P100 Lavasierramiehet ohoi..
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
Paljon maksaa lukko P-100:sen akseliin + pyöränpulttien poraus/laippojen teko??samiharju kirjoitti:kyllä tuon peesatkun poma perä kestää takuulla... lukonkin siihen saa (transit sukua). miks pitää jotain japsimokkulaa sovittaa joka laitteeseen?
Esim. hissukan lukkoperiä saa parillasadalla. (pulttijako 5x4,5")
Ei se Fordi yhdestä japsiakselista pilalle mee.

-
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
käytitkö leimalla madallettuna ja normirenkailla? aika töisevää leimalle nostaa alustaa ja vaihtaa ne pakun renkaat alle.Petehri kirjoitti: Alustaa madalsin takaa 100mm madalluspaloilla ja edestä joillakin sierran jousilla + iskareilla. Renkaina käytin ihan normaaleja 14" kumeja kun pakunrenkailla ajettavuus oli aika järkyttävä.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Taunuksessa ollutta Hiacen lukkoperää en saanut rikki. Lukko maksoi murto-osan fordin perään kuuluvan lukon hinnasta.samiharju kirjoitti:kyllä tuon peesatkun poma perä kestää takuulla... lukonkin siihen saa (transit sukua). miks pitää jotain japsimokkulaa sovittaa joka laitteeseen?
P100 perä näyttää erehdyttävästi Atlas-perältä, valurunkonsa ja pyöreiden akseliputkiensa osalta. Transitissahan on se neliskanttinen akseliputki ja levystä hitsattu banjo. Onko se nyt ihan varma tieto se, että se on transitin akselille jotain sukua?
Jäsen #606
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Käsissäni on alkuperäinen "Ford P100 Pick-Up Asentajan tuote-esittely ja koulutusopas" vuodelta 1989 ja siitä poimien:
Taka-akselisto: 32 A keskiraskas Salisbury, samanlainen kuin Transitissa, mutta pienempi raideväli ja Timkenin navat. Välityssuhde 4,63:1. Jarrut samanlaiset kun Transit LCY malleissa (pikkutransu?)
Etuakselisto: Sierran erillisjousitettu akselisto McPherson tuin, poikittaiset alatukivarret ja vakaajatanko. Korin ajokorkeutta nostettu välipaloilla akseliston ja korin välissä.
Ohjaustyyppi: Sierran hammastankoasennelma, Scorpion raidetangonpäät
Vaihteisto: Sierran 5-vaihteinen käsivalintainen vaihteisto, kaikki vaihteet synkronoidut, välityssuhteet Transitin mukaan.
Taka-akselisto: 32 A keskiraskas Salisbury, samanlainen kuin Transitissa, mutta pienempi raideväli ja Timkenin navat. Välityssuhde 4,63:1. Jarrut samanlaiset kun Transit LCY malleissa (pikkutransu?)
Etuakselisto: Sierran erillisjousitettu akselisto McPherson tuin, poikittaiset alatukivarret ja vakaajatanko. Korin ajokorkeutta nostettu välipaloilla akseliston ja korin välissä.
Ohjaustyyppi: Sierran hammastankoasennelma, Scorpion raidetangonpäät
Vaihteisto: Sierran 5-vaihteinen käsivalintainen vaihteisto, kaikki vaihteet synkronoidut, välityssuhteet Transitin mukaan.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
käsittääkseni ainakin tuolta saa lukkoja jne salisburyyn http://www.autotuontijuhajunnikkala.fi/hinnasto.htm
ja transiteissa joissain ainakin on sikajäykkä lukko vakiona jo; en sit tiedä minkälainen akseli niissä on.
minkä takia pitäisi keksiä pyörä uudelleen sen hiacen akselin kanssa, jos autossa on jo alla tuollainen akseli valmiiksi? onhan siinä kuitenkin oman punnaamisensa sovittaa toisen auton akseli..
ja transiteissa joissain ainakin on sikajäykkä lukko vakiona jo; en sit tiedä minkälainen akseli niissä on.
minkä takia pitäisi keksiä pyörä uudelleen sen hiacen akselin kanssa, jos autossa on jo alla tuollainen akseli valmiiksi? onhan siinä kuitenkin oman punnaamisensa sovittaa toisen auton akseli..
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
-
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
- Viesti:
No entäs Mersun 200D-kone (OM601)? Vakiona koneessa on 73hp, eli turbon istuttamisessa ei pitäisi olla ongelmia edes katsastusta ajatellen. Tilavuutta on siis kaks litraa. 200D:stä on otettu ainakin 248hp (numero tuli ulkomuistista, mutta ei heitä paljon), eli liikuisi se tavara suljetulla alueella ihan kohtuu rivakasti.
ps. joku kuitenkin kysyy, vastaan etukäteen. Kyseinen moottori kesti muistaakseni 60tkm.
pps. eihän siinä mitään järkeä ole, mutta ajatuksella on kiva leikkiä.

ps. joku kuitenkin kysyy, vastaan etukäteen. Kyseinen moottori kesti muistaakseni 60tkm.
pps. eihän siinä mitään järkeä ole, mutta ajatuksella on kiva leikkiä.

MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
om601=lusu vaikka virittelis ja ei taho kestää kovin pitkään edes 200hp. om604 menisi kuutioitten ja tehon puolesta 2.2l, 16v rivi4. Öljysuihku vissiin mäntien alle ja vitoista saa turbon mäntää ja kankee jos tuntuu että rupee repeilemään.Sivonen kirjoitti:No entäs Mersun 200D-kone (OM601)? Vakiona koneessa on 73hp, eli turbon istuttamisessa ei pitäisi olla ongelmia edes katsastusta ajatellen. Tilavuutta on siis kaks litraa. 200D:stä on otettu ainakin 248hp (numero tuli ulkomuistista, mutta ei heitä paljon), eli liikuisi se tavara suljetulla alueella ihan kohtuu rivakasti.![]()
ps. joku kuitenkin kysyy, vastaan etukäteen. Kyseinen moottori kesti muistaakseni 60tkm.
pps. eihän siinä mitään järkeä ole, mutta ajatuksella on kiva leikkiä.
Mutta oishan se vitonen tai kutonen aina eri kiva ääninen

-
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
- Viesti:
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
eikö joku volkkarin dieselkone olis ihan passeli? jos vitosen äänestä pitää niin t4 transporterissa / audissa / volvoissa käytetty 2.5 tdi on 2461cm3 ja tehottomin versio eli ilman cooleria on kaiketi 88hp /195Nm (korjatkaa jos olen väärässä)... siitä saa voimaa ihan kivasti, tehdaskuosissakin sen 150hp / 295Nm ja kestävällä tavalla. tollaisen 88hp mallin sais muutoskatsastettua heittämällä.
-
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Tuotapa konetta eilen kahtelin. Siitä on revitty vakio alakerralla yli 300hp ja 500Nm joten sillä rupee jo traileri liikkumaan. Toinen hyvä vaihtoehto olisi transitti mesen om603 koneellasamiharju kirjoitti:eikö joku volkkarin dieselkone olis ihan passeli? jos vitosen äänestä pitää niin t4 transporterissa / audissa / volvoissa käytetty 2.5 tdi on 2461cm3 ja tehottomin versio eli ilman cooleria on kaiketi 88hp /195Nm (korjatkaa jos olen väärässä)... siitä saa voimaa ihan kivasti, tehdaskuosissakin sen 150hp / 295Nm ja kestävällä tavalla. tollaisen 88hp mallin sais muutoskatsastettua heittämällä.

