Sierran lämppäri
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 20:15:05 2004
- Paikkakunta: Joensuu
Sierran lämppäri
Elikkä potilas on tällä kertaa -90 Sierra kaasari DOHC:llä.
Ja potilaan hätä on se, että hyttiin ei tule yhtään, siis ei todellakaan yhtään lämmintä ilmaa vaikka kone lämpenee ihan normaalisti. Sen verran pääsin tuota tutkimaan, että ne lämmönsäätövipstaakit pelaa ja liikuttaa sitä läppää kojetaulun alla niinkun pitääkiin, samoin puhallin toimii kuten pitääkin. Eli vika on siis ilmeisesti kennossa tai jossain muualla konehuoneen puolella.
Auton edellinen omistaja sen verran kertoi, että toissa syksynä ja viime talvena lämppäri toimi niinkuin pitikin, mutta sitten ensimmäisillä kovilla pakkasilla oli lähtenyt autolla töihin ja muutaman kilsan ajon jälkeen työpaikan pihassa huomasi, että koneen lämmöt oli lähes tapissaan. Nesteet oli olleet liian laihat ja vetäneet yöllä jäihin. Auto seisoi kuulemma vielä pari tuntia pakkasessa, jonka jälkeen auto oli saatu sulamaan sisälle ja sulatuksen jälkeen oli sitten kaadettu raakaa jäähdytysnestettä nesteen sekaan. Tämän jälkeen autoon ei kuulemma ole tullut koskaan lämpöä sisälle, mitä lie kyseisessä tapahtumassa sattunut, jokin syy-seuraussuhde näillä luulisi olevan.
Mitähän tuolle nyt sitten osaisi ruveta tekemään? Saako jollain helposti selville onko kenno ihan totaalisen tukossa vai onko siellä vaan ilmalukko jossain? Ja onko noista jäähdytysjärjestelmän puhdistusaineista mihinkään? Alkaisi olemaan sellaiset ilmat, että olisi hyvä saada jo hieman lämpöä koppiinkin..
Ja potilaan hätä on se, että hyttiin ei tule yhtään, siis ei todellakaan yhtään lämmintä ilmaa vaikka kone lämpenee ihan normaalisti. Sen verran pääsin tuota tutkimaan, että ne lämmönsäätövipstaakit pelaa ja liikuttaa sitä läppää kojetaulun alla niinkun pitääkiin, samoin puhallin toimii kuten pitääkin. Eli vika on siis ilmeisesti kennossa tai jossain muualla konehuoneen puolella.
Auton edellinen omistaja sen verran kertoi, että toissa syksynä ja viime talvena lämppäri toimi niinkuin pitikin, mutta sitten ensimmäisillä kovilla pakkasilla oli lähtenyt autolla töihin ja muutaman kilsan ajon jälkeen työpaikan pihassa huomasi, että koneen lämmöt oli lähes tapissaan. Nesteet oli olleet liian laihat ja vetäneet yöllä jäihin. Auto seisoi kuulemma vielä pari tuntia pakkasessa, jonka jälkeen auto oli saatu sulamaan sisälle ja sulatuksen jälkeen oli sitten kaadettu raakaa jäähdytysnestettä nesteen sekaan. Tämän jälkeen autoon ei kuulemma ole tullut koskaan lämpöä sisälle, mitä lie kyseisessä tapahtumassa sattunut, jokin syy-seuraussuhde näillä luulisi olevan.
Mitähän tuolle nyt sitten osaisi ruveta tekemään? Saako jollain helposti selville onko kenno ihan totaalisen tukossa vai onko siellä vaan ilmalukko jossain? Ja onko noista jäähdytysjärjestelmän puhdistusaineista mihinkään? Alkaisi olemaan sellaiset ilmat, että olisi hyvä saada jo hieman lämpöä koppiinkin..
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
-
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 20:15:05 2004
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Sierran lämppäri
Eilen kun ajon jäljiltä tunnustelin, niin tuntuivat vähän haaleilta. Saatoi olla hyvinkin, että olivat vähän moottorin kupeesta vaan saaneet lämpöä.. Nyt käyttelin puolisen tuntia pihassa ja ihan olivat niin kylmiä molemmat (kennolle menevä ja tuleva) kun voivat vaan olla.henu kirjoitti:Lämpeekö ne kennolle menevät letkut ?
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1126
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 23:38:07 2002
- Paikkakunta: Äänekoski westside..
Re: Sierran lämppäri
Kokeileppas silleen että otat konehuoneen puolelta kennolle menevät letkut irti ja liitä ne toisiinsa.
Käyttele moottori lämpimäks ja kokeile onko letkut sitten lämpimät.. ?
