Puslat katukäytössä

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

MikkoJayEm
Viestit: 1750
Liittynyt: Su Kesäkuu 20. 22:02:54 2010

Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja MikkoJayEm » Su Huhtikuu 3. 4:57:05 2011

Kumipuslat, polyuretaanipuslat, nylonpuslat.
Mimmosia kokemuksia ja mieltymiksiä puslista katukäytössä?
Jostain suunnasta kun jotakin kuulee, niin aina tulee toisaalta sitä vastaan jonkinmoista puhetta, alkaa jo tuntumaan ettei hyvää vaihtoehtoa ole olemassakaan :roll:
Sierra 87' 16v DOHC -käyttöauto (linkki)
Sierra 91' 2.0 DOHC -Ex-käyttöauto
Mondeo ST200 '00 Projekti (linkki)
Sierra IS 2.0 '86 -rakentamista vailla
Mondeo Mk2 STW 2.5 '00 -konerikko, purettu
Ex-Escort 1.6 '94

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja Ville K » Su Huhtikuu 3. 10:45:32 2011

Uretaanipuslat menee hyvin katukäytössä, niitäkin on eri kovuuksia, joten jonkinlaisen kompromissin joudut tekemään sen suhteen mitä haet. Esim. Sierra niillä pehmeämmillä uretaanipuslilla (rallyracen keltaiset), ajettavuus parani paljon, äänet ei lisääntyneet mun mielestä yhtään! Kun taas mustangiin tuli melkein muovisen tuntuiset energy suspensionin puslat, ajettavuus parani kyllä, mutta kaikki äänet ja resonaatiot välittyi koriin, ei ollut enää kovin mukava.
Pedal tu tö metal!

Aksu
Viestit: 4147
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
Paikkakunta: Turuus
Viesti:

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja Aksu » Su Huhtikuu 3. 16:07:57 2011

Sierrassa edessä tukivarressa punaiset(kovemmat) ja vakaajan korikiinnityksessä keltaiset(eivät kulu niin nopeasti kuin punainen) eikä voi sanoa että olisi liian kova/äänekäs.
Enemmän ääni kantautuu takaata sisään kuin edestä.
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer

Antti O
Viestit: 651
Liittynyt: Pe Toukokuu 14. 14:04:34 2004
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja Antti O » Ma Huhtikuu 4. 10:47:00 2011

Samoja kokemuksia kun aiemmissakin vastauksissa. Omassa käyttöautossani on edessä alatukivarsissa powerflexin violetit puslat ja mukavuus ei juurikaan huonontunut vakioista. Sitävastoin fordissa uretaanipuslat kaikki ja se taas on hyvin kaukana siitä alkuperäisestä. Ei se nyt vieläkään ihan mikroauto ole mutta silti en ei se nyt ihan kyllä nappiin mennyt. Ei kovin paljoa mukulakivia kehtaa ajaa. Joten summa summarum en ehkä käyttöautoon laittaisi kaikkia puslia uretaaniksi, mutta jos rakentaa ihan pelkkää hc-ratavehjettä sitten on ehkä eriasia.

heikki
Viestit: 516
Liittynyt: Ke Helmikuu 5. 11:54:35 2003
Paikkakunta: Joensuu

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja heikki » Ma Huhtikuu 4. 13:25:20 2011

Antti O kirjoitti:Samoja kokemuksia kun aiemmissakin vastauksissa. Omassa käyttöautossani on edessä alatukivarsissa powerflexin violetit puslat ja mukavuus ei juurikaan huonontunut vakioista. Sitävastoin fordissa uretaanipuslat kaikki ja se taas on hyvin kaukana siitä alkuperäisestä. Ei se nyt vieläkään ihan mikroauto ole mutta silti en ei se nyt ihan kyllä nappiin mennyt. Ei kovin paljoa mukulakivia kehtaa ajaa. Joten summa summarum en ehkä käyttöautoon laittaisi kaikkia puslia uretaaniksi, mutta jos rakentaa ihan pelkkää hc-ratavehjettä sitten on ehkä eriasia.