-
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
mulla on menossa peesatkun ruiskutus. mun on alunperin diesel ja oletan että bensassakin on paluulinja valmiina kuten tuossa. mulla on omatekoinen kerääjäsäiliö johon aion johtaa kaasariauton sähköisellä bensapumpulla bensan, siitä alhaalta ruiskun pumppu imemään bensaa ruiskulle, paluuletku kerääjäsäiliöön josta taas tankin paluuseen. ihan konetilaan ajattelin pumput ja säiliön laittaa, onhan siellä tilaa vaikka kuinka...
-
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
joo kyllä siinä paluulinja on valmiina,en nyt muista mitä kokoa is sierrassa oli se paluulinja orkkiksena taitaa aikalailla saman kokonen kun kaasarissakin.
ei kai se välttämättä tarvi tuota kerääjäsäiliötä? sijoittaa pumpun tankin lähistölle sopivaan korkeuteen.letkun lähtöjä joutuu vähän kikkailemaan.
ei kai se välttämättä tarvi tuota kerääjäsäiliötä? sijoittaa pumpun tankin lähistölle sopivaan korkeuteen.letkun lähtöjä joutuu vähän kikkailemaan.
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
mun kerääjäsäiliön ostin klubilaiselta käytettynä, http://www.netikka.net/samih/ker%e4%e4j%e4.jpg
-
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ti Tammikuu 13. 0:14:58 2004
- Paikkakunta: Loimaa
Käytin juu. Kyl se hieman katteli niitä madallus paloja, mutta sanoin vaan että aina siellä tollaset on ollu. 100% lukkoa se myös hieman ihmetteli. Sanoin vaan et vakio lukkoa pikkasen kiristettiin ku alko luistamaan.hilteri kirjoitti:käytitkö leimalla madallettuna ja normirenkailla? aika töisevää leimalle nostaa alustaa ja vaihtaa ne pakun renkaat alle.Petehri kirjoitti: Alustaa madalsin takaa 100mm madalluspaloilla ja edestä joillakin sierran jousilla + iskareilla. Renkaina käytin ihan normaaleja 14" kumeja kun pakunrenkailla ajettavuus oli aika järkyttävä.

Ford P100
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
- Viesti:
...tuskin on samat välitykset Sierrassa ja Transitissa (varsinkaan jos se pitää kirjassa mainita).samiharju kirjoitti:Vaihteisto: Sierran 5-vaihteinen käsivalintainen vaihteisto, kaikki vaihteet synkronoidut, välityssuhteet Transitin mukaan.

MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ke Joulukuu 1. 11:27:16 2004
- Paikkakunta: Tarvasjoki
Onko kukaan keksinyt vielä jotai laillista/helpohkoa keinoa muuttaa ton p100 taka-akselin pulttijaon? Itse koittanut pähkäillä asiaa, mutta ei oikein leikkaa
Haluais 5x112 jaon kun sillä tuntuu löytyvän vanteita riittävällä kantavuudella.
Onko tietoa muuten että tarvitseeko edessä myös olla saman kantavuuksiset renkaat kuin takana? Vai meneekö ihan akselimassojen mukaan erikseen etu- ja takarenkaat?

Onko tietoa muuten että tarvitseeko edessä myös olla saman kantavuuksiset renkaat kuin takana? Vai meneekö ihan akselimassojen mukaan erikseen etu- ja takarenkaat?
bmw e28 518i bavaria -88
bmw e46 320d -99
cortina 2D 1600 deluxe -70
golf variant 1.6 -03
bmw e46 320d -99
cortina 2D 1600 deluxe -70
golf variant 1.6 -03
-
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
oliko johtosarjan kanssa mitään probleemia? otitko muuten alkuperäsen moottorin sarjan pois ja kävikö ruiskun johtosarja suoraan auton omaan?samiharju kirjoitti:mulla on menossa peesatkun ruiskutus. mun on alunperin diesel ja oletan että bensassakin on paluulinja valmiina kuten tuossa. mulla on omatekoinen kerääjäsäiliö johon aion johtaa kaasariauton sähköisellä bensapumpulla bensan, siitä alhaalta ruiskun pumppu imemään bensaa ruiskulle, paluuletku kerääjäsäiliöön josta taas tankin paluuseen. ihan konetilaan ajattelin pumput ja säiliön laittaa, onhan siellä tilaa vaikka kuinka...
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
ei siinä mitää kummallista ollu. moottorin johtosarjan otin scorpiosta kokonaisena; tuolla mun projektipäivyrissä on juttua www.voorttimies.org.
-
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
Re:
milläs patenteilla väki on näitä tehnyt?Skrapa kirjoitti:Onko kukaan keksinyt vielä jotai laillista/helpohkoa keinoa muuttaa ton p100 taka-akselin pulttijaon?
miten varsinkin takapäätä on tehty... ja mitäs se etupyörän jakomuunnin levy vaatii takakäyttöön muutettuna?
-
- Viestit: 1541
- Liittynyt: Ke Lokakuu 21. 20:50:53 2009
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Muakin kiinnostais, itellä suunnitelmissa toi sama homma. En ole vielä kerinny tutkimaan asiaa sen paremmin, mutta yritän sovittaa sitä etupään muutospalikkaa taakse. Jos ei sillä onnistu, sitten vetarinpäähän uus jako tai jotain? Ennen en luovuta kun on 5x108 jako takanakin, vanteet on jo ostettu. 