Tossa on tullut pari vastaavanlaista vikaa vastaan ja molemmissa syypää on ollut lämppärin kenno (tukossa)
Kennon sisällä putkissa on muoviset (tjmv. materiaalia) spiraalit jotka ajan myötä haprastuu ja tukkii kennon.
Kokeile huuhdella kenno ja testaa miten hyvin se virtaa..
Käyttele moottori lämpimäks ja kokeile onko letkut sitten lämpimät.. ?
Tossa on tullut pari vastaavanlaista vikaa vastaan ja molemmissa syypää on ollut lämppärin kenno (tukossa)
Kennon sisällä putkissa on muoviset (tjmv. materiaalia) spiraalit jotka ajan myötä haprastuu ja tukkii kennon.
Kokeile huuhdella kenno ja testaa miten hyvin se virtaa..
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1126
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 23:38:07 2002
- Paikkakunta: Äänekoski westside..
-
- Viestit: 289
- Liittynyt: Ma Toukokuu 10. 20:15:05 2004
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Sierran lämppäri
Henkku kirjoitti:Onks vika selvinnyt ?
En jaksanut selvitellä asiaa sen tarkemmin, vaan myin auton eteenpäin. Ei oo itellä tiloja missä tehdä ja piharemonttina ei tuommoset ennalta tuntemattomat, mahdolliset isotkin vikakohteet parinkympin pakkasessa oikein innosta. Kiitokset kuitenkin vastauksista!
-
- Viestit: 182
- Liittynyt: La Maaliskuu 21. 12:42:27 2009
Re: Sierran lämppäri
Meikän kakkosautossa ihan sama vika. Puhallin oli rikki, vaihdoin moottorin niin johan lämpeni taas. Kului vähän aikaa kun piti aamulla lähteä reissuun oli ollut yöllä semmonen -20. Jostain syystä tarkistin jotain pellin alta varmaa lisäsin öljyä ja huomasin että paisari on täynnä loskaa. Oli kiire niin koitin laittaa kylmiltään ihan käyntiin. Rohisi vähän aikaa ja lähti hyvin käymään.
Jossain vaiheessa lopetti puhaltamasta lämmintä muutaman viikon aikana. Nesteitä vähän terästettiin kyllä. Välillä huomattu tosiaan että lämmöt pomppaa melkein tappiin äkillisesti lähdön jälkeen mutta palautuvat kohtapuoliin. Tämä viime keväänä. Nyt menee normilämmöillä muttei lämmitä.
Mietin että jos sieltä ois vesipumpusta irronnu jotain kun lätkäytti jäätyneenä käymään mutta ei se kesälläkään nosta lämpöja liikaa joten johtuu ehkä kennosta kun vesi kiertää. Kerron jos jostain löytyy ratkaisu.
Jossain vaiheessa lopetti puhaltamasta lämmintä muutaman viikon aikana. Nesteitä vähän terästettiin kyllä. Välillä huomattu tosiaan että lämmöt pomppaa melkein tappiin äkillisesti lähdön jälkeen mutta palautuvat kohtapuoliin. Tämä viime keväänä. Nyt menee normilämmöillä muttei lämmitä.
Mietin että jos sieltä ois vesipumpusta irronnu jotain kun lätkäytti jäätyneenä käymään mutta ei se kesälläkään nosta lämpöja liikaa joten johtuu ehkä kennosta kun vesi kiertää. Kerron jos jostain löytyy ratkaisu.
Escort Roadless 1.1 -84
Sierra 2.0 -84
Transit GL 2.5 -90
Mondeo GT 2.5 -98
myydään osia
Pappa tunturi -84
Sierra 2.0 -84
Transit GL 2.5 -90
Mondeo GT 2.5 -98
myydään osia
Pappa tunturi -84
-
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
- Viesti:
Re: Sierran lämppäri
Multa löytyy uusi kenno varastosta jos on kiinnostusta.
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 1126
- Liittynyt: La Joulukuu 21. 23:38:07 2002
- Paikkakunta: Äänekoski westside..
Re: Sierran lämppäri
Niistä kennon spiraaleista lähtee sellasta ruskeaa pientä murua kiertoon. jos sitä paisarissa on niin melkovarmaan siihen ei auta kun kennon vaihto..
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Onko porukalla kokemusta kuinka kauan alkuperäinen lämppäri (kenno) kestää? Itselläni olisi paha aavistus, että käyttiksestä vuotaisi kenno jäähdytysnestettä, kun sitä häviää. Potilas on kuuluisa 2.0 Dohc, josta on kansi jo korjattu, joten sitä ei kannata ehdottaa
Syyläri vaikuttaisi olevan ehjä.
