eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 12. 22:08:14 2005
- Paikkakunta: kangasniemi
eec-iv käynnistyksenesto ohitus
millä ton voi ohittaa? tuli hätäpäissään ostettua varaosa riemu missä käynynnä voro ja särkeny silmukan virtalukon ympäriltä,ajonesto päällä.ei starttaa ei
lyhyt mutta ohut...
pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti?!?
sierra cosworth 4x4 -90 "ex"
mustang -68 ht 393w+tko 600+currie 9 plus "
kimpparojekti escort mk2 cosworth (tehoa vitusti ja vääntöä jopa himpun verran enemmän)
pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti?!?
sierra cosworth 4x4 -90 "ex"
mustang -68 ht 393w+tko 600+currie 9 plus "
kimpparojekti escort mk2 cosworth (tehoa vitusti ja vääntöä jopa himpun verran enemmän)
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Taitaa olla helpoin konsti laittaa uus silmukka jostain siihen.
Jäsen #606
-
- Viestit: 1075
- Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Muutaman hetken tutkinu ohittamisia ja ei tunnu olevan kyllä ihan helppoja kikkoja olemassa.
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Mielenkiintonen aihe, musseklubin puolella yhdellä hepulla samat mielessä, kun rakentaa kilpuria mustangista, oli jollekin paikalliselle hepulle laittanut boksin ajoneston poistoon, jos jotain oleellista selviää niin kerrotaan toki tietoa.. ja eec-iv siinäkin, PATSilla.
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Onko IV:ssä tosiaan PATS? Mulla semmonen mielikuva ettei IV:ssä ole PATS:ia... Hmmm... Ville!?!? Mikä Musse siellä?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Malisen SN sprinttikilpuri, eiks siinä oo vielä eec nelonen?
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Olikos ensimmäisissä Mondeoissa erillinen PATS moduli, jolloin itse ecu olisi käyttökelpoinen? Olen säilytellyt arkistossa -93 2.0 Mondeon laatikkoa siltä varalta että sillä vaikka jotain tekisi vielä.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 1075
- Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
- Paikkakunta: Valkeakoski
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Juu näitä lyötyy. Samoin jätän oman talteen tulevaisuutta varten, mutta en kyllä tiedä mistä alkaen on varmasti PATS....Arska kirjoitti:Olikos ensimmäisissä Mondeoissa erillinen PATS moduli, jolloin itse ecu olisi käyttökelpoinen? Olen säilytellyt arkistossa -93 2.0 Mondeon laatikkoa siltä varalta että sillä vaikka jotain tekisi vielä.
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 12. 22:08:14 2005
- Paikkakunta: kangasniemi
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
tottahan siitä on johdot sipaistu poikki ja tietenkin kaikki 4 ovatten mustiaolafu kirjoitti:Taitaa olla helpoin konsti laittaa uus silmukka jostain siihen.
lyhyt mutta ohut...
pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti?!?
sierra cosworth 4x4 -90 "ex"
mustang -68 ht 393w+tko 600+currie 9 plus "
kimpparojekti escort mk2 cosworth (tehoa vitusti ja vääntöä jopa himpun verran enemmän)
pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti?!?
sierra cosworth 4x4 -90 "ex"
mustang -68 ht 393w+tko 600+currie 9 plus "
kimpparojekti escort mk2 cosworth (tehoa vitusti ja vääntöä jopa himpun verran enemmän)
-
- Viestit: 9717
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
- Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
- Viesti:
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
En ole paljo jaksanut forumia seurailla, en tiedä minkä ikäinen on. Modulaarissa on EEC-V ja PATS ja pushrod five'oh:ssa EEV-IV ja ei PATS:ia. Voihan tota modulaaria toki olla EEC-IV:llä vanhemmissa Lincolneissa, muttei Mustangissa. Ja tosiaan, EEC-IV:ssä en ole koskaan PATS:iin törmännyt. Toki korjatkaa jos olen väärässä.Ville K kirjoitti:Malisen SN sprinttikilpuri, eiks siinä oo vielä eec nelonen?
Nykyiset:
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
'14 E500 Coupe
Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Esim. 1996 Escort RS 2000 on EEC-4:lla ja osassa ainakin on jo PATS.
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Eiköös sieltä tule liitin näkyviin kun seuraa riittävän pitkälle sitä katkastua johtoo.pikkupoika kirjoitti:tottahan siitä on johdot sipaistu poikki ja tietenkin kaikki 4 ovatten mustiaolafu kirjoitti:Taitaa olla helpoin konsti laittaa uus silmukka jostain siihen.
Jäsen #606
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 12. 22:08:14 2005
- Paikkakunta: kangasniemi
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
tulee,siitä haarautuu sit vissiin sulakepesälle ja muut jatkuu jonnekkin kojelaudan alle.ajoneston ja penssipumpun releet ohitin niin sain starttaamaan ja pumpun pyörimään mutta vielä jotain kipoja tars tehä
lyhyt mutta ohut...
pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti?!?
sierra cosworth 4x4 -90 "ex"
mustang -68 ht 393w+tko 600+currie 9 plus "
kimpparojekti escort mk2 cosworth (tehoa vitusti ja vääntöä jopa himpun verran enemmän)
pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti?!?
sierra cosworth 4x4 -90 "ex"
mustang -68 ht 393w+tko 600+currie 9 plus "
kimpparojekti escort mk2 cosworth (tehoa vitusti ja vääntöä jopa himpun verran enemmän)
-
- Viestit: 276
- Liittynyt: Pe Heinäkuu 5. 12:44:08 2002
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
Oliko niin että kaikissa euroopan -95 uudemmissa fordeissa pitäisi olla PATS oli eec-IV tai V ,jos oikein muistan. Ainakin escort ja mondeo näin. Kaikissa V6 moottoreissa ei ole tosiaan PATSia eikä Galaxyssa muistaakseni, mutta se ei olekkaan fordi.