Roadsport Cortina mk2 N/A
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
P100"RS100" EX
Escort mk2 "ecoboost"
-
- Viestit: 2397
- Liittynyt: Su Huhtikuu 22. 20:22:20 2007
- Paikkakunta: Järvenpää
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Onnistuuko pelkän takanavan irroitus, siihen hitsillä vanhat reiät umpeen ja uusi jako poraten?RS270 kirjoitti:Muakin kiinnostais, itellä suunnitelmissa toi sama homma. En ole vielä kerinny tutkimaan asiaa sen paremmin, mutta yritän sovittaa sitä etupään muutospalikkaa taakse. Jos ei sillä onnistu, sitten vetarinpäähän uus jako tai jotain? Ennen en luovuta kun on 5x108 jako takanakin, vanteet on jo ostettu.
'86 iS -> Gr.A
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport
'70 Cortina Deluxe –> "GT" –> 2.3 itb
'73 Escort 1300 Sport
-
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
- Viesti:
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Ei ole erillistä takanapaa..Posmo kirjoitti:Onnistuuko pelkän takanavan irroitus, siihen hitsillä vanhat reiät umpeen ja uusi jako poraten?RS270 kirjoitti:Muakin kiinnostais, itellä suunnitelmissa toi sama homma. En ole vielä kerinny tutkimaan asiaa sen paremmin, mutta yritän sovittaa sitä etupään muutospalikkaa taakse. Jos ei sillä onnistu, sitten vetarinpäähän uus jako tai jotain? Ennen en luovuta kun on 5x108 jako takanakin, vanteet on jo ostettu.

Kun on vetoakselissa se laippa, sitten pitäis myös porata jarrurumpuun eri jako.
Helpoimmalla pääsee kun laittaa jaonmuunto spacerin vaikka etee, tai sorvauttaa jossain semmosen.
Kyllähän vaihtoehtoja on monia mut kuka oikeesti viittii ostella kalliita osia tämmöseen Portugalilaiseen käyttikseen