Apuja:
-kenno 100% varmuudella alkuperäinen
-moottorin lämmöt ok
-kabiiniin pukkaa kyllä lämpöä
-nestettä häviää noin. 1-2d 4-5kk
-ei helposti havaittavia neste vuotoja
-ei vanukasta öljyssä
Voinko testata kennon kunnon ilman koetaulun purkua vai täytyykö alkaa jumppaamaan

Apuja:
-kenno 100% varmuudella alkuperäinen
-moottorin lämmöt ok
-kabiiniin pukkaa kyllä lämpöä
-nestettä häviää noin. 1-2d 4-5kk
-ei helposti havaittavia neste vuotoja
-ei vanukasta öljyssä
Voinko testata kennon kunnon ilman koetaulun purkua vai täytyykö alkaa jumppaamaan

-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Sierran lämppäri
aikas nopeesti ikkunat alkaa vetämään huuruun ja ilma kajuutassa alkaa haisemaan glykolille,samoin lattiamatot kastuvat.
jos ei kiinnosta kennoa purkaa irti niin koita ensin onko lattiamatot kuivat,tosin kennosta valuva neste pääsee muistaakseni Sierrassa valumaan lattiamaton alle eli kynnyslistat irti ja mattoa ylös niin näkee onko siellä kosteutta.
jos ei kiinnosta kennoa purkaa irti niin koita ensin onko lattiamatot kuivat,tosin kennosta valuva neste pääsee muistaakseni Sierrassa valumaan lattiamaton alle eli kynnyslistat irti ja mattoa ylös niin näkee onko siellä kosteutta.
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: Sierran lämppäri
Tai sit jos haluaa askarrella niin kennosta letkut irti, alalähtöön tulppa, ylempään kirkas letku ja sovite että saa paineilmaa sisään.
Kenno ja letku ihan piripintaan vettä ja 1bar painetta niin pitäis näkyä väheneekö vesi letkussa.
Reiät on yleensä niin pieniä että voi hetken aikaa mennä ennenkuin mitään tapahtuu.
Toi märkä matto on vähän huono testi tähän aikaan vuodesta.
Kesähelteellä taas ihan päivänselvä juttu.
Toki sen glykolin kyllä tuntee sormilla jos sitä siellä on.
Kenno ja letku ihan piripintaan vettä ja 1bar painetta niin pitäis näkyä väheneekö vesi letkussa.
Reiät on yleensä niin pieniä että voi hetken aikaa mennä ennenkuin mitään tapahtuu.
Toi märkä matto on vähän huono testi tähän aikaan vuodesta.
Kesähelteellä taas ihan päivänselvä juttu.
Toki sen glykolin kyllä tuntee sormilla jos sitä siellä on.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- CRSC Jäsen 2021
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Ti Helmikuu 22. 21:47:47 2005
- Paikkakunta: Kärkölä
- Viesti:
Re: Sierran lämppäri
Maistaa sitä lientä siinä matossa... Selvii hyvin nopeesti mitä se on
Mertie pub & 3D
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Kiitos nopeista vastauksista. Tosiaan ikkunat vetää huuruun nykyään tosi helposti, joten eiköhän tapaus ole melko selvä. Matosta tosiaan hieman huono testailla nyt, kun joka päivä sataa vettä.
Täytyy jumpata viikon loppuna
Täytyy jumpata viikon loppuna
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: Sierran lämppäri
No se huurukaan ei mikään täysin varma merkki vielä ole, ikkunat kun tahtoo huurustua näillä keleillä vaikka matto olis vaan kengistä kastunut tai ikkunatiiviste vuotanut vedet sisään...
Tuulilasiin jää yleensä sellainen harmaa kalvo glukolista niin näyttää että olis koko ajan vähän huurussa.
Pestessä huomaa hyvin ja se kalvo tuli mulla ainakin tosi nopeesti takaisin.
Tuulilasiin jää yleensä sellainen harmaa kalvo glukolista niin näyttää että olis koko ajan vähän huurussa.
Pestessä huomaa hyvin ja se kalvo tuli mulla ainakin tosi nopeesti takaisin.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Vuotokaan ei kyllä ole paha, kun nesteetä vajenee niin hitaasti. Mielestäni autossa ei haise glykoli ja laseissa ei ole harmahtavaa kalvoa. Kaveri taisi kyllä kerran mainita kyydissä istuessaan, että haiskahtaa erikoiselle sisällä...
En kyllä muutakaan keksi, että minne sitä nestettä häviäisi. Pakko kait se on varmistaa toi kenno ja samassa se kyllä kannattaa vaihtaa, kun on niin v-mäisessä paikassa.
