Miksi kierroslukumittari ei toimisi? Kannattaa nyt ainakin koittaa? Ainakin kaikki yleismalliset mitä on EEC-IV perässä ollut, niin on toimineet ihan ok.njietro kirjoitti:3. vihreä -> ECU:n nasta 4, kiekkamittarille, ei toimenpiteitä täsä vaiheesa kun tuskin toimii cvh:n kierroslukumittari tän johdon kautta?
8. musta-punainen -> sulake F14, toinen pää lambdalle, ns. lambdan lämmitys (tarpeeton???, monessa autossa ei lambdalle ole lämmitystä lainkaan)
10. musta-keltainen -> ECU:n nasta 10, ac connector, turha???
11. ruskea-vihreä -> ECU:n 54, ac connector, turha???
http://i200.photobucket.com/albums/aa21 ... osarja.jpg
Mikä on tuo keltainen liitin ympyröitynä kuvan vasemmassa reunassa? Mitä sille tulisi tehdä?Lämmityslaitteen letkut lähtee molemmat termarikopan juuresta zetecissä, se ei tuota ongelmaa kun on helppoa letkua ilman haaroja.koskar kirjoitti:
Noiden letkujen kanssa on aina joutunut säätää tuon RS2K koneen kanssa ainakin, kun alavesiletku lähtee eri paikasta kuin CVH:ssa, mutta Zetecissä se taitaa olla edes hieman alueella jo valmiiksi?
Vesipumpulta lähtevä letkulähtö on Zetecissä selkeesti suurempi kun CVH:ssa ja mutkat aivan eri suuntaan, eikä letku mahdu laturin ja syylärin väliin oikein mitenkään päin näin äkkiä katseltuna. No, pitää tutkia lisää kun nyt ensin sais sähköt ja bensapuolen nippuun...
Jos sulla on lämmitetty lambda sielä johtosarjan perässä, niin miksi et laittaisi sitä toimimaan niin kuin kuuluu?
Olettaen, että nää AC tarkoittaa ilmastointia, niin ne varmaan saa joo jättää pois laskuista ihan suoraan.
Tuo keltainen liitin ja toinen ympyröity liitin on jäänyt arvoitukseksi

RS2K:n kanssa piti vaihtaa CVH:n syyläri pois, koska sen alavesiletkulähtö otti kiinni laturiin vaikka syyläriä oli jo siirretty eteenpäin. Mk5 syylärillä tilaa on jo sen verran, että letkukin mahtuu paikalleen. Onko Zetecin kanssa sama ongelma?