P100 pulttijaon muutos
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1541
- Liittynyt: Ke Lokakuu 21. 20:50:53 2009
P100 pulttijaon muutos
P100sessa on alunperin edessä se irtolaippa mikä muuttaa jaon isommaksi ja samaksi kuin perässä. Mitäs jos sen kääntäisi perään toisin päin ja muuttaisi jaon samaksi kuin etunavoissa, kelpaako katsastuksessa kun on kuitenkin alkuperänen osa?
Ja voi kertoilla jos on muita toteutuksia tosta asiasta...
Ja voi kertoilla jos on muita toteutuksia tosta asiasta...
Roadsport Cortina mk2 N/A
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
-
- Viestit: 479
- Liittynyt: Su Maaliskuu 24. 19:18:06 2002
- Paikkakunta: Rantasalmi
Re: P100 pulttijaon muutos
jos taakse muutat jaon sillä palikalla täytyy vanteiden et olla aika iso, sen verran leveä se palikka on, ja siinä palikassa oleva jako on eri kuin scorpiossa, olisko ollut 5x108. P100 perään on muuten hankala porata pienempää jakoa, se vetarin laippa siinä navan keskellä on sen verran iso, etupäähän käy suoraan? sitten esim sierran tai scorppion navat
-
- Viestit: 1541
- Liittynyt: Ke Lokakuu 21. 20:50:53 2009
Re: P100 pulttijaon muutos
No vanteet on kuitenkin menossa vaihtoon että ei se haittaa. Ja sen etunavan jako siellä alla on 5x112 jos oikein mittasin. Ajattelin jos sais sen saman taakse niin ois tota vannevalikoimaa vähän enemmän. 

Roadsport Cortina mk2 N/A
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Re: P100 pulttijaon muutos
Ei ole 112x5 jako siellä navassa oli muistaakseen 110 tai 108.RS270 kirjoitti:No vanteet on kuitenkin menossa vaihtoon että ei se haittaa. Ja sen etunavan jako siellä alla on 5x112 jos oikein mittasin. Ajattelin jos sais sen saman taakse niin ois tota vannevalikoimaa vähän enemmän.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: P100 pulttijaon muutos
On 108, mulla oli viime suvena 5x110 vanteet spesiaali muttereilla kiinni. Takana käännetyillä laipoilla samanlaiset vanteet.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re: P100 pulttijaon muutos
komppaan edellisiä, etupään "limpun" kun irrottaa on alla 5x108 jako; mutta sehän on sama kun esim. Volvoissa ja uudemmissa Fordeissa = helppo juttu. virallisesti pultattavan spacerin tulee olla auto- tai vannevalmistajan hyväksymää mallia, ja sitähän se ei enää sen jälkeen ole jos sitä muokataan. toisaalta, ketä kiinnostaa asia huomioida, onkin sit toinen juttu..
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: P100 pulttijaon muutos
Pitääkö muuten huhu paikkansa että näissä on transitista lainattu alusta?
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: P100 pulttijaon muutos
Taka-akseli (Atlas) on samaa kevyttä rahtimallia (LCV) kuin kevyemmissä Transiteissa.
Eipä siinä alustassa muuten taida suoraan vaihtokelpoista olla.
Eipä siinä alustassa muuten taida suoraan vaihtokelpoista olla.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: P100 pulttijaon muutos
Onks siinä sit sierran etuakseli?
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: P100 pulttijaon muutos
On. Etupalkin ja korin välissä on tehtaan jäljiltä jotkut 20mm kalikat joilla keula vähän nousee. Akselisto sinänsä normi 2wd.vauhtipete kirjoitti:Onks siinä sit sierran etuakseli?
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 1541
- Liittynyt: Ke Lokakuu 21. 20:50:53 2009
Re: P100 pulttijaon muutos
Milläs ET:llä Jari H noi sun vanteet on? Minkä kokoset?
Roadsport Cortina mk2 N/A
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: P100 pulttijaon muutos
7x15, ET:tä en nyt tähän hätään muista..
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.