jeddah kirjoitti:Kannen laskun kanssa tarkkana jos ihan perusbensalla ajelette, siinä on aika korkeet puristukset kuitenkin. Ja jos kannen irrottaa niin kantsii ne pyörrevirtausseinämät kuitenkin snurrailla sieltä palotiloista... Sit sitä vähän joutaa laskeakin. Nokkien teettämisellä tarkoitin, että pistää ne vanhat hiottaviksi, en nyt muista kuka tai mikä niitä teki, mutta erinäisiä satasia maksanee. Säädettävät nokkapyörät on kans kova sana. Ja ohjelmoitava ruisku on aina hyvä keksintö, se orkkis menee hivenen sekasin kun konetta kovasti muuttelee.
...Noillakin tosin ihmettelen jos yli 150hv penkitetään, eli helpompaa ja halvempaa lie kuitenkin vaihtaa koko pannu johonkin toiseen..

Juu ajellaa ihan 98

NIi kyllä kyllä, joo no pitää sitä sitten harkita. Voisko RallyRace tehdä niitä hommia, tai sitten joku klubilainen? Nii no varmasti, mutta pitäs päästä pienellä budjetilla, ku tää mylly tulee jäärata rassiin ja jos onnistuu hyvon ja kestää, nii sitten käyttöautoo myös

Nii eli meinaat sitä, että jos tekkee nuo yllämainitut, nii ei toimi enää orkkis ruisku? Ja mitä tarkotat sillä että menee sekasin? ei toimi?

Ja tää on tällänen pilotti hanke, eli lähen ihan tyhjältä pöydältä ja ajan kanssa ku en oo ennen vielä tehny näitä hommia, ja nyt ois korkee aika opetella! Ja sitten toinen iso kysymys mistä noita osia saa nokkapyöriä yms...?
NIihän se varmasti ois, mutta ku ois tarkoitus säilyttää "orkkis" kone

Varmaa sitten ois helpoin ku heittäs vaan suoraan jonku ahtimen kii, ilman mitää muutoksia ja ajelis minkä kestäs

Mutta himottas nii paljon sellane pikkase piristetty kova ääninen kunnon vapari!