En kyllä muutakaan keksi, että minne sitä nestettä häviäisi. Pakko kait se on varmistaa toi kenno ja samassa se kyllä kannattaa vaihtaa, kun on niin v-mäisessä paikassa.
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: Sierran lämppäri
Siihen hajuun tottuu, itsekään en huomannut sitä mut pari kyytiläistä on maininnut asiasta niin kai se on uskottava 
Ja mulla sierrassa sama että vettä menee tosi vähän.
Chevyssä meni vähän enemmän ja sielläkin oli vaan kennon päässä tippa kun vaihoin sen.
Muista sit tiivistää se kennon ympärys niin ei mene ilmat kennon ohi
Ootko muuten syylärin tarkistanut?
Tai vesipumpun?

Ja mulla sierrassa sama että vettä menee tosi vähän.
Chevyssä meni vähän enemmän ja sielläkin oli vaan kennon päässä tippa kun vaihoin sen.
Muista sit tiivistää se kennon ympärys niin ei mene ilmat kennon ohi

Ootko muuten syylärin tarkistanut?
Tai vesipumpun?
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Kennon ympäryksen tiivistys, kuis tämä tapahtuu käytännössä? Tarvitsenko operaatioon jotain erityistä? Eikö kennoon tule vain ne kaksi vesiletkua konehuoneesta?vauhtipete kirjoitti:
Muista sit tiivistää se kennon ympärys niin ei mene ilmat kennon ohi
Ootko muuten syylärin tarkistanut?
Tai vesipumpun?

Silmämääräisesti tarkistin kaikki vesiliitokset ja mitään ei löytynyt.
Uus kenno on tilattu...
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Sierran lämppäri
uuden kennon mukana tulee yleensä jotain tiivistenauhaa mikä kuuluu kennon ympärille siten ettei kylmä ilma pääse kulkemaan kennon ohi lämppärinpöntön sisällä eli kaikki ilma menisi kennon läpi,muutenhan lämmitysteho laskee jos lämpimän kennon ohi tulee kylmää ilmaa.Zigu kirjoitti:Kennon ympäryksen tiivistys, kuis tämä tapahtuu käytännössä? Tarvitsenko operaatioon jotain erityistä? Eikö kennoon tule vain ne kaksi vesiletkua konehuoneesta?vauhtipete kirjoitti:
Muista sit tiivistää se kennon ympärys niin ei mene ilmat kennon ohi
Ootko muuten syylärin tarkistanut?
Tai vesipumpun?![]()
Silmämääräisesti tarkistin kaikki vesiliitokset ja mitään ei löytynyt.
Uus kenno on tilattu...
jajuu,kennoon tulee vaan ne 2letkua.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Eli kenno laitetaan tavallaan "sukkaan" jos ymmärsin oikein 

-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Sierran lämppäri
no siis kennon reunojen ympärille tulee sitä nauhaa,ei tietenkään kennon pintaan mistä ilma menee läpi.Zigu kirjoitti:Eli kenno laitetaan tavallaan "sukkaan" jos ymmärsin oikein
katso miten vanhassa kennossa on ne nauhat kun purat sen irti niin on ehkä helpompi ymmärtää sitten asia kun näkee mistä on kyse.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Kenno vaihdettu. Tosiaan kennon reunoilla oli vaahtomuovin tapaista eristettä. Vanhassa oli hyvin pieni vuoto yhdessä kulmassa.
-
- CRSC jäsen 2017
- Viestit: 1362
- Liittynyt: To Joulukuu 4. 11:48:31 2008
Re: Sierran lämppäri
Zigu kirjoitti:Kenno vaihdettu. Tosiaan kennon reunoilla oli vaahtomuovin tapaista eristettä. Vanhassa oli hyvin pieni vuoto yhdessä kulmassa.
Itseäni kiinnostaa paljonko joutu sisältä purkaan, lähinnä siis tuon kojetaulun kanssa.
Lähteekös alaosa yleensäkin irti ilman yläosan irroittamista? Vai mitä kaikkea tuossa tarkalleen piti purkaa.
Ennenkin kysellyt tätä muttei kukaan ole oikeen vastaillu kunnolla.
-
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
Re: Sierran lämppäri
kyllä se alaosa lähtee erikseen irti,repsikan puolen alaosa pois ja lämppärinpönttö irti,nykäisee pönttöä hyttiinpäin ja kenno irti,letkut toki ensin irti.
kätevää ennen kennon irroitusta olis puhaltaa paineilmalla kenno tyhjäksi konetilan puolelta kun letkut on irti niin ei tarvii siivota nesteitä kajuutasta.
kätevää ennen kennon irroitusta olis puhaltaa paineilmalla kenno tyhjäksi konetilan puolelta kun letkut on irti niin ei tarvii siivota nesteitä kajuutasta.
