Viesti
Kirjoittaja jjs » To Lokakuu 8. 20:43:56 2009
Joku innostui näemmä tarjoamaan tiuhempaa välitystä vahvemman sijaan.
Jos haluaa pitää Fordin tavarat:
- takavetocossun 7,5" perä 3,64:1 välityksellä (orig. 2wd väl.), kahden satkun heitto ei haittaa (hiuksenhalkojat voivat kompensoida renkaan halkaisijalla). Lukko on käytetyissä usein vainaa, ja pienet tasauspyörät pinnoiltaan rikkoutuneet...
- parempaa lukkoa havitteleva voi hankkia ZF:n perinteisen kilpalukon. Kuoria joutuu hieman koneistamaan. Samalla pääsee eroon rikkoutuvista tasauspyöristä. Hankala löytää.
EDIT:
- 9" motorsport -perä (FFD), en muista löytyykö välitystä joka olisi kohdillaan, yleensä kilpakäytössä tiuhalla välityksellä (esim. omassa nyt 4,67:1). Lukkona joko ärjy visko tai vanhempi versio perinteisellä. Hintataso näissä järkyttävä ja saatavuus vaikea.
Tai voi toki laittaa tuon suositun bemariperän; vaadittavista muutoksista löytynee klubin löyhemmin merkkiuskollisilta rakentelijoilta yksityiskohtaista tietoa.
Etuvetarit on myös oikea ongelma. Paras olisi laittaa 7,5" tai 8,5" kilpaetuperä vetareineen, näistä voinee esim. nicki bpasi valistaa.
Bubjettiratkaisu on laittaa originaliin Quaife ATB (torsen-tyyppi) lukko ja tilata e-baysta billett-sisäpäänivelillä varustetut akselit.
Viimeksi muokannut
jjs, To Lokakuu 8. 21:40:59 2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe