Olisko ajatuksia mistä johtuu CO ja HC-arvon nouseminen tyhjäkäynnillä?
Sen tiedän, että nokkien ajoituksessa on muutama aste heittoa jompaan kumpaan suuntaan, vaikuttasko tuo?
Tulppia, johtoja ja putsareita ei varmaan ole vaihdettu ihan hetkeen, vissiin nuokin vaikuttaa?
Nuo edellä mainitut jutut hoidan itse, mutta missäs kannattais loppu säätö ja mittaus tehdä Espoon alueella? Suosituksia..
1.4 zetec CO ja HC arvo nousee tyhjäkäynnillä?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1335
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 22. 19:14:42 2002
- Paikkakunta: Espoo
-
- Viestit: 1335
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 22. 19:14:42 2002
- Paikkakunta: Espoo
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti:
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Huomattu että johdot menee aika äkkiä rikki hatun ja tulpan välistä, alkaa lyömään läpi tulpan vartta pitkin jolloin on sekä tulppa että johto pilalla. Ei auta oli sitten mikä johto hyvänsä, motorcraft, eurowire vai mikä se oli, sitten on niitä punasia tuning johtoja ja boscheja, kaikki pettää ajanmyötä.
Jäsen #606