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Juurinkin näin. Lisätilaa tarvitseva voi irroittaa yläosankin. Tuossa vaiheessa se irtoaa näppärästi.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 1492
- Liittynyt: La Syyskuu 12. 17:56:46 2009
Re: Sierran lämppäri
Itse otin suosiolla samalla myös yläosan kun on niin helppo irrottaa
.
Mites muuten, onko Taunuksen lämppärinkenno samanlainen kuin Sierrassa? Tanarin kennoja varasto täynnä, mutta ei yhtään Sierran kennoa lähimailla jotta pääsis vertailemaan. Vuotaa kohtuu ronskisti, puhalluksen laittaa päälle, ei montaa minuuttia kun on jo niin paksu kalvo, ettei eteensä nää. Myös nesteet katoaa samalla kertaa.

Mites muuten, onko Taunuksen lämppärinkenno samanlainen kuin Sierrassa? Tanarin kennoja varasto täynnä, mutta ei yhtään Sierran kennoa lähimailla jotta pääsis vertailemaan. Vuotaa kohtuu ronskisti, puhalluksen laittaa päälle, ei montaa minuuttia kun on jo niin paksu kalvo, ettei eteensä nää. Myös nesteet katoaa samalla kertaa.
Jaguar S-Type R, 4.2l V8
Ford Ranger -07
Ford Sierra 4.6iS V8
Ford Ranger -07
Ford Sierra 4.6iS V8
-
- CRSC jäsen 2017
- Viestit: 1362
- Liittynyt: To Joulukuu 4. 11:48:31 2008
Re: Sierran lämppäri
Faktaa ei ole, mutta sanon ettei ole samanlainen. Taunuksessa kenno sijaitsee konehuoneen puolella kaikenlisäks, ei ohjaamossa kuten sierrassa.
Vaikea kuvitella että sopivuutta olisi.
Vaikea kuvitella että sopivuutta olisi.
-
- Viestit: 6809
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
- Paikkakunta: kuopio
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Tässä kuva Sierran kennosta (-92 mallista purettu)
(vasemmassa alakulmassa vuoto)
Sanokaas mistä paikkaa nämä on lämppäristä, kun huomasin, että oli tippunut pois operaatiossa ???
Näyttäisi, että on jotain huopaa niissä vähän kiinni...
ja kuinka tärkeet noi on, kun ne on nyt mun keittiönpöydällä
(vasemmassa alakulmassa vuoto)
Sanokaas mistä paikkaa nämä on lämppäristä, kun huomasin, että oli tippunut pois operaatiossa ???
Näyttäisi, että on jotain huopaa niissä vähän kiinni...
ja kuinka tärkeet noi on, kun ne on nyt mun keittiönpöydällä

Viimeksi muokannut Zigu, Ke Tammikuu 15. 9:15:07 2014. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 1492
- Liittynyt: La Syyskuu 12. 17:56:46 2009
Re: Sierran lämppäri
Ookkei, kiitos infosta. Tietää siis pistää syrjempään noi kennot.
Mulla oli tommosilla klipseillä vaijerit + joku äänieriste kiinni. Vaijerit kyllä näytti sille, että joku on ne ite halunnu vetää sinne.
Mulla oli tommosilla klipseillä vaijerit + joku äänieriste kiinni. Vaijerit kyllä näytti sille, että joku on ne ite halunnu vetää sinne.
Jaguar S-Type R, 4.2l V8
Ford Ranger -07
Ford Sierra 4.6iS V8
Ford Ranger -07
Ford Sierra 4.6iS V8
-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 259
- Liittynyt: Ma Marraskuu 5. 21:55:55 2012
Re: Sierran lämppäri
Vaijereille oli omat hieman erilaiset klipsit. Ne kyllä laitoin kiinni. Missä kohtaa tämä äänieriste oikein on?
-
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Re: Sierran lämppäri
Sierran kennojakin on ainakin kahta mallia, suorilla ja vinoilla letkulähdöillä.
That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
- CRSC jäsen 2017
- Viestit: 1362
- Liittynyt: To Joulukuu 4. 11:48:31 2008
Re: Sierran lämppäri
vauhtipete kirjoitti:Sierran kennojakin on ainakin kahta mallia, suorilla ja vinoilla letkulähdöillä.
juu ja tosiaan eri kokoisia on myös olemassa