Onko ne violetit puslat niinku kaikista kovimmat?? eli siis keltaiset pehmeimmät, sitten punaset, violetit jne

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja THR » Ma Huhtikuu 4. 13:42:12 2011

heikki kirjoitti:
Antti O kirjoitti:Samoja kokemuksia kun aiemmissakin vastauksissa. Omassa käyttöautossani on edessä alatukivarsissa powerflexin violetit puslat ja mukavuus ei juurikaan huonontunut vakioista. Sitävastoin fordissa uretaanipuslat kaikki ja se taas on hyvin kaukana siitä alkuperäisestä. Ei se nyt vieläkään ihan mikroauto ole mutta silti en ei se nyt ihan kyllä nappiin mennyt. Ei kovin paljoa mukulakivia kehtaa ajaa. Joten summa summarum en ehkä käyttöautoon laittaisi kaikkia puslia uretaaniksi, mutta jos rakentaa ihan pelkkää hc-ratavehjettä sitten on ehkä eriasia.

Onko ne violetit puslat niinku kaikista kovimmat?? eli siis keltaiset pehmeimmät, sitten punaset, violetit jne
punaset on kovinmat

MikkoJayEm
Viestit: 1750
Liittynyt: Su Kesäkuu 20. 22:02:54 2010

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja MikkoJayEm » Ma Huhtikuu 4. 16:35:44 2011

Tästä kun lukee niin ketään ei kuitenkaan suosi nylonpuslia? Nehän taitavat olla kovempia kuin mitkään polyuretaanipuslat.
Eli jos punainen on kovin polyuretaanipusla ja keltainen on pehmeämpi, niin onko violetit sitten ne pehmeimmät vaiko keltaisen ja punaisen väliltä?
Sierra 87' 16v DOHC -käyttöauto (linkki)
Sierra 91' 2.0 DOHC -Ex-käyttöauto
Mondeo ST200 '00 Projekti (linkki)
Sierra IS 2.0 '86 -rakentamista vailla
Mondeo Mk2 STW 2.5 '00 -konerikko, purettu
Ex-Escort 1.6 '94

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ma Huhtikuu 4. 18:00:38 2011

Makuasioita ja auton teknisistä ratkaisuista johtuvia vaihtoehtoja. Autot joissa on erilliset apurungot, kestävät laittaa vähän kovempaa puslaa ilman että äänimailma kasvaisi. Kun taas vehkeet joissa tukivarret puslineen kiinnittyvät suoraan koriin, on arimpia johtamaan ääniä läpi.

Nylonpuslaa kovempi on vielä aluminipusla. Noita en kyllä laittaisi mihinkään katuautoon. Ja näin jälkeen päin sanottuna niin polyuretaanipusliakin asentelisin hyvin harkiten käyttö- taikka katuautoon.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ma Huhtikuu 4. 18:38:29 2011

MikkoJayEm kirjoitti:Tästä kun lukee niin ketään ei kuitenkaan suosi nylonpuslia? Nehän taitavat olla kovempia kuin mitkään polyuretaanipuslat.
Eli jos punainen on kovin polyuretaanipusla ja keltainen on pehmeämpi, niin onko violetit sitten ne pehmeimmät vaiko keltaisen ja punaisen väliltä?
Valittettavasti noi ei kyllä aina mene värien mukaan.. Valmistajasta kiinni, noitahan saa periaatteessa minkä värisenä vaan. Rallyracessa keltaiset on pehmeemmät ja punaset kovemmat. Nylonihan tosiaan on kovempaa kuin PU.
Pedal tu tö metal!

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ma Huhtikuu 4. 20:46:59 2011

nailoni ei ole jokapäiväiseen käyttöön,
rasittaa myös koria vahvasti
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja jouni » Ma Huhtikuu 4. 22:25:18 2011

MikkoJayEm kirjoitti:Tästä kun lukee niin ketään ei kuitenkaan suosi nylonpuslia? Nehän taitavat olla kovempia kuin mitkään polyuretaanipuslat.
Eli jos punainen on kovin polyuretaanipusla ja keltainen on pehmeämpi, niin onko violetit sitten ne pehmeimmät vaiko keltaisen ja punaisen väliltä?
Caprissa nylonpuslilla ajo oli yhtä helvettiä ja niiden narinat ja paukkeet aiheuttivat yhden turhan perän avauksen.

Keltaiset polysportit(?) oli aivan loistavat!

