
komeesti nous jotain savuakin rattiakselin välistä samana päivänä ,loppu kyl nopeesti, repäsin toisen takavalon liittimen irti , oli vedelly jotenkin jostain vähän oikoseen.. suatana!!
Valvoja: CRSC Hallitus
Vaivattomin tapa on viedä auto korjaamollepetri1234 kirjoitti:nojoooo, nyt ois vissiin laakerin vaihto rojektia, aattelinpa kysästä vaivattominta tapaa vaihtaa takapyörän laakeriautossa on 2wd cosworthin taka-akselisto ja hilppeet. ei vaan oo tarvinnu tätäkään koskaan vaihtaa...
Joo tais muuten olla, vissiin 42 hylsyllä aukaisin kun ei ollut 41 tai jotain sinne päin.coss kirjoitti:Oli muistaakseni isompi se mutteri, jopa 41 ? Kuskinpuolella on vääränkätinen kierre. Yhdessäkään paketissa ei ole tullut oikeaa mutteria, vaan ne ovat olleet aina apukuskinpuolelle missä on normaali kierre.
Yhdestä korjasin "risan" laakerin ihan vaan kiristämällä oikeaan tiukkuuteenpetri1234 kirjoitti:ja tuo kiristys justiin, hyvä tietää että saa vetää sen sit kans kiinni asti.
jep näitäkin on ollut, pitää testata ennekun menee laakerikaupoillevauhtipete kirjoitti:Joo tais muuten olla, vissiin 42 hylsyllä aukaisin kun ei ollut 41 tai jotain sinne päin.coss kirjoitti:Oli muistaakseni isompi se mutteri, jopa 41 ? Kuskinpuolella on vääränkätinen kierre. Yhdessäkään paketissa ei ole tullut oikeaa mutteria, vaan ne ovat olleet aina apukuskinpuolelle missä on normaali kierre.
Mulla on pari kertaa tullut molemmat mutterit, kyllähän se vissiin olis hyvä vaihtaa mutta käyttiksissä ainakin on kestänyt vanhallakin sen pari kertaa mitä taas ei ole tullut mukana.Yhdestä korjasin "risan" laakerin ihan vaan kiristämällä oikeaan tiukkuuteenpetri1234 kirjoitti:ja tuo kiristys justiin, hyvä tietää että saa vetää sen sit kans kiinni asti.
Voi olla että tulee noin mutta varaa sen verran aikaa että jos ei tule niin napa pitää ottaa irti, ei muista enää.petri1234 kirjoitti:nonin, aattelin ruveta tekeen tota vetarijumppaa niin lentääkös perästä öljyt kankaalle kun ottaa perän päästä auki ne 8? kuusiokolo pulttia ja nyppäsee vetarin lattialle?
eikait tuos nyt muuta jouvu purkaan kun sen ison keskipultin ja perän päästä niin pitäs tulla vetarin poiS?
On eroja, iS perä mun tietääkseni 7" ja cossu 7,5" eli iS vetarit on luultavasti pidemmät ja muistelisin lukeneeni että on myös ohuemmat ja eri laipalla?petri1234 kirjoitti:Oks noissa coswortin / scorpion / Issän takakelkoissa, vetareissa niin eroja?
tuos nyt muutama kuva mikä systeemi siel on kiinni, onks tuo coswortista vai mistä se on.. vaikeeta ostaa noita vetarin päitä ku ei tiiä mistää vittuakaan![]()
Onko sula ollu alunperin jenkakellollinen mittaristo autossa? Jos ei niin sit ei toimi suoraan..petri1234 kirjoitti:tossa hajin kaverilta pari mittaristoa mitä se sano että ois kiekkamittarit itellään toiminu, tuos koitin niin ei..
voiskos tosta koittaa vetää johtoja mittarin takaa, kierrosluku mittari tulee siis 3 8mm pultilla kiinni tuonne kehikkoon, niihin sisäpuolelta kolvattu 3 johtoa, sininen keltainen ja punainen.
niin jos noista kiskasis piuhat suoraan jonnekkin? meneekö koko paska sekasin?
mikähän lie noista sitten puolalle ja ja ? ei huvittas erillista laittaa jos ton sais kuntoon vaikka noin?
Veikkaan että siel on juotoksissa vikaa.. Ei noi muute kyl hajoo.. Tai sit on katkos siinä vihreessä piuhassa mikä tulee puolalta mittarille.petri1234 kirjoitti:onkos siihen kukaan keksiny että voisko ne piuhat vetää tuolta kannoista vai saako kukaan kuvista selvää tuosta osoitteesta mihin lisäsin niitä?
sitten vielä semmosta että riittääkö pelkkä öljypohjan vaihto 4wd moottoriin että voin lyyä sen tuohon nykyseen ja vetoja? tuos ois nyt 4wd kone tarjolla naapurissa.
Ei ole tarkkaa tietoa mutta mutuna veikkaisin että öljypumpussa ja koneen korvissa korkeintaan eroa ja nehän saat omasta koneesta.petri1234 kirjoitti:sitten vielä semmosta että riittääkö pelkkä öljypohjan vaihto 4wd moottoriin että voin lyyä sen tuohon nykyseen ja vetoja? tuos ois nyt 4wd kone tarjolla naapurissa.
vauhtipete kirjoitti:Ei ole tarkkaa tietoa mutta mutuna veikkaisin että öljypumpussa ja koneen korvissa korkeintaan eroa ja nehän saat omasta koneesta.petri1234 kirjoitti:sitten vielä semmosta että riittääkö pelkkä öljypohjan vaihto 4wd moottoriin että voin lyyä sen tuohon nykyseen ja vetoja? tuos ois nyt 4wd kone tarjolla naapurissa.
Imuputki saattaa olla erilainen, ei mitään ihmeellisempää.petri1234 kirjoitti:mites tuo öljypumppu tuohon vaikuttaa?