Melko turhaa vahvistushitsata koria jos teet siihen hyvän kehikon sisälle ( = putkirunko).
2-paikkainen tuosta ilm. tulee; silloin saat myös vääntöjäykkyyttä paljon lisää tekemällä diagonaalin tai ristikon.
Kannattaa tehdä ihan rata-/rallihenkeen, tämmöinen kävi mielessä:
-pääkaari (matalahko sisätila ->vie riittävän taakse että penkki mahtuu / et lyö päätäsi)
-pitkittäiskaaret (kiinnitys a-pilariin alhaalta ylös) + tuulilasin yläputki
-takavinotuet esim. iskareiden yläpäähän ja linkitykset ylempien takatukivarsien etupään kiinnikeiden kohdalle + em. ristikko
-oviputket (ei tarvinne ristikoita - hankala kulkea), helman korkeudelle. Jos haluat estää CRSC:n koomikoita tulemasta ratapäivillä oven läpi kylkiluihin, laita toinen ylemmäksi, tai ristikko.
-poikkiputki kojelaudan sisään
-etutuet alaviistoon tuulilasin alareunan korkeudelta runkoaisaan (ylätukivarren eli etukelkan kiinn.pisteiden hujakoille), ja voimansiirtoa tarvittaessa 3-4 mm plootuilla kehikkoon
-etualatuet pitkittäiskaaren alapäästä (ainakin mahd. alhaalta) yläviistoon ja kiinni yläetutukeen etukiinn.pisteen lähelle.
-konehuoneen poikkituki samalla periaatteella
Tuosta voi sitten jatkaa tilaamalla toiset 30-40m putkea ja jatkaa...
Täysi luuranko

[/quote]
Jotain tämän suuntaista täytyy kokeilla

suurimmat ongelmat tuleepi varmaan etuakselin kiinnitys pistetiden luo vietävistä putkista mutta eiköhän ne sinne saa. Täytyy toki mittoa ettei pyrien kääntymistila pienene, tiedä vaikka tällä mentäis jossain vaiheessa hieman luisussa
veikkaisi ettei sami hyväksy tuota täys luuranko vaihtoehtoa