Nyt tuossa -67 Mussessa on Villenkin mainitsemat muovimaiset Energy suspensionin PU-puslat, eikä kyllä vedä vertoja noille keltaisille. Tosin on aika eria autotkin...
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Huhtikuu 4. 22:48:54 2011

sierra friikki kirjoitti:nailoni ei ole jokapäiväiseen käyttöön,
rasittaa myös koria vahvasti
Onko se huhu puhe, että keräis myös kosteutta ja pakkasilla vois jäätyä (rikki asti jopa?) kusetusta vai ihan totta?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja jeddah » Ma Huhtikuu 4. 23:06:18 2011

puliukk0 kirjoitti:
sierra friikki kirjoitti:nailoni ei ole jokapäiväiseen käyttöön,
rasittaa myös koria vahvasti
Onko se huhu puhe, että keräis myös kosteutta ja pakkasilla vois jäätyä (rikki asti jopa?) kusetusta vai ihan totta?
Olen minäkin kuullut jotain juttua, että toiset laadut pyrkivät turpoamaan joissain olosuhteissa. Ainakaan POM-muovi josta niitä puslia yleensä sorvataan, ei vaikuta moista tekevän.
Joo vähäsen huono idea esim. johonkin Taunuksen vinotukivarsiviritelmään sorvata nailonista puslia, se kun ei paljoa päästä heilumaan muuta kuin akselinsa ympäri, vinoliikkeessä alkaa pelti vääntyilemään ja sehän ei ole pidemmän päälle yhtään hyvä juttu... :roll:

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Huhtikuu 4. 23:08:12 2011

jeddah kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:
sierra friikki kirjoitti:nailoni ei ole jokapäiväiseen käyttöön,
rasittaa myös koria vahvasti
Onko se huhu puhe, että keräis myös kosteutta ja pakkasilla vois jäätyä (rikki asti jopa?) kusetusta vai ihan totta?
Olen minäkin kuullut jotain juttua, että toiset laadut pyrkivät turpoamaan joissain olosuhteissa. Ainakaan POM-muovi josta niitä puslia yleensä sorvataan, ei vaikuta moista tekevän.
Joo vähäsen huono idea esim. johonkin Taunuksen vinotukivarsiviritelmään sorvata nailonista puslia, se kun ei paljoa päästä heilumaan muuta kuin akselinsa ympäri, vinoliikkeessä alkaa pelti vääntyilemään ja sehän ei ole pidemmän päälle yhtään hyvä juttu... :roll:
Aloinkin googlettamaan ja joutuukin ottaa edellisen kommentin ehkäpä takasin (vaikka netti aina oikessa olekkaan) löytys tämmönen = "Nylon turpoaa kosteuden vaikutuksesta kun taas POM-muovi ei" nismo foorumilta, eli ilmeisesti juurikin toi pom muovi on parempaa kun nylon...
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja jouni » Ma Huhtikuu 4. 23:41:35 2011

Se on ihan hyvä, kun jotkut joskus ajattelee :roll:

http://edu.ouka.fi/~leenapie/muovit.htm

Polyamidi

= Nailon (Nylon )
- sitkeä: sukat, ongensiima
- imee kosteutta (3 - 5 %)
- ei kosteisiin olosuhteisiin, koska turpoaa
- ei voi polttaa


Viina turvottaa myös. Ihmistä.
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

jouni
Viestit: 1904
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 16:41:33 2001
Paikkakunta: Kuopio

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja jouni » Ti Huhtikuu 5. 8:35:33 2011

Pyrin aina viisastelemaan, kun vaan on mahdollista :wink: :lol:
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///

Tekno
Viestit: 119
Liittynyt: Ke Kesäkuu 11. 0:08:42 2008

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja Tekno » Ke Huhtikuu 6. 15:34:32 2011

Onko se nyt niin iso haitta että nylon turpoaa. pieneneepä välykset entisestään. joissain autoissahan on käyttetty nylon puslia orkkiksenaki (Plootus Elise vaikka)
1995 Ford Escort RS2000
Tenho Ruohoranta

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Kesäkuu 3. 12:40:53 2011

Heittää sen NYLONin helvettiin, jos se niin jännittää ja tekee/teettää ne puslat siitä POM tangosta, niinkuin useimmat tekee.
Nylon on hyppysen pehmosempaa ku POM, mutta tuon POMmin kanssa ei pitäis olla/tulla mitään ongelmia, muutakuin jos pusla on huonosti tehty tai jotenkin huonosti asennettu, voi se haljeta.

