Tosin tuota menoa mun yks unelma, rotta-turbo-sierra suoralla vaimentamattomalla putkella jää kyllä unelmaksi.

Valvoja: CRSC Hallitus
Kuinka niin? Kai sen kerran vuodessa jaksaa putken vaihtaa, tai loppupätkän ainaki....Ford is God kirjoitti:Joo eniten mäkin pelkään että tuo lisää taas hintaa jos niitä mittaamaan ruvetaan. Onneksi meikäläisellä ei tuo tyhjäkäynti ole pahan kuuloinen ollenkaan niin ei sen kuitenkaan pitäisi ongelmia tuottaa. Tosiaan nykyäänkin jos inssi on sitä mieltä että kuulostaa hirveen kovalta niin voi pistää mitaten.
Tosin tuota menoa mun yks unelma, rotta-turbo-sierra suoralla vaimentamattomalla putkella jää kyllä unelmaksi.
mutta mikä on rajana nyt?samiharju kirjoitti:turha tuosta on vouhkata. liikaa meteliä ei nytkään saa olla.
Sama katsastus lienee noiden avk-kolariautojen kanssa, näin ainakin meikäläiselle a-katsastuksesta sanottiin Lappeenrannassa.overboost kirjoitti:Pitäs tuontiauto rekisteröidä. Netistä löyty A-Katsastuksen hinta 257€ ja Hakus 170€.
Mitä muualla maksaa? Saako Hukuksesta alennusta?
usein on eri hinta riippuen minkälainen rekisteröintikatsastus on kyseessä. kolaripelin tekeminen kun on taas aivan eri juttu vrt. maahantuonti.cruiseri kirjoitti:Sama katsastus lienee noiden avk-kolariautojen kanssa, näin ainakin meikäläiselle a-katsastuksesta sanottiin Lappeenrannassa.overboost kirjoitti:Pitäs tuontiauto rekisteröidä. Netistä löyty A-Katsastuksen hinta 257€ ja Hakus 170€.
K1 hinta 110e
Kolariautoilla ja tuontiautoillahan ei tosiaan ole mitään yhteistä, mutta näin mulle kerrottiin A-Katsastuksesta Lappeenrannassa n. 2 vuotta sitten kun yhtä avk-autoa menin tarjoamaan, että hinta on se sama molemmille.samiharju kirjoitti:usein on eri hinta riippuen minkälainen rekisteröintikatsastus on kyseessä. kolaripelin tekeminen kun on taas aivan eri juttu vrt. maahantuonti.cruiseri kirjoitti:Sama katsastus lienee noiden avk-kolariautojen kanssa, näin ainakin meikäläiselle a-katsastuksesta sanottiin Lappeenrannassa.overboost kirjoitti:Pitäs tuontiauto rekisteröidä. Netistä löyty A-Katsastuksen hinta 257€ ja Hakus 170€.
K1 hinta 110e
Niitähän keksitään koko ajan, kato vaikka ostos tv:stä!henu kirjoitti: Jokainenhan vois keksiä jonkun laillisen tuotteen jota ihmiskunta tarvitsee aina = rahaa
älä mee sinne, se on ihan pyllystä koko paikka...Ville K kirjoitti:Sama täällä ylöjärvellä. paikallisella konttorilla 4 äijää hommissa, välillä jonotellu pari tuntia tossa pihassa, 2-4 autoa sinä aikana otettu sisään. Jos noitä äijiä oikeesti kiinnostais työnteko ollenkaan, niin joka äijä leimais 2-3 autoo tunnissa. Lisäks tuolla noi konttorin tädit on ihan pyllystä, ne saattaa välillä laittaa laput luukulle, että "ollaan puoli tuntia kahvilla" ja ne on yhtäaikaa röökillä pihalla
En joensuusta tiedä mut kutakuinkin noita hintoja ne on tääläkin.matsu kirjoitti:eikös Joensuun A-katsastuksellakin hinta oo nykysin 29€ vai muistelenko harhoja? Itse en silti siellä käy...
