escorvet kirjoitti:RsTuning kirjoitti:
Wolfin kokoonpanosta kyllä samanlaisilla vehkeillä mennään ,mutta tasauspyörästön lukkoa ei ole.
Mitä kaikkee siihen sit kuuluu? Miten se kone sit oikein kestää ku jos sul ei kerta kumminkaan ole ku männät ja veivit vaihdettu?
Eikö kansi halkee ja sylinteriputket antaudu? Mites se vakio turbo pelaa noilla tehoilla?
kannattaa vielä lukea se toinen focus st kysymyksiin rajoittuva topikki. Kaikki specsit kyllä löytyy noista vanhoista threadeista."minkäverran esim.kansi virtaa tai kestää"
sen mittavälineen poistin,ku se oli tyhmä kysymys omasta mielestä. Oon mä joskus sellaista tulkkia käyttänyt ohc kansihommissa. Mut meilläpäin sille mittatyökalulle välys mitta tms.. en muista tarkalleen.
Tosin se jäi arvoitukseksi,että miten noi on leikattu / tukittu noi sylinteriputket. Jossain koneistamollako ne tekee sen vai miten se tehdään? Siihen voisi joku kertoa tarinan,kun siihen en saanut omasta mielestäni vastausta landiallakaan.
Uuden moottorinohjauksen sain "samanlainen kuin tuossa wolfin 5.2sekunnin focuksessa" ainakin käytännössä tuntuu ,että ESP:Tä on kytketty laihemmalle. Tosin sen näyttää sitten tulevaisuus,kun saa uudet palikat kiinni ja käyttää ST-motorssin penkissä sitä,että joutuuko sulakkeen ottaan pois taikka vedättää niin kauan,että se menee vikatilaan. Aika näyttää,kuvia keskeneräisistä projekteista ei oo tullu koskaan otettua. Laitetaan kuvia,kunhan saa joskus jotain aikaseks. Konehuonettakin oon alkanut laittaan jo 2vuotta sitten "näyttelykuntoon" tarvittavat lisäosatkin olis,mut ei oo kiinnostanut/jaksanut. EASHL vie kaiken ajan nykyään. Talvella ei oo koskaan kiinnostanut rakentaa mitään,kevät kun tulee ja kesä ni auringosta saa energiaa.