Jos jommasta kummasta näistä NYLON tai POM.sta tekee/teettää puslat, niin suosittelen holkittamaan ne ihan niinkuin P.U.- tai kumipuslatkin... :wink:

Jos taas haluaa bling puslat alumiinista, niin kannttaa miettiä ensiksi ongelmaa joka ilmenee kun laitetaan 2 eri arvoista metallia vastakkain...
Eli se epäjalompi alkaa syöpymään rivakkaa tahtia. :wink:

Edit.
Niin ja itellä on noita perus pehmeitä P.U.puslia ollut -> Keltaisia, oranssia ja lilan värisinä, ja värejä on paaljon enemmänkin, kun raaka-aine markkinoita lähtee metritavaraa kyseleen (töissä on ollut monen väristä samaa tavaraa).
Punaiset tehdastekoiset puslat on tosiaan sitä RACE mallia, jotka ovat kuulemma vähän kovemmat, näitä löytyy myös Lautamäki Motorsportiltakin esim., itellä näitä ei oo vielä ollut...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja escorvet » Pe Kesäkuu 3. 15:14:29 2011

Mulla on tainnu mennä edestä powerflexin lilat puslat paris kesäs aika pehmeeks ku vetelee aika roimasti rajuissa kiihdytyksissä.

Täytyy tilailla toista merkkiä välillä. :roll:

Escortissa oli kans samat ja tais olla 12tkm ja puslat vaihtoon

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja tumppe » Pe Kesäkuu 3. 18:14:14 2011

Jossain täälä meidänkin foorumilla oli (muistaakseni) joskus joku topikki jossa porukka haukkui noita Powerflexejä... :roll:
En yhtään ihmettele, kun muistelisin että ainakin jossain vaiheessa ko. puslat olivat halvimpia mitä kaupasta sai... :-#
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

MikkoJayEm
Viestit: 1750
Liittynyt: Su Kesäkuu 20. 22:02:54 2010

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja MikkoJayEm » Su Kesäkuu 5. 15:33:39 2011

tumppe kirjoitti:Jossain täälä meidänkin foorumilla oli (muistaakseni) joskus joku topikki jossa porukka haukkui noita Powerflexejä... :roll:
En yhtään ihmettele, kun muistelisin että ainakin jossain vaiheessa ko. puslat olivat halvimpia mitä kaupasta sai... :-#
Kumipusla motonetistä maksoi viimeksi muistaakseni 8,90. ..kesti 2kk ja muljahti, vissiin sit käyttäjässä vikaa
Sierra 87' 16v DOHC -käyttöauto (linkki)
Sierra 91' 2.0 DOHC -Ex-käyttöauto
Mondeo ST200 '00 Projekti (linkki)
Sierra IS 2.0 '86 -rakentamista vailla
Mondeo Mk2 STW 2.5 '00 -konerikko, purettu
Ex-Escort 1.6 '94

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ti Kesäkuu 7. 20:04:22 2011

MikkoJayEm kirjoitti:
tumppe kirjoitti:Jossain täälä meidänkin foorumilla oli (muistaakseni) joskus joku topikki jossa porukka haukkui noita Powerflexejä... :roll:
En yhtään ihmettele, kun muistelisin että ainakin jossain vaiheessa ko. puslat olivat halvimpia mitä kaupasta sai... :-#
Kumipusla motonetistä maksoi viimeksi muistaakseni 8,90. ..kesti 2kk ja muljahti, vissiin sit käyttäjässä vikaa
Mä puhuin nyt vain P.U.puslista...
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

MikkoJayEm
Viestit: 1750
Liittynyt: Su Kesäkuu 20. 22:02:54 2010

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja MikkoJayEm » Ke Kesäkuu 8. 0:44:32 2011

tumppe kirjoitti:Mä puhuin nyt vain P.U.puslista...
Aivan aivan, siis joo.. Välillä raksuttaa välillä hitaammin. :lol:
Sierra 87' 16v DOHC -käyttöauto (linkki)
Sierra 91' 2.0 DOHC -Ex-käyttöauto
Mondeo ST200 '00 Projekti (linkki)
Sierra IS 2.0 '86 -rakentamista vailla
Mondeo Mk2 STW 2.5 '00 -konerikko, purettu
Ex-Escort 1.6 '94

