Suomessahan on pitänyt palaa myös parkit ajovalojen lisäksi ja 0903-wd.pdf manuskasta ei löydy mitään selitystä kuinka tämä on toteutettu. Olen tässä kelaillut kaaviota ees taas ja ainakaan vielä ei ole minulle auennut kuinka parkit voisi tuolla automagiikalla syttyä ja siksipä tulin siihen johtopäätökseen että on suomi modaus johon olisi kiva löytää kytkikset.
Tarkoitushan minulla on modata päiväajovaloautomatiikka tukemaan led huomiovaloja. Eli normiajovalot ei palaisi ennen kuin valokatkaisimesta päälle laitetaan. Toki pystyn tämän tekemään ilman kytkiksiäkin, mutta pikkaisen kun ymmärtäisi kuinka nykyinen systeemi on toteutettu pystyisi tekemään hienostuneemmat kytkennät jotka integroituu "saumattomasti" Sierran hienostuneeseen sähköjärjestelmään.

Sitten vielä spekulaatio modista: Sen verran tuosta kaaviosta olen arponut että releet B ja II on turhia. Joskin II releelle joutuu tekemään yhden yliheiton jotta oikea ajovalo palaisi. Toi kyseinen rele kytkee ajovalot sarjaan päiväajovalotoiminnolla, eli työntää +12V oikean ajovalon maadoitukseen josta se menee härösti sulakkeiden läpi vasempaan ajovaloon ja siitä maihin. Näin jännite puolittuu valoille. Jos joskus kohtaat Sierran jossa oikea valo palaa himmeämmin, niin se johtuu tuosta perhanan maadoitus/sarjakikkailusta. B releen pystyy helposti modaamaan sammuttamaan led huomiovalot kun ottaa valojen syötön sulakkeelta 23 ja ajaa releen läpi valoille nykyisellä ohjauksella. Teen jonninmoisen ohjeen tästä operaatiosta jahka valmistuu... Mutta se kytkis pliis, ettei tarttee niin hirveesti ettiä kuinka noi parkit syttyy nykyisellään?