Niinno, tosta kytkiksestä kun kattelee ja poistaa, niin ainakin ilmastoinnin, luistoneston ja absien systeemit on turhia. Mutta mihis laatikkoon ton ajattelit kytkeä, kun toi vissiin kuitenkin tarvii sen nopeustiedon, mikä sierrassakin on laatikossa, eli VSS-anturilta. Sitten toi tarvii sen tiedon automaattilaatikolta (mitä ei tietenkään ole, mutta boksi tarvii sen tiedon, että keppi on N-asennossa, että antaa kiertää vapaasti, jos ei boksi saa tota tietoa niin nyppäsee ja puutuu), että se keppi on asennossa N, se hoituu vastuksella kahden johdon väliin. Sitten mitä muuta muistan Jari S:n opeista, niin boksi tarvii tiedon, että bensapumppu käy.. Siinähän ne vissiin yleisemmät ongelma tilanteet mitä ihmisillä on noiden kanssa ollut. Niin joo, ja lähes kaikissa on ollut suuttimet jumissa, eli vaikka kaikki on oikein kytkettynäkin ollut, niin ei oo lähtenyt käyntiin. Munkin kone pärähti vasta kun annettiin suuttimelle suoraan akulta virtaa yks kerrallaan ja samalla naputeltiin varovasti suuttimen kylkeen, sen huomaa sitten kun se alkaa napsumaan että toimii.
PS. pitkästä aikaa kiva aihe ja on oikein mukava ainakin yrittää auttaa. Toi konehan on erittäin mukava käytössä, vääntöä piisaa heti alhaalta asti, ja jossian 3500 kierroksen kohdalla jopa hieman potkaisee

Itse en ainakaan ole kertaakaan katunut että tuli tollanen kone laitettua, mukavasti ehtii vaparikoneeksi sierralla, miltä se mahtaakaan tuntua muutaman sata kiloa kevyemmässä kopassa

(on käynyt itselläkin mielessä siirtää tuo tekniikka joskus johonkin toiseen koppaan

)
PS2. Itse en laittais megaa, toi voortin oma EEC-V toimii ihan hienosti, yhtään täysin joka tilanteen haltsaavaa megaa en oo vielä nähnyt.