Off topic, mutta taitaa joku ruuan hinnallakin tienata, kun kerran muualla Euroopassa hinnat on taantuman myötä lähteneet laskuun, mutta meillä jatkaneet nousuaan. Ja tässä on oikeasti kyseessä ihmisten perustarpeesta.Popi kirjoitti:Ei se ihan noin helppoa ole. Ruokaa tarttee kaikki mutta ei sillä moni kovin hyvin tienaa.
Tarttee löytää asia mikä on säädetty pakolliseksi ja jollain tavalla rajoitetuksi. Katsastus, sähkönjakelu, ...
Kiitos. Tosi hyvä että laitoit oman firman pystyyn. Yrittäminen tulee olemaan suomen pelastus !!! Mun veikkaus on että porukka heräileen pikkuhiljaa ja alkaa todella miettimään mistä mitäkin ostaa. Suomalaista sen pitää ollaSHR kirjoitti:Tervetuloa Esko Riksuun uudelle yksityiselle, rahat jää Hämeeseen
esko kirjoitti:Kiitos. Tosi hyvä että laitoit oman firman pystyyn. Yrittäminen tulee olemaan suomen pelastus !!! Mun veikkaus on että porukka heräileen pikkuhiljaa ja alkaa todella miettimään mistä mitäkin ostaa. Suomalaista sen pitää ollaSHR kirjoitti:Tervetuloa Esko Riksuun uudelle yksityiselle, rahat jää Hämeeseen![]()
Mä olen hyödyntänyt Hakuksen (kotimainen) tarjousta alkumetreistä alkaen.
Itsekkin nykyään yrittäjä kun jenkkifirma meni alta.
Oli edes vielä "valtion", niin ehkä välillisesti vois saada jotain takas...esko kirjoitti:A-Katsastus tehnyt huikea voiton. Suomesta kerätään hirveet rahat ja ne valuu brittiensaarille.
Lukekaa ja äimistelkää. Näin se vaan menee![]()
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 9/08/24943
Mutta kun on pakko maksaaPopi kirjoitti:Ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa.
meillä ko. hoito 60e..overboost kirjoitti:Mutta kun on pakko maksaaPopi kirjoitti:Ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa.Täälläpäin ei ole kuin A-kats ja K1. K1 vähän halvempi.
Vuosikatsastus+pakokaasumittaus+OBD 82€
Tulee katsastukselle hintaa, kun lähtee täältä etelästä/idästä sinne teille katsastelemaan..samiharju kirjoitti:meillä ko. hoito 60e..overboost kirjoitti:Mutta kun on pakko maksaaPopi kirjoitti:Ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa.Täälläpäin ei ole kuin A-kats ja K1. K1 vähän halvempi.
Vuosikatsastus+pakokaasumittaus+OBD 82€
Juu katotaan. Mun veikkaus on että meillä alkaa seuraavat YT:t nyt syksyllä joten sitten voi jo osua. Ainakin todennäköisyys on taas suurempi kuin edellisissäesko kirjoitti:Mä taas sanosin tota fixuudeksi... siis noiden ulkomaalaisten firmojen.
Ei se oo tyhmä kuka pyytää vaan kuka maksaa. Ja kun valtio pitää siitä 'maksunseurannasta' huolen sekä rajoittaa kilpailua niin varmaa rahantuloo ja todella hyvillä katteilla.
Popi, kattellaanko asiaa uudemman kerran kun sulta on mennyt duuni alta ?
Kyllä tämmöset uutiset vaan tuntuu aika pahalta sillon kun puol suomee on ilman duunia...
Etelämmässä missä kansa on mustatukkaista olisi jo palavat pullot ja kivet lennelleet aikoja sitten vähemmästäkin, täällä kiristellään leukaperiä turhan pitkäänesko kirjoitti:Mun mielestä me ollaan liian kilttejä, ei tyhmiä. Porukan pitäis vaan päättää isolla joukolla, että leimaavat vaikka vain joka toinen vuosi, sillohan se olis jo 50% halvempaa. Leimattomalla ajoneuvolla ajaminen maksaa muuten 100€ jos jää haaviin (ja lisäksi jos on työtön), eli yhden leiman verran![]()
Miettikää tätä vaihtoehtoa ihan oikeesti