ford monessa paikassa.

-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-
eksu
- Viestit: 117
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 16. 19:08:12 2008
- Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja eksu » Su Toukokuu 31. 22:59:32 2009
Oon ymmärtäny, että noi osat pitäis tuolta sumujen saarilta saada aika käypään hintaan, tietysti odotus+rahti aina jotain maksaa... Oliko minkätakia huollossa? Haluu kattoo tarkasti ennen ku lähtee Englannista Suomeen ajamaan, siinä on muutama metri matkaa meinaa
Kiitos puliuk0lle tästä

-
puliukk0
- Viestit: 3928
- Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
- Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja puliukk0 » Ma Kesäkuu 1. 7:13:00 2009
eksu kirjoitti:Oon ymmärtäny, että noi osat pitäis tuolta sumujen saarilta saada aika käypään hintaan, tietysti odotus+rahti aina jotain maksaa... Oliko minkätakia huollossa? Haluu kattoo tarkasti ennen ku lähtee Englannista Suomeen ajamaan, siinä on muutama metri matkaa meinaa
Kiitos puliuk0lle tästä

Eipä mitään ihmeempiä... Laakerin vaihdossa, jäi vaan toi laakerin hinta mieleen. Enkkulainen on aina enkkulainen. (Luulis et on niistä vanhemmista jo parantunu.)

-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-
siebro
- Viestit: 1006
- Liittynyt: Su Helmikuu 29. 15:03:49 2004
- Paikkakunta: Valkeakoski
Viesti
Kirjoittaja siebro » Ma Kesäkuu 1. 8:15:19 2009
onko 200 € laakeri sitten normaalia kalliimpi ? itsellä oli kans tuota luokkaa laakeri focukseen ja äijällä on saab 9-3 johon laakeri makso 240 €
ja maximaan on 200 hujakoilla et eiköhän se ole jo aika normaali hinta "uusiin" autoihin.
jagulaarista semmosia tyyppivikoja kuullu et automaatti laatikosta häviäis pakki jossain vaiheessa ja on kallis korjata, eli itse ostaisin melkein mielummin manuaali askisen.
varmaan kyllä automaatteja löytyy enemmän. muita varsinaisia tyyppivikoja ei ilmeisesti ole.
#1088
Tesla Model Y Performance -23
Tesla Model 3 Performance -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78 aut.
-
eksu
- Viestit: 117
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 16. 19:08:12 2008
- Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja eksu » Ma Kesäkuu 1. 13:10:05 2009
Okei kiitoksia, tämä oli hyvä tietää. Olin ajatellut automaattia niin sais semmosen kunnon laivan sitten missä ei tartte ku pikkurillillä rattia kääntää

mutta meneehän se kepittämisenäkin

-
Sine
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sine » Ma Kesäkuu 1. 22:47:44 2009
Kerran olen päässyt juuri tuollaisella 3.0 V6:lla ajamaan. Asiallinen laite se oli, mutta jäi yleisilmeeltään vähän ”vanha” vaikutelma. Se oli vanhemmalla kojetaululla eli vihreät tekstit/mittaristot. Uudempi on selkeästi modernimman oloinen. Tämä ajamani auto oli automaatilla ja tomaatti toimi nätisti, ei moitteen sijaa siitä. Automaattikin taisi päivittyä jossain vaiheessa uudempaan vuosien varrella. Moottori on samaa _sukua_ kuin Mondeon V6, mutta se on käynyt täydellisen läpikäynnin ja imusarja ainakin on ihan erilainen. Autohan on takavetoinen ja pohjalevynä oli käytetty jotain Lincoln LS mallia, mutta siihen sitten yhteneväisyydet linkkuun loppuvatkin. Loppuen lopuksi sen verran positiivinen vaikutelma automallista jäi, että kyllähän S-Type V8 moottorilla menisi kauppakassina

-
eksu
- Viestit: 117
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 16. 19:08:12 2008
- Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja eksu » Ti Kesäkuu 2. 17:24:56 2009
Kiitoksia palautteesta
Itselleni vähän joo tämmöistä kauppakassia hakemassa näiden "raasereiden" rinnalle, kivempi ajaa darrassa töihin ku ei pakoäänet särje niin paljoa päätä
Osaatko vielä sanoa missä vaiheessa tämmöinen "facelift" tai evo2 on tullu sitten tuosta s-typestä?
-
Sine
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sine » Ti Kesäkuu 2. 21:15:35 2009
Lunttasin nettiautosta ja näyttäisi, että muutos tuli vuoden 2003-2004 kohdalla. Kojetaulun järjestely on selvästi erilainen kuin vanhemmissa autoissa.
Sieltä vaan V8 (300 hp) ja/tai R-versiota (n. 400 hp) etsimään
Edit: tässä infoa lisää.
Jaguar S-Type
Jaguar S-Type
-
eksu
- Viestit: 117
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 16. 19:08:12 2008
- Paikkakunta: helsinki
Viesti
Kirjoittaja eksu » Ke Kesäkuu 3. 2:55:43 2009
Mieluustihan sitä ottais joo, mutta kun toi on kuitenkin talviautokauppakassiks tulossa ni ei semmosia tartte.. plus hinnat on aika paljon kovempia ja verot vielä kaupan päälle.