Joo eli vaihdoin ohariin jakohihnan & kiristimen ja tietysti koska en ikinä ajattele vaan toimin ja sitten vasta ajettelen ja huomaan virheeni niin empä merkannut siihen virranjakajaan että missä asennossa se pyörijä oli.
Pitääkö sen pyörijän osottaa siihen ykköspytyn kohalle sillon kun kampiakselin kiilapyörältä kattoo että on YKK hetki ja nokkapyörän merkki on sielä paikallaan kanssa?
Sielä jakajassa oli semmoset lovet jo valmiina ja se yks näytti olevan ykköspytyn kohalla joten laitoin sen pyörijän sitä osottamaan.
Toinen hauska juttu on se että vaikka kuinka monta vitun kertaa tarkistin että ajotusmerkit on kohdallaan, niin jonkin aikaa kun oli pyörittänyt startilla konetta niin nokka-akselin ajotus onkin yhtäkkiä abaut 3 hammasta myöhäsellä. Auto siis ei lähtenyt käyntiin.
Hihnan pitäisi kyllä kaiken järjen mukaan olla kireällä.
Hohhoi ei olisi taas pitänyt ryhtyä tekeen yhtään mitään.
