Mondeon soittimen virrat/ sähkökaavio

Tekninen keskustelu, kun kyseessä ei ole mitään tiettyyn malliin, vaan jotain muuta tekniikkaan liittyvää.

Valvoja: CRSC Hallitus

kaku

Mondeon soittimen virrat/ sähkökaavio

Viesti Kirjoittaja kaku » Ke Heinäkuu 3. 19:59:22 2013

Sattui pieni haaveri kun soitinta laitoin -02 mondeo st220. Eli ne johtosarjat mitkä tulee soittimelle..Din-pistoke ja yksi leveämpi liitin jossa jatkuva virta ja virtalukolta virta ym. Johdon väri perusauton puolella on oranssi/musta mutta adapterissa on keltainen ja siitä olen saanut virrat katoamaan ja soittimessa ei pysy säädöt muistissa. Olen sulakkeet mielestäni käynyt läpi mutta sieltä ei löytynyt vikaa! Mistähän päin lähden katkosta etsimään? Sähkökaaviosta olisi kovasti apua! Kiitos etukäteen!

kaku

Re: Mondeon soittimen virrat/ sähkökaavio

Viesti Kirjoittaja kaku » To Heinäkuu 4. 9:10:19 2013

kaku kirjoitti:Sattui pieni haaveri kun soitinta laitoin -02 mondeo st220. Eli ne johtosarjat mitkä tulee soittimelle..Din-pistoke ja yksi leveämpi liitin jossa jatkuva virta ja virtalukolta virta ym. Johdon väri perusauton puolella on oranssi/musta mutta adapterissa on keltainen ja siitä olen saanut virrat katoamaan ja soittimessa ei pysy säädöt muistissa. Olen sulakkeet mielestäni käynyt läpi mutta sieltä ei löytynyt vikaa! Mistähän päin lähden katkosta etsimään? Sähkökaaviosta olisi kovasti apua! Kiitos etukäteen!
Toivottavasti joku ymmärsi mitä yritin kysyä :wink: Löytyisikö linkkiä mistä saisi sähkökaavion kyseiseen autoon, se auttaisi jo paljon?

olafu

Viesti Kirjoittaja olafu » To Heinäkuu 4. 11:36:44 2013

Sulake nro. 72, 20A. Radion jatkuva virta, oranssi-musta johto. Virtalukkoheräte eli katkeava virta tulee sulakerasiasta sulakkeelta nro. 69 (7.5A) kelta-vihreänä, mutta sen väri vaihtuu matkalla ja on mankan päässä sini-musta. Kyseinen sulakerasia on kojelaudan alla kuskin jalkatilassa.

Maat: Musta-keltanen, musta-vihree.

Pinninumerot:
1. jatkuva virta
2. maa
3. katkeava virta
4. parkit/mittarivalot (väri: oranssi-musta, lienee ohuempi kuin tuo toinen)
6. maa
Viimeksi muokannut olafu, To Heinäkuu 4. 11:57:29 2013. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606

kaku

Viesti Kirjoittaja kaku » To Heinäkuu 4. 11:55:51 2013

olafu kirjoitti:Sulake nro. 72, 20A. Radion jatkuva virta, oranssi-musta johto. Virtalukkoheräte eli katkeava virta tulee sulakerasiasta sulakkeelta nro. 69 (7.5A) kelta-vihreänä, mutta sen väri vaihtuu matkalla ja on mankan päässä sini-musta. Kyseinen sulakerasia on kojelaudan alla kuskin jalkatilassa.
Kiitos paljon Olafu..katsompa uudelleen ja vähän tarkemmin :wink:

kaku

Viesti Kirjoittaja kaku » To Heinäkuu 4. 16:23:22 2013

kaku kirjoitti:
olafu kirjoitti:Sulake nro. 72, 20A. Radion jatkuva virta, oranssi-musta johto. Virtalukkoheräte eli katkeava virta tulee sulakerasiasta sulakkeelta nro. 69 (7.5A) kelta-vihreänä, mutta sen väri vaihtuu matkalla ja on mankan päässä sini-musta. Kyseinen sulakerasia on kojelaudan alla kuskin jalkatilassa.
Kiitos paljon Olafu..katsompa uudelleen ja vähän tarkemmin :wink:
Sieltähän se palanut sulake löytyi..olin katsonut huolimattomasti ja varmaan samoja sulakkeita useamman kerran :-&

Vastaa Viestiin