1.4 zetec CO ja HC arvo nousee tyhjäkäynnillä?

Muihin Ford malleihin liittyvät keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Maksalaatikko
Viestit: 1335
Liittynyt: Ma Huhtikuu 22. 19:14:42 2002
Paikkakunta: Espoo

1.4 zetec CO ja HC arvo nousee tyhjäkäynnillä?

Viesti Kirjoittaja Maksalaatikko » Ma Kesäkuu 2. 10:29:02 2008

Olisko ajatuksia mistä johtuu CO ja HC-arvon nouseminen tyhjäkäynnillä?

Sen tiedän, että nokkien ajoituksessa on muutama aste heittoa jompaan kumpaan suuntaan, vaikuttasko tuo?

Tulppia, johtoja ja putsareita ei varmaan ole vaihdettu ihan hetkeen, vissiin nuokin vaikuttaa?

Nuo edellä mainitut jutut hoidan itse, mutta missäs kannattais loppu säätö ja mittaus tehdä Espoon alueella? Suosituksia..

Maksalaatikko
Viestit: 1335
Liittynyt: Ma Huhtikuu 22. 19:14:42 2002
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Maksalaatikko » Ti Kesäkuu 3. 9:15:51 2008

Tulppien, johtojen ja ilmanputsarin vaihdolla tuli kuntoon...Se siitä sitten..

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ti Kesäkuu 3. 14:38:26 2008

zetec on tarkka tulpista ja johdoista.

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ma Kesäkuu 9. 21:56:16 2008

Huomattu että johdot menee aika äkkiä rikki hatun ja tulpan välistä, alkaa lyömään läpi tulpan vartta pitkin jolloin on sekä tulppa että johto pilalla. Ei auta oli sitten mikä johto hyvänsä, motorcraft, eurowire vai mikä se oli, sitten on niitä punasia tuning johtoja ja boscheja, kaikki pettää ajanmyötä.
Jäsen #606

Vastaa Viestiin