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ke Kesäkuu 8. 9:42:13 2011

MikkoJayEm kirjoitti:
tumppe kirjoitti:Mä puhuin nyt vain P.U.puslista...
Aivan aivan, siis joo.. Välillä raksuttaa välillä hitaammin. :lol:
nii-in...P.U. ei kestä noinkaan kauaa 8) :lol:
Mulla oli escortissa powerflexin puslat edessä. Tai onko ne puslat jos uniball on naamioitu ihuilla uretaanisuikaleilla molemmin puolin?
Rupes "puslat" kolisemaan arkikäytössä todella äkkiä. Takuuseen sain kuitenkin uudet samanlaiset.
Normipuslilla matka jatkui pehmeästi ilman kolinoita.

jeddah
CRSC Jäsen 2021
Viestit: 2561
Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
Paikkakunta: Kärkölä
Viesti:

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja jeddah » Ke Kesäkuu 8. 22:50:40 2011

escorvet kirjoitti:Taidan ostaa flo-flex puslat nyt tohon focceriin. Halvimmat mahdolliset mutta ei ne voi sen surkeemmat olla ku noi powerflexit.
60£ koko etupää ni ei oo kallit kyl.
Ihan hyvää matskua ne oli ainakin Taunuksen versioina, sai vain mittailla, vuolla ja muotoilla aika paljonkin ennen kuin natsasivat kohdalleen.

MikkoJayEm
Viestit: 1750
Liittynyt: Su Kesäkuu 20. 22:02:54 2010

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja MikkoJayEm » To Kesäkuu 9. 0:32:55 2011

escorvet kirjoitti:Taidan ostaa flo-flex puslat nyt tohon focceriin. Halvimmat mahdolliset mutta ei ne voi sen surkeemmat olla ku noi powerflexit.
60£ koko etupää ni ei oo kallit kyl.
Aijjaa.. Linkkiä? Ja muista kertoa käyttökokemuksia sitten joskus.. Jostakin aiemmasta linkistä laskeskelin että itsellä Polyuretaanipuslat eteen maksaisi hurjat ylitse 250euroa pelkästän eteen =/
Sierra 87' 16v DOHC -käyttöauto (linkki)
Sierra 91' 2.0 DOHC -Ex-käyttöauto
Mondeo ST200 '00 Projekti (linkki)
Sierra IS 2.0 '86 -rakentamista vailla
Mondeo Mk2 STW 2.5 '00 -konerikko, purettu
Ex-Escort 1.6 '94

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja escorvet » To Kesäkuu 9. 9:48:33 2011

MikkoJayEm kirjoitti:
escorvet kirjoitti:Taidan ostaa flo-flex puslat nyt tohon focceriin. Halvimmat mahdolliset mutta ei ne voi sen surkeemmat olla ku noi powerflexit.
60£ koko etupää ni ei oo kallit kyl.
Aijjaa.. Linkkiä? Ja muista kertoa käyttökokemuksia sitten joskus.. Jostakin aiemmasta linkistä laskeskelin että itsellä Polyuretaanipuslat eteen maksaisi hurjat ylitse 250euroa pelkästän eteen =/
Ebaysta vaan auton mallilla ja perään "bush" ni alkaa löytyy

http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Focus-MK1-In ... 2442wt_698

Vähän epäilen et noi kallistuksen vakaajan puslat ei käy koska RS:ssä on pienempi vakaaja edessä ku normaalissa.



Kukaan muu tarttemassa puslia tuolta? Ite tilaan ihan lähipäivinä meinaan ja jos kiinnostaa ottaa samaan pakettiin ni ilmotusta.
http://stores.ebay.co.uk/Flo-flex-Polyu ... 4340.l2563

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja escorvet » To Helmikuu 9. 21:38:30 2012

Mistäs porukka on tuota pom tankoa ostellut? Rupesin suunnittelemaan että jos tekis sittenkin siitä puslat eteen niin vois elää vähän vähemmän.

Ei viitti ihan tälläsiä kumminkaan tehdä.
http://www.rsownersclub.co.uk/rsocbb/sh ... one&page=2
Tuolla puolessa välissä löytyy kuvia

VooDoo
CRSC jäsen 2015
Viestit: 1156
Liittynyt: Ti Marraskuu 7. 22:30:36 2006
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Puslat katukäytössä

Viesti Kirjoittaja VooDoo » Pe Helmikuu 10. 1:21:08 2012

Etrassa ainakin myydään (oon töissä ko firmas..)
Älä ymmärrä, itke ja raivoa.

Vastaa Viestiin