Asia on sitten ihan eri kun ruvetaan harrastamaan.
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Vielä siitä atlas vs. p100 asiasta, kaveri myi työkaverillensa taunuksen "iso-atlas" välityksen P100:een, että sai mukavammat kierrokset matka-ajoon ja sitä kautta myös kulutuksen laskemaan. Täten voisi ajatella että P100:n välitys sopii myös taunukseen ja samoiten luulisin myös tasauspyörästön olevan yhteensopiva. Entäs vetoakselin poorit?
Jäsen #606
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Kaikki käy.olafu kirjoitti:Vielä siitä atlas vs. p100 asiasta, kaveri myi työkaverillensa taunuksen "iso-atlas" välityksen P100:een, että sai mukavammat kierrokset matka-ajoon ja sitä kautta myös kulutuksen laskemaan. Täten voisi ajatella että P100:n välitys sopii myös taunukseen ja samoiten luulisin myös tasauspyörästön olevan yhteensopiva. Entäs vetoakselin poorit?
Hyllyssä vartoo ATB ja 3.09 välitys saturaisen rahtiakseliin.
Se jaon muutos taakse onnistuu modaamalla edestä ne orkkis spacerit -> eteen jää 5x108 ja taakse tulee semmonen.
Ja sokerina pohjalla P100 akselissa on tasauspyörästö 4:llä pikku rattaalla normaalin 2 sijaan.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
5x108, eli sama ku melkein kaikissa volvoissa? Minkäs mallinen se p100 lukko on?Jari H kirjoitti:Kaikki käy.olafu kirjoitti:Vielä siitä atlas vs. p100 asiasta, kaveri myi työkaverillensa taunuksen "iso-atlas" välityksen P100:een, että sai mukavammat kierrokset matka-ajoon ja sitä kautta myös kulutuksen laskemaan. Täten voisi ajatella että P100:n välitys sopii myös taunukseen ja samoiten luulisin myös tasauspyörästön olevan yhteensopiva. Entäs vetoakselin poorit?
Hyllyssä vartoo ATB ja 3.09 välitys saturaisen rahtiakseliin.
Se jaon muutos taakse onnistuu modaamalla edestä ne orkkis spacerit -> eteen jää 5x108 ja taakse tulee semmonen.
Ja sokerina pohjalla P100 akselissa on tasauspyörästö 4:llä pikku rattaalla normaalin 2 sijaan.
Jäsen #606
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
P100 perässä ei ole lukkoa ainakaan vakiona, mutta GL -mallin pikkutranshitissa on, ja perä on sama.
-
- Viestit: 1043
- Liittynyt: To Maaliskuu 4. 20:06:31 2004
- Paikkakunta: pohjois-suomi
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
omassani on lukko. mallista en tiedä. lisävarusteena saanut lukon ostettua..samiharju kirjoitti:P100 perässä ei ole lukkoa ainakaan vakiona, mutta GL -mallin pikkutranshitissa on, ja perä on sama.
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: Ti Syyskuu 10. 9:48:44 2002
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Upataan hieman vanhaa aihetta. Osaisko joku sanoa, mikä perävälitys löytyy bensakoneisesta peesatkusta.
Dieselissä käsittääkseni 4.63 ?
Dieselissä käsittääkseni 4.63 ?
-Ford Sierra 2,3 - 86 DTic powered by Pajero
-Ford Escort -90 XR3i cabriolet
-Ford Taurus Sho 1989 3.0 24v Yamaha
-Peugeot 407 coupe 2.7 hdi
-Mitsubishi Grandis 2.0 DID
-Chevrolet Chevy Van 6.2d - 89 starcraft
-MB 300TD - 82 w123
-MB 309 -86
-Mitsubishi Canter 2.8 -99 Tdi
-Smart Fortwo cabriolet - 01
-Ford Escort -90 XR3i cabriolet
-Ford Taurus Sho 1989 3.0 24v Yamaha
-Peugeot 407 coupe 2.7 hdi
-Mitsubishi Grandis 2.0 DID
-Chevrolet Chevy Van 6.2d - 89 starcraft
-MB 300TD - 82 w123
-MB 309 -86
-Mitsubishi Canter 2.8 -99 Tdi
-Smart Fortwo cabriolet - 01
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Sama välitys kaikissa. Sen takia ei paljoa satasta kovempaa viitti ajaa..
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: Ti Syyskuu 10. 9:48:44 2002
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Hmmm.... Ja näissä peesatkujen vaihdelaatikossa oli muistaakseni transitin välitykset.Jari H kirjoitti:Sama välitys kaikissa. Sen takia ei paljoa satasta kovempaa viitti ajaa..
Huutaa kyllä tosiaan tajuttomasti satasen vauhdissa...

-Ford Sierra 2,3 - 86 DTic powered by Pajero
-Ford Escort -90 XR3i cabriolet
-Ford Taurus Sho 1989 3.0 24v Yamaha
-Peugeot 407 coupe 2.7 hdi
-Mitsubishi Grandis 2.0 DID
-Chevrolet Chevy Van 6.2d - 89 starcraft
-MB 300TD - 82 w123
-MB 309 -86
-Mitsubishi Canter 2.8 -99 Tdi
-Smart Fortwo cabriolet - 01
-Ford Escort -90 XR3i cabriolet
-Ford Taurus Sho 1989 3.0 24v Yamaha
-Peugeot 407 coupe 2.7 hdi
-Mitsubishi Grandis 2.0 DID
-Chevrolet Chevy Van 6.2d - 89 starcraft
-MB 300TD - 82 w123
-MB 309 -86
-Mitsubishi Canter 2.8 -99 Tdi
-Smart Fortwo cabriolet - 01
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: P100 Lavasierramiehet ohoi..
Ite aattelin vaihtaa välityksen Caprin 3.09:iin.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.