Sen ohitus on vähän vaikeaa. Yksi niistä patsin rinkulan johdoista on virta, yksi maa ja yhdestä tulee signaali pcm-moduulista, joka välittyy avaimeen ja avaimen takaisin antama menee jäljellä olevaa johtoa takaisin pcm-moduuliin. Tätä signaalia ei oikein voi huijata tavallinen tallaaja tosin se on varmaan jokin jännite vaan niin voisi jollain sen selvittää ja liittää autoon.Näin on varmaan joku jo tehnytkin.
Jotkut autot tekee avaimen tarkastuksen myös ajossa eli vaikka saisi käymään ohittamalla niin pitäisi olla huijaus kokoajan päällä, kun moottori käy. Tosin tämä vasta uudemmissa autoissa, enkä vanhemmista ole edes tutkinut asiaa.
Tämä on aika salaista tietoa jaettavaksi ymmärrettävästi. Kytkentäkaaviot on kopiosuojattu ja ei saa antaa kenellekkään fordilta, eikä edes saa säilyttää muiden kaavioiden seassa.
Mikäs auto muuten tässä on kyseessä??
Sen ohitus on vähän vaikeaa. Yksi niistä patsin rinkulan johdoista on virta, yksi maa ja yhdestä tulee signaali pcm-moduulista, joka välittyy avaimeen ja avaimen takaisin antama menee jäljellä olevaa johtoa takaisin pcm-moduuliin. Tätä signaalia ei oikein voi huijata tavallinen tallaaja tosin se on varmaan jokin jännite vaan niin voisi jollain sen selvittää ja liittää autoon.Näin on varmaan joku jo tehnytkin.
Jotkut autot tekee avaimen tarkastuksen myös ajossa eli vaikka saisi käymään ohittamalla niin pitäisi olla huijaus kokoajan päällä, kun moottori käy. Tosin tämä vasta uudemmissa autoissa, enkä vanhemmista ole edes tutkinut asiaa.
Tämä on aika salaista tietoa jaettavaksi ymmärrettävästi. Kytkentäkaaviot on kopiosuojattu ja ei saa antaa kenellekkään fordilta, eikä edes saa säilyttää muiden kaavioiden seassa.
Mikäs auto muuten tässä on kyseessä??
-
- Viestit: 710
- Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
- Paikkakunta: Vammala
- Viesti:
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
´97 1.8 Escortissakin on eec-iv ja PATS. Yksi johto on maa, yksi on +12v ja kaksi menee eculle.
Vanhemmissa piuhat menee suoraan pats vastaanottimelta eculle, uudemmissa ne kiertelee kaiken maailman liittimien kautta.
Elinluovuttajan tarkemmilla tiedoilla vois löytyä pinninumerot...
Vanhemmissa piuhat menee suoraan pats vastaanottimelta eculle, uudemmissa ne kiertelee kaiken maailman liittimien kautta.
Elinluovuttajan tarkemmilla tiedoilla vois löytyä pinninumerot...
-
- Viestit: 78
- Liittynyt: Ti Huhtikuu 12. 22:08:14 2005
- Paikkakunta: kangasniemi
Re: eec-iv käynnistyksenesto ohitus
96 1.6 zetec esco ja patsi luki siinä virtalukon ympärillä olevassa silmukassa.sen verran tuli riehuttua notta löyty koko johto hässäkkä patsilta ecullejappes kirjoitti:Oliko niin että kaikissa euroopan -95 uudemmissa fordeissa pitäisi olla PATS oli eec-IV tai V ,jos oikein muistan. Ainakin escort ja mondeo näin. Kaikissa V6 moottoreissa ei ole tosiaan PATSia eikä Galaxyssa muistaakseni, mutta se ei olekkaan fordi.
Sen ohitus on vähän vaikeaa. Yksi niistä patsin rinkulan johdoista on virta, yksi maa ja yhdestä tulee signaali pcm-moduulista, joka välittyy avaimeen ja avaimen takaisin antama menee jäljellä olevaa johtoa takaisin pcm-moduuliin. Tätä signaalia ei oikein voi huijata tavallinen tallaaja tosin se on varmaan jokin jännite vaan niin voisi jollain sen selvittää ja liittää autoon.Näin on varmaan joku jo tehnytkin.
Jotkut autot tekee avaimen tarkastuksen myös ajossa eli vaikka saisi käymään ohittamalla niin pitäisi olla huijaus kokoajan päällä, kun moottori käy. Tosin tämä vasta uudemmissa autoissa, enkä vanhemmista ole edes tutkinut asiaa.
Tämä on aika salaista tietoa jaettavaksi ymmärrettävästi. Kytkentäkaaviot on kopiosuojattu ja ei saa antaa kenellekkään fordilta, eikä edes saa säilyttää muiden kaavioiden seassa.
Mikäs auto muuten tässä on kyseessä??
lyhyt mutta ohut...
pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti?!?
sierra cosworth 4x4 -90 "ex"
mustang -68 ht 393w+tko 600+currie 9 plus "
kimpparojekti escort mk2 cosworth (tehoa vitusti ja vääntöä jopa himpun verran enemmän)
pientä ei tarvitse peitellä ja isoa ei tarvitse hävetä...
etuveto?joku uusi veikkauksen peli ilmeisesti?!?
sierra cosworth 4x4 -90 "ex"
mustang -68 ht 393w+tko 600+currie 9 plus "
kimpparojekti escort mk2 cosworth (tehoa vitusti ja vääntöä jopa himpun verran enemmän)