Viesti
Kirjoittaja Tuksu » Ma Heinäkuu 15. 20:07:32 2013
Ja täällä jatkuu ongelmat, viime keskiviikkona korjaamolla vaihdettiin apparin puolen kääntölaakeri sekä kolmiotuki yläpäähän. Lisäksi vielä pyysin tarkastamaan sen vetarin kiinnityspultin kireyden (en sitten tiedä oliko siinä löysiä, kun ei tullut kysyttyä).
Tänään sitten alkoi jälleen pitää samanlaista ääntä ja kolinaa, kuin ennen tuon yläpään vaihtamista. Lisäksi kuuluu voimakas napse, kun autolla ajaa about 10-30km/h ja kääntää jompaan kumpaan suuntaan. 50km/h kovemmissa vauhdeissa ei sitten kuulu enää mitään.
Onko vetari nyt sitten lopullisesti finito? Kilsojahan oli se 145tkm jo mittarissa.. Ja ravistusta on 1 ja 2:s vaihteiden ajan, sen jälkeen helpottaa.
Alkaa vaan hiljalleen oleen into menny koko autoon, kun koko ajan jotain ongelman poikasta.
Jäsen #794
-Mondeo Wagon ST-line hybrid -20
-FWD heroes MK1 Focus N/A by JTK Composites
ex-Escort MK5b 1.8 -93 "Sport Saloon", ex- Focus ST -07, ex-Fiesta ST -14, ex-Focus ST TDCI -15,
ex-Mondeo MK3 2.0 -01, ex-Focus ST170 -02 x 2, ex-Focus Ti-VCT Sport Wagon -05, ex-Mondeo ST220 -03, ex-Focus RS -09, ex-Focus ST TDCI Wagon -16, ex-Focus 1.5 HB 182hp ST-line -20