
Auto siis -92 sierra, 2.0i dohc-koneella. Tulpat, tulpanjohdot, jakajan kansi ja pyörä, ja bensansuodatin vaihdettu eikä tehny mitään.
Alkaa jo hävettään moinen, vaikka yksinkin ajais. Hirviää kyntämistä. Niinku kiveen ajais kilometrin välein.

Valvoja: CRSC Hallitus
Kiitän! Ja sitte yks kerrallaan tutkimaan...Teemu.R kirjoitti:Noissa voi olla vika niin monessa paikassa.. Pitää vaan lähtee hakemaan siitä halvimmasta osasta.MAPin langat noista kannattaa putsailla. Kaasuläpän asennon tunnistin on kanssa kova sana näissä nykimistapauksissa, mutta kuten sanottu vika voi olla melkein missä vaan akselilla bensa-virta. Joskus jopa virtalukon pohjasta saattaa löytyä vika sähköjen pätkimiseen, niinikään ne iänkuulut johtosarjojen liitokset. Niin ja joillakin on ollut tankissa niin paljon paskaa, että välillä tukkinut sihtiä, kun sopivasti siellä lilluu..
Nimim. Itellä ei kylläkää ole koskaan ollu dohc:a
Tarkoittanet liene MAF:fin (ilmamassamittari) lankoja?Teemu.R kirjoitti: MAPin langat noista kannattaa putsailla.
Juu, on. MAP, jossa sisällä kalvo. MAF, jossa ne kuumalangat.Teemu.R kirjoitti:Eikös tässä ollutkaan kyse dohc:sta? Eikös noissa tuplanenä peleissä ole MAPpi?nprteam kirjoitti:Tarkoittanet liene MAF:fin (ilmamassamittari) lankoja?
Ei tunnu vaikuttavan vaikka surraisi useampaan kertaan ennen starttia... Eli kääntää käyntiasentoon ja oottaa surraamisen loppumista.RD kirjoitti:Vaikuttaako startin pituuteen se, odottaako paineennoston eli bensapumpun surinan loppumisen ennen starttaamista?