sit siitä on hyötyä ku lyö siihen 1.6l kaneen isot venttiilit, kalvaa sen ja kattoo ne puristukset kohilleen. suoraa päälle läntättynä muistaakseni tulee lähelle 11:1
Ja turha siihen on sitä vakionokkaa laittaa, hyötyä katoaa sen siliän tien. Ees joku mieto vääntönokka sit.
Ite tein kaverille moottorin niin.. alakerrasta kaikki samanpainoseks, +0.5mm männät, lohkotasosta 0.5mm pois, kannesta reilu milli muistaakseni pois, kanavat kaivelin 2l kaasari kannesta, siihen isot venttiilit, 300asteinen nenäkeppi missä alue oli muistaakseni 2000-7000, pakosarjaks marteliusta, siihen 2.5" ränniä koko matka perään ja imupuolelle 38/38 dgas kaasutin, niin ja imusarjan ja kaasuttimen väliin tuli ~2cm korotuspala. Vauhtipyörästä puolet painosta pois ja nokkapyörä/apulaitepyörä alumiinisiks.
Koneesta tuli ihan helvetin herkkä ja kyl se ainakin rs2k eskortin(etuveto 150hp?) nokki mennentullen

Älä ymmärrä, itke ja raivoa.