Mondeon soittimen virrat/ sähkökaavio
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Mondeon soittimen virrat/ sähkökaavio
Sattui pieni haaveri kun soitinta laitoin -02 mondeo st220. Eli ne johtosarjat mitkä tulee soittimelle..Din-pistoke ja yksi leveämpi liitin jossa jatkuva virta ja virtalukolta virta ym. Johdon väri perusauton puolella on oranssi/musta mutta adapterissa on keltainen ja siitä olen saanut virrat katoamaan ja soittimessa ei pysy säädöt muistissa. Olen sulakkeet mielestäni käynyt läpi mutta sieltä ei löytynyt vikaa! Mistähän päin lähden katkosta etsimään? Sähkökaaviosta olisi kovasti apua! Kiitos etukäteen!
-
Re: Mondeon soittimen virrat/ sähkökaavio
Toivottavasti joku ymmärsi mitä yritin kysyäkaku kirjoitti:Sattui pieni haaveri kun soitinta laitoin -02 mondeo st220. Eli ne johtosarjat mitkä tulee soittimelle..Din-pistoke ja yksi leveämpi liitin jossa jatkuva virta ja virtalukolta virta ym. Johdon väri perusauton puolella on oranssi/musta mutta adapterissa on keltainen ja siitä olen saanut virrat katoamaan ja soittimessa ei pysy säädöt muistissa. Olen sulakkeet mielestäni käynyt läpi mutta sieltä ei löytynyt vikaa! Mistähän päin lähden katkosta etsimään? Sähkökaaviosta olisi kovasti apua! Kiitos etukäteen!

-
Sulake nro. 72, 20A. Radion jatkuva virta, oranssi-musta johto. Virtalukkoheräte eli katkeava virta tulee sulakerasiasta sulakkeelta nro. 69 (7.5A) kelta-vihreänä, mutta sen väri vaihtuu matkalla ja on mankan päässä sini-musta. Kyseinen sulakerasia on kojelaudan alla kuskin jalkatilassa.
Maat: Musta-keltanen, musta-vihree.
Pinninumerot:
1. jatkuva virta
2. maa
3. katkeava virta
4. parkit/mittarivalot (väri: oranssi-musta, lienee ohuempi kuin tuo toinen)
6. maa
Maat: Musta-keltanen, musta-vihree.
Pinninumerot:
1. jatkuva virta
2. maa
3. katkeava virta
4. parkit/mittarivalot (väri: oranssi-musta, lienee ohuempi kuin tuo toinen)
6. maa
Viimeksi muokannut olafu, To Heinäkuu 4. 11:57:29 2013. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen #606
-
Kiitos paljon Olafu..katsompa uudelleen ja vähän tarkemminolafu kirjoitti:Sulake nro. 72, 20A. Radion jatkuva virta, oranssi-musta johto. Virtalukkoheräte eli katkeava virta tulee sulakerasiasta sulakkeelta nro. 69 (7.5A) kelta-vihreänä, mutta sen väri vaihtuu matkalla ja on mankan päässä sini-musta. Kyseinen sulakerasia on kojelaudan alla kuskin jalkatilassa.

-
Sieltähän se palanut sulake löytyi..olin katsonut huolimattomasti ja varmaan samoja sulakkeita useamman kerrankaku kirjoitti:Kiitos paljon Olafu..katsompa uudelleen ja vähän tarkemminolafu kirjoitti:Sulake nro. 72, 20A. Radion jatkuva virta, oranssi-musta johto. Virtalukkoheräte eli katkeava virta tulee sulakerasiasta sulakkeelta nro. 69 (7.5A) kelta-vihreänä, mutta sen väri vaihtuu matkalla ja on mankan päässä sini-musta. Kyseinen sulakerasia on kojelaudan alla kuskin jalkatilassa.